Kanje mooi dubbelvouwen volgens mijquote:
Het is wat.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik heb een pokkedag ik moet dringend weer eens hard in me snatch gepenetreerd worden
Kan je zelf toch ook? en doe er wat aan dan hier klagenquote:Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik heb een pokkedag ik moet dringend weer eens hard in me snatch gepenetreerd worden
Dat zegt mijn oma ook altijdquote:Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
quote:Op 27-12-2011 00:37 schreef
Er zit iets op je lip![]()
Mijn zusje ook, en dan kijkt ze vragend naar mij. Dan zeg ik: "Gadverdamme, viespeuk. Lazer op."quote:
waarom bash jij mij altijd ?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je zelf toch ook? en doe er wat aan dan hier klagenzo moeilijk is het niet.
Vind je dat al bashen? girl u aint seen shit.quote:
ik ben heel gevoeligquote:Op donderdag 26 april 2012 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind je dat al bashen? girl u aint seen shit.
Mijn zusje valt op vrouwen dus die roept dat niet terwijl ze naar mij kijkt gelukkig! Maar liever je zusje dan je omaquote:Op donderdag 26 april 2012 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn zusje ook, en dan kijkt ze vragend naar mij. Dan zeg ik: "Gadverdamme, viespeuk. Lazer op."
Ik heb helemaal geen zusje.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
OwIk gokte op iets ouder aangezien je net zo "oud" bent als ik
hahahaha heb je ons even in het ootje genomenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zusje.
De deceptie.
Je mist nietsquote:Op donderdag 26 april 2012 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zusje.
De deceptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |