Ja.quote:
Hoop hetquote:
Ghehe.quote:
Dat klinkt inderdaad heel gezellig.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ghehe.
Gezellig met collegae op de tennisbaan staan, je zult wel niet kunnen wachten.
quote:
Teambuilding!!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ghehe.
Die laatste zin ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]. <-- zo kijk ik echt bij zulke reacties.
Beregezellig zelfs!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad heel gezellig.
Ik heb zin om nu jou te tackelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ghehe.
Iedereen met tegenzin zuchtend tennissen en alles.quote:
Ik leef best met je mee anders.quote:
Lijkt me wel leuk, mits je collega's er wat van bakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ghehe.
Mits het allemaal mooie vrouwen zijn, anders niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, mits je collega's er wat van bakken.
Ik heb wel tennismensen hier ja, dus ik zal vast wel wat leren.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, mits je collega's er wat van bakken.
Als ze bij jou op het werk iets gaan doen aan teambuilding, zal het wel iets van jeu de boules of bridgen worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mits het allemaal mooie vrouwen zijn, anders niet.
We doen hier niet aan teambuilding.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ze bij jou op het werk iets gaan doen aan teambuilding, zal het wel iets van jeu de boules of bridgen worden.
Ja daar zakt de idylle ineens door het ijs, heel vreemd eigenlijk.quote:
Een partner hebben die te dom is om de goede boodschappen te halen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja daar zakt de idylle ineens door het ijs, heel vreemd eigenlijk.
Het interesseert hem gewoon niet, hij krijgt er toch geen ruzie over. Hooguit een 'woordenwisseling die ze even uitpraten', maar zij doet nooit moeilijk dus dat zal niet zo erg zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Chai het volgende:
Een partner hebben die te dom is om de goede boodschappen te halen.
Dan is er iets mis met diegene zijn/haar instructie-skills.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen eckte leider.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met diegene zijn/haar instructie-skills.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om een plattegrond van die supermarkt uit te printen en daarop de route langs de benodigde artikelen uit te stippelen? I mean REALLY, people.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan is er iets mis met diegene zijn/haar instructie-skills.
Hij haalt gewoon bier en pizza.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het interesseert hem gewoon niet, hij krijgt er toch geen ruzie over. Hooguit een 'woordenwisseling die ze even uitpraten', maar zij doet nooit moeilijk dus dat zal niet zo erg zijn.
Gewoon even lekker de zweep erover.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |