D'r is nog steeds voetbal gaande geloof ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
Nja... Als er niemand teruglult, heb ik er geen zin in
Hoihoiquote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
Nja... Als er niemand teruglult, heb ik er geen zin in
nee, dat is inmiddels afglopen. de Duitsers hebben tot groot genoegen van de meeste Nederlanders de Spanjaarden verslagen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
D'r is nog steeds voetbal gaande geloof ik.
Vind ik niet, ik vind het team minder. Sneijder (de belangrijkste speler) was 2 jaar terug top, nu verre van. De verdediging is om te huilen (alleen al de backs!), het middenveld is mwah en op de aanval is ook wel een en ander aan te merken. Tuurlijk, van Persie speelt top, maar alleen bij Arsenal. Kuijt zit voornamelijk op de bank en figuren als Babel en Elia heb ik nog nooit als volwaardig gezien. De enige waar je echt wat aan hebt is Huntelaar, maar dan moet je wel je zorgvuldig opgebouwde speelwijze omgooien en échte buitenspelers (a la Narsingh en Ola John) opstellen, anders schiet dat ook niet op.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
punt 1: eens
punt 2: ook eens
punt 3: niet helemaal mee eens. het team is ongeveer net zo goed als 2 jaar geleden en toen werden "we" 2e. De verdediging is idd de zwakste schakel, maar wie moet er dan linksback spelen? ik zie weinig beters dan Pieters helaas.....
daar heb je op zich een punt. NL is vaak wel een toernooiploeg dus ik hoop dat de spelers net iets meer kunnen. maar dat zien we over 2 maanden welquote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind het team minder. Sneijder (de belangrijkste speler) was 2 jaar terug top, nu verre van. De verdediging is om te huilen (alleen al de backs!), het middenveld is mwah en op de aanval is ook wel een en ander aan te merken. Tuurlijk, van Persie speelt top, maar alleen bij Arsenal. Kuijt zit voornamelijk op de bank en figuren als Babel en Elia heb ik nog nooit als volwaardig gezien. De enige waar je echt wat aan hebt is Huntelaar, maar dan moet je wel je zorgvuldig opgebouwde speelwijze omgooien en échte buitenspelers (a la Narsingh en Ola John) opstellen, anders schiet dat ook niet op.
En dan moet je ook nog eens tegen Duitsland (wat een heerlijk team is dat!) en Portugal (angstgegnertje). Nee, ik zie het niet zitten.
sorry, ik vind er geen drol aan. ooit de greatest hits van The Police op mn mp3speler gezet en dat is 1 van de weinig cd's die ik niet helemaal afgeluisterd heb. Ben overigens nu met een best of Prince bezig en dat bevalt me beterquote:
Eens, heb hem alleen niet in mijn bezitquote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef Sersjee het volgende:
De Greatest Hits van the Police is de enige cd in mijn bezit die ik ongeacht het weer, mijn stemming en staat van nuchterheid altijd van voor tot achter af kan luisteren.
Ga nou maar films kijken!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
kut...ik ben dus de enige niet Police-liefhebber hier?
haha, films kijk ik ook nog hoor. ik heb dit jaar pas 4 of 5 dagen geen films gezien...en dat was omdat ik in Praag zatquote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga nou maar films kijken!
Fiction Plane trouwenskan ik ook altijd naar luisteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |