Een goed genomen penalty zou gehouden kunnen worden door de keeper.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Het kenmerk van een goede penalty is dat hij zit.
Of ken jij goede penalties die ze naast schieten?
Een goed genomen penalty is altijd raak zei hij toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een goed genomen penalty zou gehouden kunnen worden door de keeper.
Goed genomen wel, perfect genomen niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een goed genomen penalty zou gehouden kunnen worden door de keeper.
Klopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:12 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Goed genomen wel, perfect genomen niet.
1 tot 6.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bij Bild? 1 is de beste score, 2 is erg goed, gaan ze van 1 tot 5 ofzo?
van kaka ook niet imoquote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef J2T het volgende:
Ik vond de pingel van CR niet eens zo slecht ingeschoten.
goed lezenquote:
hij speelde goed gisterenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die alaba is wel echt goed, hij is ook nog maar 19
Denk het niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:05 schreef Anonymousz het volgende:
bestaat de kans dat de gele kaart van alaba wordt ingetrokken?
het was geen kaart waard hij kon er niks aandoen
jammerquote:
oh jewel hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 13:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
Anonymousz, volgens mij kun jij dit topic niet los laten
Hugo Sanchez, een mexicaanse spits van real eind jaren tachtig nam imho de allerbeste penaltiesquote:Op donderdag 26 april 2012 11:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Een goed genomen penalty is altijd raak zei hij toch?
klopt, Robben zou helemaal afgeslacht zijn als hij weer gemist had, nadat hij eerder al bij BVB miste en ook toen een behoorlijke kans voor open doel overschoot, tegen real had hij zo'n zelfde kans direkt na de eerste goal gehad en ook die gemist.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef tech4u het volgende:
Diep respect trouwens voor Robben dat hij wel die strafschop nam in de wedstrijd.
Koeman was er inderdaad heel goed in, kan me van hem geen gemiste penalty herinneren maar zal best een keer gebeurt zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hugo Sanchez, een mexicaanse spits van real eind jaren tachtig nam imho de allerbeste penalties
eigenlijk altijd halfhoog en hard en extreem in de hoek... bijna geen keeper kwam eraan (meen dat van breukelen er wel eens heel dichtbij zat, maar die wist hoe hij ze ging nemen en haalde nog steeds de bal niet).
naar ik meen heeft Ronald Koeman één van de beste cijfermatige penalties-stats... die nam ze niet hard, maar zeer geplaatst en met goede inschatting van de keeperreactie (zonder dat hij zich teveel liet afleiden door de keeper) en idd had koeman gewoon een erg goede trap.
Kan ik me wel voorstellen. Hij had er al 1 gemaakt, en 2 penalty's in een wedstrijd tegen Casillas is toch wel erg risicovol. Vind het verstandig dat hij er niet nog een nam.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ook opvallend dat hij tijdens de elfmeter-serie hij geen meer nam,
De eerste 3 bij Feyenoordquote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koeman was er inderdaad heel goed in, kan me van hem geen gemiste penalty herinneren maar zal best een keer gebeurt zijn
Ik wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef J2T het volgende:
Ik vond de pingel van CR niet eens zo slecht ingeschoten.
quote:
quote:c'mon you guys stop making fun of the guy, at least wait 'till the ball comes back down -.-
andre kuipers heb jij de bal gezien?quote:
het scheelde niks Iker kon de bal pakkenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef tech4u het volgende:
Diep respect trouwens voor Robben dat hij wel die strafschop nam in de wedstrijd.
Finale Afrika Cup maand of 3? terug. Zambia - Ivoorkust. Volgens mij vlogen de eerste 8-9 penalties allemaal stijf in de haak, de finale hebben we het over he. Je kan dat echt wel trainen hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Cker, wij kijken een wedstrijdje, de druk die deze jongens voelen is denk ik met maar weinig dingen te vergelijken. Miljoenen mensen kijken naar deze wedstrijd he. En alleen jij moet het doen. Daarom is penalties gewoon puur geluk.
Gewoon zo iddquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hugo Sanchez, een mexicaanse spits van real eind jaren tachtig nam imho de allerbeste penalties
eigenlijk altijd halfhoog en hard en extreem in de hoek... bijna geen keeper kwam eraan (meen dat van breukelen er wel eens heel dichtbij zat, maar die wist hoe hij ze ging nemen en haalde nog steeds de bal niet).
naar ik meen heeft Ronald Koeman één van de beste cijfermatige penalties-stats... die nam ze niet hard, maar zeer geplaatst en met goede inschatting van de keeperreactie (zonder dat hij zich teveel liet afleiden door de keeper) en idd had koeman gewoon een erg goede trap.
slechte verliezer gewoonquote:Op donderdag 26 april 2012 19:00 schreef tech4u het volgende:
Triest die uitspraken van Mourinho dat zij het verdiend hadden om in de finale te staan. Munchen was beide wedstrijden gewoon beter, maar nee daar voelt hij zich weer te goed voor om toe te geven.
We waren allemaal voor je, we vreesden nog even voor een blessure toen je voor de wedstrijd de bal aan het hoog houden was maar gelukkig heb je er niets aan over gehouden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef A.Robben het volgende:
Top wedstrijd gehad jongens! Hopelijk hebben jullie genoten.
Dat heeft Arjen vannochtend op de radio nog verteld aan Edwin Evers.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
We waren allemaal voor je, we vreesden nog even voor een blessure toen je voor de wedstrijd de bal aan het hoog houden was maar gelukkig heb je er niets aan over gehouden.
Waarom nam jij geen strafschop aan het eind, we hadden dat namelijk wel verwacht.
Oké, rest alleen nog of dat wel echt A. Robben is... heeft hij al ergens gezegd dat hij een FOK!account heeft?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft Arjen vannochtend op de radio nog verteld aan Edwin Evers.
• De tweede penalty is altijd lastiger (praktijkvoorbeeld: Ronaldo)
• Hij heeft vaak met Casillas getraind dus Casillas weet hoe hij een pingel van Arjen zou kunnen stoppen.
Sowieso maar 23 berichten, zou het hem dan toch zijn?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij reageert niet meer, dus hij zal wel een blessure aan zijn vingerkootjes hebben opgelopen bij het typen van zijn vorige bericht.
De echte Arjen Robben dus.
Ga er maar niet vanuitquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké, rest alleen nog of dat wel echt A. Robben is... heeft hij al ergens gezegd dat hij een FOK!account heeft?
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij reageert niet meer, dus hij zal wel een blessure aan zijn vingerkootjes hebben opgelopen bij het typen van zijn vorige bericht.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |