Dat zag je gisteravond mooi tijdens dat debat met P&W. Wouter Bos en Marijnissen kwamen veel volwassener over in vergelijking met mensen als Samsom en Rutte.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:35 schreef lexgauw007 het volgende:
"Het noodlot van de groten uit het politieke leven is dat ze bekritiseerd worden, veroordeeld en gehaat. Het zijn de middelmatige politici die populair zijn".
Carrie C. Catt.
Mooi. Van jezelf?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sleep.
My obnoxious friend.
I hope we will meet tonight
Spend some time together
Not disturbed by nightmare or fright
But please lead me more.
Through known and withered, blackend land
You stroked my hair and claimed
You were my friend and held my hand
The gentle touch of the untamed
Oh my love
Reveiled your true and only face
Dancing brutal through my brain
No more on this endless chase
Things are still the same.
For we are here right now.
Erg mooi.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Yup. Ik plaats alleen eigen werk. Egotripperij natuurlijkmaar ik ken verder weinig mensen die van gedichten houden. Dus anders leest haast niemand het.
Kon nog best eens meevallen hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dank jewel! Ik ben inderdaad aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om het via Amazon uit te brengen, een stapel laten drukken en dan vanuit m'n garage verkopen zie ik niet zitten, maar er zijn gelukkig meer manieren om het te doen tegenwoordig. Niet dat ik denk dat ik zoveel ga verkopeneen verstandig mens gaat niet dichten voor het geld, maar het lijkt me wel leuk om eens gedaan te hebben.
lees een gedichtquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hehe...fietsen is toegepaste poezie. De koers, de spanning...of het afzien in je eentje als je je lichaam een heuvel op probeert te slepen die je eigenlijk niet aankan. Pure inspiratie!
Ik dicht omdat ik niet anders kan, ben er mee begonnen na een burn-out om te proberen m'n hoofd wat ordelijker te krijgen, en nu verslaafd. Niet schrijven is gewoon geen optie.
Pure drugs, in feite, die poezieEn zonder wietpas te verkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |