Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
lolquote:Op woensdag 25 april 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
Haha, ROnalda omdat het zo'n mietje is XD
Op zich lijkt het niet zo'n geweldig team, maar ik heb ze allemaal geselecteerd op wat ik verwacht van een speler. Dus niet elke speler +80 pace, maar gewoon een heel (voor mijn spel) gebalanceerd team. Je kunt eventueel Boateng en Ibra nog vervangen voor een ander duo.quote:
Is dat net zoiets als een Jos Brinkie?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:46 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb nu al zin in een huilende ronaldo
Ik vind pace sowieso niet zo belangrijkquote:Op woensdag 25 april 2012 22:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op zich lijkt het niet zo'n geweldig team, maar ik heb ze allemaal geselecteerd op wat ik verwacht van een speler. Dus niet elke speler +80 pace, maar gewoon een heel (voor mijn spel) gebalanceerd team. Je kunt eventueel Boateng en Ibra nog vervangen voor een ander duo.
Bij EK's en WK's bestaan finaleschorsingen bij gele kaarten toch ook niet? Waarom hier dan wel?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Kut UEFA. Lost van de teams die de finale halen is het wel echt gedevalueerd met al die gele kaart schorsingen
Dit zou GJE eens moeten horen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Maxos het volgende:
[..]
Ik vind pace sowieso niet zo belangrijk
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Maxos het volgende:
[..]
Bij het WK hadden ze het vorige keer pas voor het eerst afgeschaft volgens mij. Werden gele kaarten kwijtgescholden voor de semi.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij EK's en WK's bestaan finaleschorsingen bij gele kaarten toch ook niet? Waarom hier dan wel?
Chelsea mist er 4 toch?quote:
http://futhead.com/12/squad/342067quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Maxos het volgende:
[..]
Ivanovicquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik weet alleen Terry, Mereiles en Ramires. Kan zijn dat ik eentje vergeten ben hoor
Ik bedoel, het lijkt nergens naar.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
IF Witsel is wel een held hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef koenie95 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/342067
Ook een leuk team, bevalt me zeer goed!
Niet met deze basis 11 iig.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/581362
Haha, die wordt leuk, helemaal het verhaal omdraaien. Ik kom meteen met Fener i.p.v. te vragen wat je redenen zijn? Ik heb herhaaldelijk vragen gesteld en kwam pas in vierde instantie op sarcastische wijze met die sneerquote:Op woensdag 25 april 2012 19:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ten eerste kom jij meteen met je Fener opmerkingen, alle Turken die ik ken starten zon onderlinge discussie. Bovendien kan je ook normaal beginnen met vragen wat de reden daarachter is voordat je al je woede uit over een spel. Genoeg argumentatie om jou als nationalistische Turk neer te zetten. Ten 2e lees je al 4 posts over hetgene wat ik meld, andere spelers hebben precies hetzelfde gepresteerd door het seizoen heen en werden geen IF. Ze werden ondersteund op forums en er werd goed gesproken op vele sites en bladen ( BILD etc.) en vandaar dat ik mag aanmerken waarom hij een IF krijgt. Het boeit me geen flikker of hij het is of iemand anders als er elke week maar een TOTW komt volgens bepaalde richtlijnen.
Helaas niet. Alaba had LB moeten zijn deze Fifa en met 85 pace ofzo, die jongen is echt een baasje.quote:
tl;drquote:Op woensdag 25 april 2012 22:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Haha, die wordt leuk, helemaal het verhaal omdraaien. Ik kom meteen met Fener i.p.v. te vragen wat je redenen zijn? Ik heb herhaaldelijk vragen gesteld en kwam pas in vierde instantie op sarcastische wijze met die sneer
Recap:
Juw eerste reactie was niets meer dan: Aran Turan IF
Mijn eerste reactie was niets over Fenerbahce, maar de simpele vraag waarom Turan een ":')" verdiende. Jij kwam met een drogreden dat hij 2x scoorde terwijl sommigen met een hattrick geen IF hebben kregen.
Mijn tweede reactie was niets over Fenerbahce, maar de vraag welke speler DEZE WEEK een hattrick had gescoord en geen IF kreeg, dat zijn immers spelers die iets met deze IF Turan te maken hebben. Jij kwam wederom met een drogreden over Jelavic en Guidetti van tig weken geleden, en noemde het hypocriet dat veel spelers goed speelden dit jaar en geen IF hebben gekregen.
Mijn derde reactie was niets over Fenerbahce, maar dat spelers die in het verleden geen IF kregen na een hattrick of omdat ze goed gespeeld hebben geen reden is om eenbij Turan te plaatsen. Als Turan er niet had ingestaan was er wel een ander zonder hattrick geweest en waren er nog steeds goede spelers zonder IF, dat blijf je altijd houden.
Jij reageerde met iets vaags over richtlijnen en komt WÉÉR met andere spelers uit andere weken, totaal niet relevant.
Het gaat puur en alleen om DEZE WEEK, al was er vorige week iemand met zeven goals en dertien assists uit het team gelaten, dat is toch totaal geen reden om nu eenbij de Turan van deze week te plaatsen? Turan moet alleen concurreren met prestaties van deze week, niet die van Guidetti tig weken geleden.
Mijn vierde (dus niet meteen zoals jij beweerd, maar de VIERDE reactie) bevatte een sarcastische sneer over Fenerbahce. Omdat jij het weer hypocriet noemde , terwijl je je eigen selectieve verontwaardiging richting Turan maar volhouden.
Ik vroeg dus op sarcastische toon of je soms Fenerbahce fan was, want je bleef maar in drogredenen over andere weken ronddwalen i.p.v. helder uit te leggen waarom Turan deze week eenzou verdienen, alsof je gewoon niet wilt erkennen dat Turan gewoon een geweldige pot heeft gespeeld, wat je nog steeds hebt gedaan overigens.Waarom zou je dat uitgerekend op Turan na zo'n wedstrijd doen, terwijl er echt heel veel onterechtere IF's zijn geweest waar jij geen
bij hebt geplaatst. Zelfs deze week was er een spits met maar één goal (Welbeck) die een IF kreeg, dan had je beter over hem kunnen beginnen.
En ja, dan kom ik met een sarcastische vraag of je soms Turks en Fenerbahce fan was, want de manier waarop jij reageert zou typisch iets van een verstokte clubsupporter zijn om zo selectief verontwaardigd te zijn over een IF speler van de "vijand". Het had net zo goed over een Griek die van Olympiakos kwam en de verstokte Panathinaikos fan kunnen gaan. Of over een Ajacied en vandermar.
Daarna ga jij kotsen op Turken en even later ga je mij van nationalisme beschuldigen, want alle Turken die jij kent zijn zo. Tja, behalve dat jouw teksten behoorlijk eng worden ken je mij dus niet. Ik heb helemaal niks met Turkije, geen contact met Turkse vader of familie en noem mezelf ook niet voor niets Dutch.
Maar laat ik maar ophouden voordat het nog onvriendelijker gaat worden. Je moet vooral denken wat jij wilt, maar feit is dat IF Turan na zo'n wedstrijd en gezien de concurrentie van afgelopen week bij verreweg de meeste mensen onomstreden is. Welke misschien nog wel betere prestaties in het verleden niet zijn beloond doen er totaal niet toe, elke IF moet worden vergeleken met prestaties uit dezelfde week.
Laatste wat ik gezegd heb in deze "discussie". Laatste woord is aan jou als je er nog behoefte aan hebt, ik ben er wel klaar mee. Sorry als ik je beledigd heb met die Fenerbahce sneer.
Bam! En toen was ie stilquote:Op woensdag 25 april 2012 22:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Haha, die wordt leuk, helemaal het verhaal omdraaien. Ik kom meteen met Fener i.p.v. te vragen wat je redenen zijn? Ik heb herhaaldelijk vragen gesteld en kwam pas in vierde instantie op sarcastische wijze met die sneer
Recap:
Mijn eerste reactie was niets over Fenerbahce, maar de simpele vraag waarom Turan een ":')" verdiende. Jij kwam met een drogreden dat hij 2x scoorde terwijl sommigen met een hattrick geen IF hebben kregen.
Mijn tweede reactie was niets over Fenerbahce, maar de vraag welke speler DEZE WEEK een hattrick had gescoord en geen IF kreeg, dat zijn immers spelers die iets met deze IF Turan te maken hebben. Jij kwam wederom met een drogreden over Jelavic en Guidetti van tig weken geleden, en noemde het hypocriet dat veel spelers goed speelden dit jaar en geen IF hebben gekregen.
Mijn derde reactie was niets over Fenerbahce, maar dat spelers die in het verleden geen IF kregen na een hattrick of omdat ze goed gespeeld hebben geen reden is om eenbij Turan te plaatsen. Als Turan er niet had ingestaan was er wel een ander zonder hattrick geweest en waren er nog steeds goede spelers zonder IF, dat blijf je altijd houden.
Jij reageerde met iets vaags over richtlijnen en komt WÉÉR met andere spelers uit andere weken, totaal niet relevant.
Het gaat puur en alleen om DEZE WEEK, al was er vorige week iemand met zeven goals en dertien assists uit het team gelaten, dat is toch totaal geen reden om nu eenbij de Turan van deze week te plaatsen? Turan moet alleen concurreren met prestaties van deze week, niet die van Guidetti tig weken geleden.
Mijn vierde (dus niet meteen zoals jij beweerd, maar de VIERDE reactie) bevatte een sarcastische sneer over Fenerbahce. Omdat jij het weer hypocriet noemde , terwijl je je eigen selectieve verontwaardiging richting Turan maar volhouden.
Ik vroeg dus op sarcastische toon of je soms Fenerbahce fan was, want je bleef maar in drogredenen over andere weken ronddwalen i.p.v. helder uit te leggen waarom Turan deze week eenzou verdienen, alsof je gewoon niet wilt erkennen dat Turan gewoon een geweldige pot heeft gespeeld, wat je nog steeds hebt gedaan overigens.Waarom zou je dat uitgerekend op Turan na zo'n wedstrijd doen, terwijl er echt heel veel onterechtere IF's zijn geweest waar jij geen
bij hebt geplaatst. Zelfs deze week was er een spits met maar één goal (Welbeck) die een IF kreeg, dan had je beter over hem kunnen beginnen.
En ja, dan kom ik met een sarcastische vraag of je soms Turks en Fenerbahce fan was, want de manier waarop jij reageert zou typisch iets van een verstokte clubsupporter zijn om zo selectief verontwaardigd te zijn over een IF speler van de "vijand". Het had net zo goed over een Griek die van Olympiakos kwam en de verstokte Panathinaikos fan kunnen gaan. Of over een Ajacied en vandermar.
Daarna ga jij kotsen op Turken en even later ga je mij van nationalisme beschuldigen, want alle Turken die jij kent zijn zo. Tja, behalve dat jouw teksten behoorlijk eng worden ken je mij dus niet. Ik heb helemaal niks met Turkije, geen contact met Turkse vader of familie en noem mezelf ook niet voor niets Dutch.
Maar laat ik maar ophouden voordat het nog onvriendelijker gaat worden. Je moet vooral denken wat jij wilt, maar feit is dat IF Turan na zo'n wedstrijd en gezien de concurrentie van afgelopen week bij verreweg de meeste mensen onomstreden is. Welke misschien nog wel betere prestaties in het verleden niet zijn beloond doen er totaal niet toe, elke IF moet worden vergeleken met prestaties uit dezelfde week.
Laatste wat ik gezegd heb in deze "discussie". Laatste woord is aan jou als je er nog behoefte aan hebt, ik ben er wel klaar mee. Sorry als ik je beledigd heb met die Fenerbahce sneer.
Die van jou, over Anita geloof ik.quote:
Anita, wat een eindbaas is datquote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die van jou, over Anita geloof ik.Dat was wel een copy paste though!
Is Atletico Madridquote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bizar lange post en heb 'm nog gelezen ook. Sowieso, Turkse league zou geen IF moeten krijgen; want corrupt.Even zout in wonden wrijven.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Recap:
haha ja dat telt nietquote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die van jou, over Anita geloof ik.Dat was wel een copy paste though!
Niks vergeleken met de baas in mijn UI!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Marcelo heeft ook echt een joekel van een afro zeg, tering.
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Photoshop.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
Niemand zal ooit aan hem kunnen tippen..de trendsetter:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
True, maar veel scheelde het nietquote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Photoshop.
[ afbeelding ]
Baas.
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Higuitaquote:Op woensdag 25 april 2012 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Sowieso had je toen rondom WK 1994 tijd allerlei toffe unieke spelers, zoals die gekke keeper van Colombia met zijn idiote reddingen. Of Jorge Campos, wat een held!
Dat hele Mexicaanse team was tof ook op het WK 98...Campos op doel, die gekke enge Hernandez voor in met Blanco en zijn kikkersprongquote:Op woensdag 25 april 2012 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Sowieso had je toen rondom WK 1994 tijd allerlei toffe unieke spelers, zoals die gekke keeper van Colombia met zijn idiote reddingen. Of Jorge Campos, wat een held!
Colombiaansequote:Op woensdag 25 april 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hele Mexicaanse team was tof ook op het WK 98...Campos op doel, die gekke enge Hernandez voor in met Blanco en zijn kikkersprong
Hij speelt in new kids toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over foute snorren gesproken.
[ afbeelding ]
Nee, Mexicaansequote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over foute snorren gesproken.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:09 schreef Maxos het volgende:
[..]
Mike de Boer zou zelfmoord plegen als hij dit zag
Oh, ik dacht dat je het over Higuita had.quote:
deze danquote:Op woensdag 25 april 2012 23:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit was ook een kamperbaas van heb ik jou daar.
[ afbeelding ]
vrevenquote:
Stijn Vreven geloof ik. Elke wedstrijd geel.quote:
Johniequote:
Stiftjes moeten altijd in het groen, anders verneuk je hem al.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde gisteren een pot die op pingels eindigde, wilde dat truukje dat iemand hier zei van panenka's naar links of rechts tikken, dan gaan ze nooit naast.
Nee, maar wel over4 pingels allemaal gemist
![]()
Had ik, maar blijkbaar te hard geschoten ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stiftjes moeten altijd in het groen, anders verneuk je hem al.
ga voetbal kijken idiootquote:Op woensdag 25 april 2012 23:16 schreef Pino0 het volgende:
Wat een scripted hoeren spel is het toch. Sta je op ultra aanvallend en hoge druk moet je nog je CAM's aanpassen voordat ze mee willen lopen.
Scripted drama. Random bullshit
Ik scheld altijd mensen uit via die messages want anders kan ik mijn woede niet kwijtIk ben erg onsportief als het slecht voor mij heeft uitgepakt
Ook niet van 11m.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat hebben Messi en Ronaldo met elkaar gemeen? Kunnen niet van 16m scoren.
quote:
Dit.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef DannyDeko het volgende:
BEter schiet Robben de winnende er in
Geef Mario maar weer de schuld.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met je kutland en je kutgeld! In your face!
Robben altijd 5e penalty he.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Je laat je eerste penal toch niet door ALaba nemen.
net als bij PSV hequote:Op woensdag 25 april 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
Parkeerplaatsen verkopen, karma straft meteen
Die gast is wel ongelooflijk cooltjes hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Je laat je eerste penal toch niet door ALaba nemen.
Oja, foutjequote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet.
Alaba
Gomez
Mis 1
Mis 2
Schweinie
quote:
Zou iemand voor de gein eens moeten doen. Zo sssssssst en dan heen en weer dribbelen en rennen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
en nu ssshh'end over het veld rennen.
5 rondjes lang. Afwisselend met 'kun je me horen'?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
en nu ssshh'end over het veld rennen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef pascal08 het volgende:
Alaba was wel de enige die 'm echt heel overtuigend inschoot.
finale?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef Rijst het volgende:
En Ronaldo mist weer een Penal in een CL finale.Net als toen bij Manchester.
Dit was de halve finalequote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef Rijst het volgende:
En Ronaldo mist weer een Penal in een CL finale.Net als toen bij Manchester.
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Pino0 het volgende:
Kut zooi. VIEZE MOFFEN MET JULLIE GROVE SMOELEN
HALA MADRIDDDDDDDDDDDDDDDD
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Pino0 het volgende:
Is idd echt een kutreclame!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
MOET MOET MOET MOET MOET MOET MOET, oh nee MOED.
Pil van Drion bestellen?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Pino0 het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
Jammer, had liever Real in de finale gezien zodat een chelsea speler Ronaldo zijn been had kunnen breken... nu zal Robben eraan moeten geloven vrees ik.
Andere kant van de wereld, je hoeft je nergens druk over te makenquote:
Heb je het stuk gelezen?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Andere kant van de wereld, je hoeft je nergens druk over te maken
QFTquote:
weet je nog wat ik zei over de TT?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef BDIL het volgende:
Jammer Real niet door , moesten ze maar meer druk voorin zetten. Als Chelsea hem wint wordt het echt epic
Die gaan gewoon met 10 man achterinquote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef BDIL het volgende:
Jammer Real niet door , moesten ze maar meer druk voorin zetten. Als Chelsea hem wint wordt het echt epic
tegen Barca kan ik het nog wel begrijpen, maar als ze het tegen Bayern weer doen word ik echt gekquote:Op woensdag 25 april 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die gaan gewoon met 10 man achterinsmerige catanaccio flikkers
Ja maar ik gunde het Bayern niet vanwege Haykens, wat een laffe coach is dat zeg. Van Gaal nam ergens nog verantwoordelijkheid bij een verlies partij maar Haykens niet gezien heel het seizoen. Vraag me af wie op de lb positie zal spelen tegen Chelseaquote:Op woensdag 25 april 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je nog wat ik zei over de TT?
Haykens laf vinden en hopen dat Mourinho doorgaatquote:Op woensdag 25 april 2012 23:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar ik gunde het Bayern niet vanwege Haykens, wat een laffe coach is dat zeg. Van Gaal nam ergens nog verantwoordelijkheid bij een verlies partij maar Haykens niet gezien heel het seizoen. Vraag me af wie op de lb positie zal spelen tegen Chelsea
wie de fok is Haykensquote:Op woensdag 25 april 2012 23:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar ik gunde het Bayern niet vanwege Haykens, wat een laffe coach is dat zeg. Van Gaal nam ergens nog verantwoordelijkheid bij een verlies partij maar Haykens niet gezien heel het seizoen. Vraag me af wie op de lb positie zal spelen tegen Chelsea
Haha Bayern stond 2e helft ook elke keer met 11 man achter de bal dus ik zie dit punt niet. Beide ploegen speelde terughoudend en Bayern mocht blij zijn dat het in extra tijd geen 3-1 werd.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tegen Barca kan ik het nog wel begrijpen, maar als ze het tegen Bayern weer doen word ik echt gek
Real mocht blij zijn dat ze 2 goals "kregen" de eerste helft en niet 5 tegen kregen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha Bayern stond 2e helft ook elke keer met 11 man achter de bal dus ik zie dit punt niet. Beide ploegen speelde terughoudend en Bayern mocht blij zijn dat het in extra tijd geen 3-1 werd.
wat Bayern deed, leek in de verste verte niet op wat Chelsea deed.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha Bayern stond 2e helft ook elke keer met 11 man achter de bal dus ik zie dit punt niet. Beide ploegen speelde terughoudend en Bayern mocht blij zijn dat het in extra tijd geen 3-1 werd.
Ik ben voor Real zoals jij voor Feyenoord, jij vind Ajax helemaal niks omdat de Feyenoord achterban dat al 100 jaar zo vind. Je beschermt altijd wat met Feyenoord te maken heeft en volgt een gedachtegang die al jaren gaande is onder de supporters. Ik kan Mourinho's gedrag bij Real niet goedpraten ( voor Real was er niks aan de hand). Hij is aangestelt en wordt gezien als de juiste man om Real te leiden, daar sta je achter als supporter.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haykens laf vinden en hopen dat Mourinho doorgaat
That doesn't compute...
Breno kan ook of is hij blessie?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef DutchSL het volgende:
Lahm zal wel weer linksback worden en dan Boateng of Rafinha rechtsback, zal wel Rafinha worden want Badstuber is geschorst. Van Buyten in de basis met zijn 29 pace.
Ik wist niet dat je voor Real wasquote:Op woensdag 25 april 2012 23:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben voor Real zoals jij voor Feyenoord, jij vind Ajax helemaal niks omdat de Feyenoord achterban dat al 100 jaar zo vind. Je beschermt altijd wat met Feyenoord te maken heeft en volgt een gedachtegang die al jaren gaande is onder de supporters. Ik kan Mourinho's gedrag bij Real niet goedpraten ( voor Real was er niks aan de hand). Hij is aangestelt en wordt gezien als de juiste man om Real te leiden, daar sta je achter als supporter.
Nu lijkt het alsof Real geen kansen heeft gehad, maar ik kan discussie van Anti-Real mensen niet winnen dus stop ik maar.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Real mocht blij zijn dat ze 2 goals "kregen" de eerste helft en niet 5 tegen kregen.
Eerste helft was het niet veel hoor. Bayern voerde de boventoon en in de 2e helft was het gelijkwaardig. Verlenging was Real beter.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof Real geen kansen heeft gehad, maar ik kan discussie van Anti-Real mensen niet winnen dus stop ik maar.
Nee,maar hij had het over Real. Ik zeg niet dat Bayern zo achterin speelde alleen beide ploegen wouden gewoon dat elke keer iedereen meeliep zodat er geen gaten vielen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat Bayern deed, leek in de verste verte niet op wat Chelsea deed.
Zit momenteel nog in een inrichting dacht ik ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Breno zit in de gevangenis geloof ik
WTF ?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Breno zit in de gevangenis geloof ik
Heeft zijn eigen huis in brand gestoken voor verzekeringsgeld en heeft geprobeerd zelfmoord te plegen.quote:
Zal wel zo'n raar vriendje van Balotelli zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 23:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
schijnt zn eigen huis in de fik gestoken te hebben oid
De pace op zijn kaartje liegt hoor, zijn pace voelt aan als 30!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Is die zotte snelle Belg nog geblesseerd? Van Buyten en zijn paceeeeeeeee
zou best kunnenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal wel zo'n raar vriendje van Balotelli zijn
Pics r didnt happen naar Peijnenburghquote:Op woensdag 25 april 2012 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb koopziekte vandaag, twee teams bijna af alweer
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pics r didnt happen naar Peijnenburgh
BBVA sowieso De Guzmanquote:Op woensdag 25 april 2012 23:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik moet nog een leuk budget BBVA & Bundesliga team maken. BPL, Serie A en Ligue 1 heb ik al.
Reyesquote:Op woensdag 25 april 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
http://www.futhead.com/12/squad/580924
433/4321 dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
BBVA sowieso De Guzman
Bundes met Ballack, Gustavo en Gotze op middenveldBabel Schurrle en Sam voorin Pander Howedes Boateng en Piszceck en op goal Wiese
4-3-2-1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |