Nou, gewoon doen dan. Grote kans dat ze gewoon liegt om hem alsnog te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef riaantje1973 het volgende:
ze wil een zwangerschapstest doen voor zn neus en zeikt over dna testen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een vriend van 7 jaar jonger, die ook nog begeleid woont? Dr. Bibber kan hier ook geen zinnig antwoord op geven.
Dus van mijn centen neukt ie andere wijven. Baasje hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:44 schreef riaantje1973 het volgende:
ja hij heeft een verleden waardoor hij nu begeleid woontraject zit. dat wijf trouwens niet.
Want dan is er niets aan het handje?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:45 schreef riaantje1973 het volgende:
ja daar hoop ik ook heel erg op dat dat wijf gewoon liegt. maargoed ze heeft al een kind van 5 en ook die vent is weggegaan.
hoe weet je nou dat zij liegt en hij niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef riaantje1973 het volgende:
ze liegt over veel meer. ze liegt dat mn vriend haar heeft verteld dat hij voor haar koos en ook al heel lang op haar verlieft was. heeft ie nooit gezegd. ze zegt ook dat zij teveel gedronken had. ze had 3 drankjes op en drinkt nooit. kan dus niet. dus als dit ook gelogen is ben ik wel opgelucht.
je kunt toch als het kind er komt voor dat kind zorgen in de tijd dat het bij jou en je vriend is?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef riaantje1973 het volgende:
nou dan krijgt ze iig geen kind van hem. want dat zou voor mij extra zwaar zijn. ik kan niet zwanger worden alleen via ivf en daar zijn we uiteindelijk niet voor in aan merking gekomen. dus kids zitten er voor ons niet in, en ik weet dat zijn kinderwens wel groot is.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Zij genaaid, hij genaaid, jij genaaid! Tot de volgende aflevering!
of adopterenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt toch als het kind er komt voor dat kind zorgen in de tijd dat het bij jou en je vriend is?
Meer to the point dan dit wordt het niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het meer iets voor Jerry Springer.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
FANN, even wat bastaardkinderen maken?
Het enige verschil is toch dat ze het ook nog eens tegen elkaar vertellen?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Marie30 het volgende:
Die TTZo platvloers
Een paar hoofdletters en leestekens in de OP zou ook geen luxe zijn.
Zoals ik het lees, verdienen jullie elkaar. Hoe kan het nog ooit iets worden tussen jullie? Jij gaat driemaal vreemd, hij daarop weer... pfff
Ik moest er ook aan denkenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor Jerry Springer.
Ja, heel volwassen allemaal. Plezier met elkaar!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef riaantje1973 het volgende:
marie30 je kent ons niet dus waarom oordeel je??? we houden superveel van mekaar en ik geef zelfs toe dat ik fouten gemaakt heb. hij heeft nu zn wraak gehad et voila.
Ze oordeelt niet, ze is alleen van mening dat haar eerste indruk van jou heel slecht is.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef riaantje1973 het volgende:
marie30 je kent ons niet dus waarom oordeel je??? we houden superveel van mekaar en ik geef zelfs toe dat ik fouten gemaakt heb. hij heeft nu zn wraak gehad et voila.
Ik oordeel niet. Ik som feiten op en stel gerichte vragen. Lees. Je wil toch meningen? Of kwam je hier vrienden maken?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef riaantje1973 het volgende:
Dat is gewoon geen goede relatie. Klaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef riaantje1973 het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef riaantje1973 het volgende:
quote:en hebben we voor de volle 110% voor mekaar gekozen.
The more, the merrier.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]is ''ze'' niet thuis ?
dan kan het wel effewel snel .... jeweetz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |