Dacht ik ook al aanquote:
quote:
oh echtquote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Robben heeft zich uit een kaart geluld tijdens eerste halve finale. Je had beter moeten opletten.
Casillas is penal keeper hehquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef AryaMehr het volgende:
Madrid verdient het niet om door te gaan.
Zeker wel!!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef AryaMehr het volgende:
Madrid verdient het niet om door te gaan.
Ik wou je uit je tent lokken.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei juist dat het géén buitenspel was![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan er de posts op nalezen.
Als zelfs de mods al alzheimer krijgen
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef Confetti het volgende:
Bayern is gewoon beter.
Pijnlijk voor Real.
quote:
Kloptquote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
robben had toch geel vorige week??????????/
Schelveccio ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef tralalala het volgende:
Willem vindt dat Bayern door moet gaan.
Sowieso!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef tralalala het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou je uit je tent lokken.
Geslaagd.
Dat vindt elk vind persoon die met een objectieve blik naar de wedstrijd kijkt.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef tralalala het volgende:
Haha!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha
Je hebt net gewoon gezien dat je fout zat, en nu probeer je er onderuit te komen
Triest mannetje ben jij zeg.
Het proberen op te nemen tegen een mod..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha
Je hebt net gewoon gezien dat je fout zat, en nu probeer je er onderuit te komen
Triest mannetje ben jij zeg.
quote:
Scoren en dan is het dag dag voor R.Madrid!!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:38 schreef tjoptjop het volgende:
De effectiviteit van Bayern laat wel te wensen over zeg
Yes!!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Alle Spaanse grafclubs eruit
Hoezo een overwinning voor het voetbal.
Inderdaad. Wat een vervelend en irritant publiek hebben die Spanjaarden toch.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Alle Spaanse grafclubs eruit
Hoezo een overwinning voor het voetbal.
I agreequote:Op woensdag 25 april 2012 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
Bayern zou het gewoon keihard verdienen.
neequote:
ik ookquote:
Mooi woord.. affiche..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef OProg het volgende:
Mooie is vooral dat deze wedstrijd een affiche voor het voetbal is.
Idd schande scheids!!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vorige keer geel, nu weer..Dus rood.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:41 schreef tralalala het volgende:
Ik vind dat ze met 0-0 moeten beginnen en geen rekening moeten houden met uit en thuis ploegen, slaat nergens op...
Blijft de meest belachelijke regel in het voetbal ja dat bij verlenging de uitgoals ook zwaarder tellen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:41 schreef tralalala het volgende:
Ik vind dat ze met 0-0 moeten beginnen en geen rekening moeten houden met uit en thuis ploegen, slaat nergens op...
Lang over je grapje nagedacht?quote:
Nouja ivm Tweede Wereldoorlog vind ik dat de uitdoelpunten bij Duitse ploegen niet dubbel moeten tellen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:41 schreef tralalala het volgende:
morgenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn dromen ja! en op een gif
Idd.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft de meest belachelijke regel in het voetbal ja dat bij verlenging de uitgoals ook zwaarder tellen.
nee maar ik moest eerst zo hard lachen dat ik een minuut lang niet kon postenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Lang over je grapje nagedacht?
Eensquote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft de meest belachelijke regel in het voetbal ja dat bij verlenging de uitgoals ook zwaarder tellen.
tijd voor roodquote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel overtredingen heeft die Arbeloa wel niet gemaakt joh.
In mijn dromen ook ja, poeh. Jammer dat ik altijd vergeet wat ik heb gedroomd.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn dromen ja! en op een gif
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |