Net laat!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, optijd thuis om mijn Robben te zien
Ik heb net een zakje hamka's binnen 10 minuten burgermeester gemaaktquote:Op woensdag 25 april 2012 22:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom heb ik altijd honger tijdens dit soort wedstrijden:')
Huntelaar scoort mits goede aanvoer. Robben geeft te weinig af, of komt te veel naar binnen. Net buiten de 16 wat creeeren is niet KJH's sterkste kant..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:24 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Oneens, Huntelaar scoort altijd, zelfs bij mindere clubs zoals Schalke. Met Robben en Ribery op de flanken had Huntelaar Bayern kampioen gemaakt
naakt dusquote:
Van? Jouw darmkanaal?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:25 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik heb net een zakje hamka's binnen 10 minuten burgermeester gemaakt
ditquote:
Penalty zat er ook lekker in dus die vloek heeft hij verbroken.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, optijd thuis om mijn Robben te zien
Speciaal voor Jan van Halst, camera uit de dak van het stadion.quote:
Bij Schalke is de aanvoer ook niet altijd optimaal. Hoe dan ook, we zullen het nooit zien waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Huntelaar scoort mits goede aanvoer. Robben geeft te weinig af, of komt te veel naar binnen. Net buiten de 16 wat creeeren is niet KJH's sterkste kant..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |