Ik heb in een week tijd seizoen 5 gekeken afgelopen weekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef tjoptjop het volgende:
Oh ja dit begint ook weer
Moet nog steeds de finale van vorige seizoen zien
Respect, dat zou ik echt niet trekken in één weekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb in een week tijd seizoen 5 gekeken afgelopen week
Het was moeilijk dat welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Respect, dat zou ik echt niet trekken in één week
ik kijk nagenoeg geen series op tv, ben toen ik een maand of 7 geleden het downloaden had uitgevonden voor mij nieuwe series gaan binnenhengelen en ik kijk dus echt ook alles achter elkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Respect, dat zou ik echt niet trekken in één week
Bij veel series kan ik ook flink wat achter elkaar kijken, maar bij GG is dat niet het gevalquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kijk nagenoeg geen series op tv, ben toen ik een maand of 7 geleden het downloaden had uitgevonden voor mij nieuwe series gaan binnenhengelen en ik kijk dus echt ook alles achter elkaar.
Zo ook Gossip Girl. Heerlijk als ik geen afspraken had in het weekend zo'n marathon.
Heb maar een lijstje gemaakt van wat ik allemaal nu volg want ben behalve met Sons of Anarchy met alles bij in Amerika dus nu elke week maar losse afl. binnenhengelen.
Voor dat laatste heb ik de ideale oplossing; myAT vertelt me precies wanneer er weer een nieuwe aflevering isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kijk nagenoeg geen series op tv, ben toen ik een maand of 7 geleden het downloaden had uitgevonden voor mij nieuwe series gaan binnenhengelen en ik kijk dus echt ook alles achter elkaar.
Zo ook Gossip Girl. Heerlijk als ik geen afspraken had in het weekend zo'n marathon.
Heb maar een lijstje gemaakt van wat ik allemaal nu volg want ben behalve met Sons of Anarchy met alles bij in Amerika dus nu elke week maar losse afl. binnenhengelen.
Daar is een handige site voorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
7 afleveringen nog maar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben blij dat dit het laatste seizoen is. 6x01 was goed, dus had wel wat verwachtingen voor dit seizoen, maar de afgelopen 2 afleveringen zijn echt ruk met enkele uitzonderingen.
De publicaties van Dan vind ik wel leuk, gewoon om het drama ; maar hij is net zo erg als zijn ''vrienden'' daar. Hij verraad ook iedereen, zelfs zijn eigen vader. Dan was zo'n leuk personage in seizoen 1, maar daar is weinig van overgebleven. Hij is leuk met Blair, maar verder?
En die Sage vind ik toch zo irritant. Hoezo een cliche verhaallijn. Ze mogen zich wel eens gaan richten op de vaste karakters en die verhalen tenminste goed neerzetten voordat ze er andere personages bij halen...ik bedoel..Blair, die het slachtoffer word van het zoveelste mode-event..hoe vaak hebben we dat nu gezien? En Blair/Chuck maakt me alleen maar misselijk.
Rufus...god, is hij nou zo dom? Out of character dat hij zich zo laat inpalmen door Ivy.
Nog 7 afleveringen te gaan gelukkig..
Het laatste..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb nog niks gezien dit jaar, is het te doen of is het nog tenenkrommender dan vorig seizoen?
quote:What’s that Gossip Girl fans? All you want for Christmas is a super-sized final episode? Done! TVLine has learned exclusively that The CW is planning to send Serena, Blair & Co. off with a two-hour series finale event on Monday, Dec. 17. The night will kick off with a look back at the show’s six-year run (featuring clips and interviews with the cast and producers), followed immediately by the final episode, which TVLine can exclusively reveal is titled, “New York, I Love You XOXOX.” In addition, viewers will be treated to an exclusive sneak peek at the CW’s upcoming Sex and the City prequel soap, The Carrie Diaries.
Dat is het einde idd, een kort seizoen van 10? afleveringen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:15 schreef ejiraM het volgende:
Huh maar dat is dus het eind van de serie? In december al?Had verwacht dat t nog tot juni door zou gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |