Yepquote:Op zondag 9 september 2012 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ben nu op de helft van seizoen 4 en ik moet zeggen dat dit tot nu toe het minst leuke seizoen is.
Maar wordt het dan nog slechter?!
Herkenbaar.quote:Op zondag 9 september 2012 01:23 schreef tjoptjop het volgende:
Ja dat heb ik het ook, dan ben ik het slechte verhaal weer eens zat en kijk ik het een aantal keer niet om het daarna weer in te halen
Seizoen 4 viel nog mee, maar seizoen 5 was echt slecht naast Dan/Blairquote:Op zondag 9 september 2012 11:28 schreef loezzzje het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben! Seizoen 1, 2 & 3 waren goed, daarna is het bergafwaarts gegaan. Seizoen 4 was uber slecht en 5 ook. Ik erger me dood aan Dan & Serena. Ik kijk eigenlijk alleen nog voor Chuck & Blair. En de scenes waarin Chace (Nate) geen shirt aan heeft![]()
Ben blij dat dit het laatste seizoen is. Ik kan het niet laten om uit mezelf er mee te kappen
Zoals het begon in de eerste aflevering toch? Ten minste, Serena zat in een trein half stoned met iemand en zo..quote:Op zondag 9 september 2012 14:46 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb serieus geen idee meer hoe het seizoen geëindigd is
8 oktober pasquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef BrookeDavis het volgende:
Ja idd in een trein starend uit het raam. Wanneer begint het weer?
En ze liet zich ook bepotelen door één of andere seedy kerelquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef BrookeDavis het volgende:
Ja idd in een trein starend uit het raam. Wanneer begint het weer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |