http://www.rtl.nl/gezondheid/ditismijnlijf/home/index.xmlquote:Een programma waarin twee artsen en een tandarts een gratis inloopspreekuur houden in hun voor het programma ingerichte kliniek. Patiënten die niet naar hun eigen huisarts of tandarts durven te gaan kunnen zich melden bij deze artsen.
Naast hun eigen kliniek trekken de artsen ook nog door het land met een mobiele kliniek zodat ze ook bij jou in de buurt een spreekuur kunnen houden.
Hoe heet het in het engels?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef Sjeen het volgende:
Het blijft toch een slap aftreksel van de engelse versie...
het wordt hier uitgezonden onder de naam 'genante ziektes' geloof ikquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het wordt hier uitgezonden onder de naam 'genante ziektes' geloof ik
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Met veel leukere onderwerpen:
Er is vooralsnog geen duidelijke oorzaak van lipomen, het zijn goedaardig gezwellen van. vetweefselcellen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Je zou toch zeggen dat daar iets achter moet zitten? Je krijgt toch niet per toeval zoveel lipomen op je armen?
Oh dat heb ik gemist, gelukkig maar blijkbaarquote:Op woensdag 25 april 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
iiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw omg zeg, ik heb de rest van mijn leven geen zin meer in seks geloof ik
wees maar blij ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, gelukkig maar blijkbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |