?quote:
Oh, dat was ik alweer kwijt hehehehequote:
nee, dat komt over anderhalve week weerquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik dacht dat de TT over ongesteldheid ging
heul niet! NOOOOOIIIITTTT meer!!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, dat komt over anderhalve week weer
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, dat komt over anderhalve week weer
hehehehe, heeft zijn voordelen natuurlijk, maar ik houd de boel hier nog liever evenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heul niet! NOOOOOIIIITTTT meer!!![]()
Sorry voor de nog bloedende dames
heerlijk voor je motivatie ookquote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Oh hai. Ik mijn zenuwbui de keuken maar eens even lekker lopen soppen. Ik ben benieuwd of daar morgen nog íets van te zien is.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Oh hai. Ik mijn zenuwbui de keuken maar eens even lekker lopen soppen. Ik ben benieuwd of daar morgen nog íets van te zien is.
Doe maar stoer met je Kindlequote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
zekers!
En ik ga nog even lezen en dan mijn bed in, tjuus!
Nein andere kant opquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
Allemaal krachtsterretjes morgen om 11.40 richting Limland
Nee jij dan met je iPadquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe maar stoer met je Kindle![]()
![]()
De Limlanders hebben ze harder nodig?quote:
Ohja, zal ik die eens onder het stof vandaan halenquote:
ipad zuigt toch kontquote:
hehehehhehehehequote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe maar stoer met je Kindle![]()
![]()
Mss haar kant, die doet toch geen examen in limland?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De Limlanders hebben ze harder nodig?
welke kant moeten ze dan op????
Waar dan wel? Ik weet dat toch niet allemaal jonguh...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mss haar kant, die doet toch geen examen in limland?
Amstelveen toch ;oquote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar dan wel? Ik weet dat toch niet allemaal jonguh...
Trololololquote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben opeens allergisch voor mijn hontdikke keel en constant niezen, loopneus
Ben je bij Dico geweest?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben opeens allergisch voor mijn hontdikke keel en constant niezen, loopneus
17 maart ben ik bij Dico geweestquote:Op woensdag 25 april 2012 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben je bij Dico geweest?
Speaking of which?
Sorry chick, ik zit ondertussen de hand van 41,5 graden koorts vast te houden en te wachten tot de paracetamol gaat werken..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat was ik alweer kwijt hehehehe
als Trix haar camping gear heeft gepost ga ik even lezen en daarna lekker mijn bedje in
Lieven Puckz, ik woon in Amstelveenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
Allemaal krachtsterretjes morgen om 11.40 richting Limland
Jamaar ik zei alleen maar dat de Limburgers ze harder nodig hebbenquote:
Jonge, ik ben ook een Limburger, alleen woonachtig buiten de enclavequote:Op woensdag 25 april 2012 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar ik zei alleen maar dat de Limburgers ze harder nodig hebben![]()
Jij heul niet!! Jij gaat gewoon slagen.
IN FUCKING AMSTERDAM LIKE A TRUE BOSS!!!
Dat weet ik, daarom dacht ik ook dat de sterretjes naar Limland moesten, maar toen moesten ze naar Amstelveen, en daarna naar Amsterdam en en en en ...nouja...de Limburgers hebben ze gewoon harder nodigquote:Op woensdag 25 april 2012 22:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, ik ben ook een Limburger, alleen woonachtig buiten de enclave
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom dacht ik ook dat de sterretjes naar Limland moesten, maar toen moesten ze naar Amstelveen, en daarna naar Amsterdam en en en en ...nouja...de Limburgers hebben ze gewoon harder nodig
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
Meiden... Ik ga lekker naar bed. Nog even wat lezen en dan slapen.![]()
Ik ga toch niet in een gat wonen.quote:
Hoe danquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ijs weer omgekocht met een lakje, meheheh
Mijn huiswerk makenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn huiswerk maken
Nee mij herschrijfsuggesties geven, die ik dan letterlijk gebruik![]()
![]()
![]()
![]()
WATquote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Mirjam het volgende:
De body butter in mn glossybox...
Staat als datum 2008 op...
Dit wordt steeds beter en beter![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Mirjam het volgende:
Whut neejohquote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Mirjam het volgende:
mjawelquote:Op woensdag 25 april 2012 23:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Whut neejoh
Zo voel me beetje beter nu gelukkig, straks nog even wat paracetamol in m'n mik en dan slapen en hopen dat ik minder last van m'n keel heb morgen
me2quote:
Met een strandbal? Sorry ik zie je al helemaal zo'n geluid maken, in je handen klappen en een bal hooghoudenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
den rug is een beetje moede! Maar hij moet ook hard werken van mij. Ben nu bezig de gebruikelijke ochtendstijfheid weg te zeehonden
bwehehehequote:Op donderdag 26 april 2012 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met een strandbal? Sorry ik zie je al helemaal zo'n geluid maken, in je handen klappen en een bal hooghouden
hoax met je tietenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bwehehehe
nee, plat op je buik liggen, handen onder je schouders en dan je bovenlijf omhoog drukken terwijl je heupen op de grond blijven
Flesjes zijn wel te krijgen, maar ik zou zo niet weten waar. Oude flesjes kun je gewoon omspoelen met remover.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:13 schreef Incantrix het volgende:
Kun je ook ergens lege nagellakflesjes kopen? Of hoe krijg je een oud flesje leeg?
Ah, ok, thnxquote:Op donderdag 26 april 2012 10:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Flesjes zijn wel te krijgen, maar ik zou zo niet weten waar. Oude flesjes kun je gewoon omspoelen met remover.
En dan denk je DAFUQ SINDS WANNEER LIGT DIT HIERquote:Op donderdag 26 april 2012 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om lui die briefjes gaan neerleggen over onderzoeken. Heel onopvallend dingen naast je neerleggen enzo.
Ohquote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, eerder van "je kan ook normaal rondwandelen, ik zie je toch wel"
Alweer beterderder?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook. Maar eerst mijn oude afgebladderde eraf halen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]Gisteren kon ik mijn nagels niet eens lakken
Nee inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2012 11:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben dus steeds aan het verhuizen, uitpakken en meubels in elkaar zetten enzo. Dus dan schiet het ook niet zo op.
Bleh, verhuizenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben dus steeds aan het verhuizen, uitpakken en meubels in elkaar zetten enzo. Dus dan schiet het ook niet zo op.
Ja, redelijk. Ben gister begonnen met m'n wastafelkastje in elkaar zetten, dat moet ik straks even afmaken. Dan kunnen daar m'n handdoeken en douchespul in. Daarna m'n Helmer in elkaar, zodat de complete bananendoos aan nagellak(producten) daarin uitgepakt kan.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee inderdaadIs het einde van al dat verhuizen in zicht?
+1quote:
Yes hij komt morgen hier meeeten enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dicooo, gaat het nog steeds goed met je dates?
Ja m'n keel doet niet meer zo heel vreemd, kan weer enigsinds normaal slikkenquote:
Wat leuk.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yes hij komt morgen hier meeeten enzozouden vandaag eigenlijk afspreken maar hij moet werken.
[..]
Ja m'n keel doet niet meer zo heel vreemd, kan weer enigsinds normaal slikkenen hoofdpijn is wel minder
Waarvoor dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:02 schreef Incantrix het volgende:
Lakken, ik mis het
Maar voor een goed doel
Ik heb net nagellak gefaald ook nog
Zeker goed doel.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:02 schreef Incantrix het volgende:
Lakken, ik mis het
Maar voor een goed doel
Ik heb net nagellak gefaald ook nog
Beter.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yes hij komt morgen hier meeeten enzozouden vandaag eigenlijk afspreken maar hij moet werken.
[..]
Ja m'n keel doet niet meer zo heel vreemd, kan weer enigsinds normaal slikkenen hoofdpijn is wel minder
Yeaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat leuk.
En ook fijn dat je weer een beetje beter bent!
Oooh, dat hoeft niet veel werk meer te zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ben gister begonnen met m'n wastafelkastje in elkaar zetten, dat moet ik straks even afmaken. Dan kunnen daar m'n handdoeken en douchespul in. Daarna m'n Helmer in elkaar, zodat de complete bananendoos aan nagellak(producten) daarin uitgepakt kan.En dan nog m'n bureau vast zetten aan de kast en daar de computer op. En dan een handig iemand vragen om me te helpen met het wegwerken van snoertjes.
De rest is allemaal al klaar.
Oh, en gordijnen vinden, kopen en ophangen. Maar het wordt al steeds beter!
[..]
+1
Een gezonde babyquote:Op donderdag 26 april 2012 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarvoor dan?
En wat heb je gefaald?
Jaa, ik ben het zo zat.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oooh, dat hoeft niet veel werk meer te zijngelukkig!
Oh, haha, op die manier. Fair enough.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een gezonde baby
En IJs, mjah, het meeste is LE, al staan ze er al wel een tijdje geloof ik. Maar ik vond een dupe van CG Limonyte van Misa en toen gingne er per ongeluk ook wat andere lakjes in mijn mandje
Bekend "probleem" wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een gezonde baby
En IJs, mjah, het meeste is LE, al staan ze er al wel een tijdje geloof ik. Maar ik vond een dupe van CG Limonyte van Misa en toen gingne er per ongeluk ook wat andere lakjes in mijn mandje
Ja, er gaan nog wel foto's komen. Maar dan moet het eerst verder af en opgeruimd zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef Incantrix het volgende:
Ga je nog foto's facebooken ofzo, Bambi? Ik ben nieuwsgierig!
Slaaaaaap Cody slaaaap daar buiten loopt een schaaaaaaaaaaapquote:Op donderdag 26 april 2012 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, kan iemand mijn hont vertellen dat hij net heel veel beweging heeft gehad en een bak vreten en dat hij nu dus moet gaan slapen? kthnxsbye
Ja, nou wil hij zekerste weten achter dat schaap aan!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Slaaaaaap Cody slaaaap daar buiten loopt een schaaaaaaaaaaap
Het werktquote:Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Slaaaaaap Cody slaaaap daar buiten loopt een schaaaaaaaaaaap
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet genoeg geld op chipknip voor koffie.
Koffiequote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet genoeg geld op chipknip voor koffie.
Ben Cesar nu aan het lezen, maar het is best wel grappig hoeveel verschil je lichaamshouding maakt voor het gedrag van die hont. Heb eens uitgeprobeerd om met hem te lopen alsof ik de koningin van de wereld ben en hij loopt dan best wel rustig naast me.quote:
Komt door het printen geloof ik.quote:
Oke dus er is wel vooruitgang iigquote:Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben Cesar nu aan het lezen, maar het is best wel grappig hoeveel verschil je lichaamshouding maakt voor het gedrag van die hont. Heb eens uitgeprobeerd om met hem te lopen alsof ik de koningin van de wereld ben en hij loopt dan best wel rustig naast me.
Sowieso raakt hij steeds meer op me gericht, als ik hem los heb loopt hij de helft van de tijd rustig naast of achter me mee, terwijl ik denk "beest doe eens rennen, je moet moe worden".
Mijn hont is liev![]()
(Zolang er geen andere honten in de buurt zijn. Maar ook daarin is heel langzaam verbetering te zien.
Cuticle remover (wel een andere binnen gekregen dan die ik had besteldquote:
Maar wel handige dingetjesquote:Op donderdag 26 april 2012 12:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Cuticle remover (wel een andere binnen gekregen dan die ik had besteld), een make-up tasje voor in mijn handtas, douchemuts, voetscrub en een lippenbalsem. Dit soort bestellingen krijg je als je je verveeld.
Faal all the thingsquote:Op donderdag 26 april 2012 12:36 schreef Incantrix het volgende:
Nou, dan heb ik nog even extrahard nog een keer gefaald
Whut?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:36 schreef Incantrix het volgende:
Nou, dan heb ik nog even extrahard nog een keer gefaald
Jah.. Ik mocht ze bestellen van mijn liefjequote:
Wat een lief liefje heb jij.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah.. Ik mocht ze bestellen van mijn liefje![]()
Dico, cool! Wat is postvoorbereider? Dat je dan in het sorteercentrum werkt ofzo?
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:46 schreef Diconnected het volgende:
Oh en trouwens! Werd gister teruggebeld door PostNL voor postvoorbereider () en heb volgende week een sollicitatiegesprek
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Laaaaaaaaaaaaayla got me on my knees Layla
Jij hebt een lief liefjonquote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah.. Ik mocht ze bestellen van mijn liefje![]()
Dico, cool! Wat is postvoorbereider? Dat je dan in het sorteercentrum werkt ofzo?
Ja he?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Hij heeft heel hard gewerkt en daarom heeft hij een bonus gehad en daarom mag ik die
Netjes! Mijn moeder heeft het ook gedaan (kerstperiode, dus teringdruk) en die vond het best een ok-e baan.. Hard werken, maar wel gezelligquote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij hebt een lief liefjon
Ja dat je de post moet sorteren en pakketjes enzo, niet echt superspannend werk ofzo, maar ik kan het aan qua knieis voor 10u in de week, verdeeld over 3 dagen
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dan word je soort van collega van IJs.
Oke nice! Ja het is hier in Vlaardingen, wist niet eens dat we een sorteercentrum haddenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Netjes! Mijn moeder heeft het ook gedaan (kerstperiode, dus teringdruk) en die vond het best een ok-e baan.. Hard werken, maar wel gezellig
Jaaaaquote:
Gratis pakketjes voor mij versturen?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij hebt een lief liefjon
Ja dat je de post moet sorteren en pakketjes enzo, niet echt superspannend werk ofzo, maar ik kan het aan qua knieis voor 10u in de week, verdeeld over 3 dagen
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JaaaaZo enorm lief
Dat ik ze voor de tweede keer liet zien en dat hij zei "nou, dan moet je ze maar bestellen toch?"
Ik deed van![]()
![]()
Half uurtje meestal.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang duurt zo'n examen eigenlijk?
Neinzquote:Op donderdag 26 april 2012 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gratis pakketjes voor mij versturen?
Dat vind ik altijd zo fijnquote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Mazzel, metro komt aan en meteen instappen in trein.
UvA, wat danquote:Op donderdag 26 april 2012 13:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo fijn
Zit jij nou op UvA of HvA?
Optie nummer drie: de VUquote:Op donderdag 26 april 2012 13:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo fijn
Zit jij nou op UvA of HvA?
Ja hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef Incantrix het volgende:
Zouden jullie acupunctuur proberen, als jullie iets hadden waar je iets mee wil en je kreeg het vergoed van je verzekeraar?
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef Incantrix het volgende:
Zouden jullie acupunctuur proberen, als jullie iets hadden waar je iets mee wil en je kreeg het vergoed van je verzekeraar?
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef Incantrix het volgende:
Dude ik wou net zeggen, jij hebt volgens mij aardig wat tats enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef Incantrix het volgende:
Thnx
Ik denk dat ik het ga proberen.. Ik was altijd bang voor naalden, maar er is op de meest bizarre manieren in mij geprikt, dus ik geloof dat ik het niet meer zo'n punt vind
Afhankelijk van hoeveel ik al geprobeerd had, maar uitsluiten zou ik het niet. (Baat het niet, schaadt het niet enzulks)quote:Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef Incantrix het volgende:
Hihi op bizarre manieren in je geprikt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef Incantrix het volgende:
Thnx
Ik denk dat ik het ga proberen.. Ik was altijd bang voor naalden, maar er is op de meest bizarre manieren in mij geprikt, dus ik geloof dat ik het niet meer zo'n punt vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah, maar tatoeages heb ik nooit eng gevonden, dat is niet een naald die in je lijf prikt, maar een beetje over je huid krassen met een apparaatjequote:Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dude ik wou net zeggen, jij hebt volgens mij aardig wat tats enzo
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihi op bizarre manieren in je geprikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihi op bizarre manieren in je geprikt.Nou, dat is precies wat ik bedoel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens gegoogled op 'waterecho' of 'vlokkentest'?
3!
Hm ja das waarquote:Op donderdag 26 april 2012 13:18 schreef Incantrix het volgende:
Het is meer dat ik me dan afvraag of ik dan niet een debiel
[..]
Jah, maar tatoeages heb ik nooit eng gevonden, dat is niet een naald die in je lijf prikt, maar een beetje over je huid krassen met een apparaatje
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, dat is precies wat ik bedoel hoor
Wel eens gegoogled op 'waterecho' of 'vlokkentest'?
Ik vraag me af of het ook niet kan schaden als het verkeerd gebeurt, maar dat is geloof ik afhankelijk van of je erin gelooft (met energiebanen en meridianen enzo). Maarja, dat maakt een dogmaquote:Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel ik al geprobeerd had, maar uitsluiten zou ik het niet. (Baat het niet, schaadt het niet enzulks)
Mjah, die andere manieren weet je ook wel van me jaquote:
Neuh, dat is ook weer zo.. De prikken van de kaakchirurg zijn vervelender wsquote:Op donderdag 26 april 2012 13:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm ja das waarMaar denk dat je het niet eens zou voelen die accupuntuur, het zijn van die hele dunne kleine naaldjes die echt een paar mm in je huid gaan.
Mja, ik ben zo "zweverig" als een baksteen, dus voor mij gaat het niet verder dan speldenkussen spelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het ook niet kan schaden als het verkeerd gebeurt, maar dat is geloof ik afhankelijk van of je erin gelooft. Maarja, dat maakt een dogma
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh, dat is ook weer zo.. De prikken van de kaakchirurg zijn vervelender ws
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef Mss het volgende:
Gezakt idd. Wel bedankt voor alle krachtsterretjes. Ik voel me eigenlijk ook niet heel kut eronder. Ik baal natuurlijk wel, maar ik heb wel heel goed gereden, maar ik was nét niet scherp genoeg. Ik heb een paar steken laten vallen. Ik ben een keer rechts afgeslagen met een fietsstrook naast me zonder echt te kijken. Ook heb ik twee keer een stopbord gemist dus. Genoeg om op te zakken, maar ik kan ook snel genoeg weer op!
Wel prettig dat je weet waar het aan gelegen heeft.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef Mss het volgende:
Gezakt idd. Wel bedankt voor alle krachtsterretjes. Ik voel me eigenlijk ook niet heel kut eronder. Ik baal natuurlijk wel, maar ik heb wel heel goed gereden, maar ik was nét niet scherp genoeg. Ik heb een paar steken laten vallen. Ik ben een keer rechts afgeslagen met een fietsstrook naast me zonder echt te kijken. Ook heb ik twee keer een stopbord gemist dus. Genoeg om op te zakken, maar ik kan ook snel genoeg weer op!
Nu hebben jullie het? Hier waait het vooral heel erg hard.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Gaat goed komen!
Oh en, wat een kutweer.
Hier waait het heel hard en regent het ook vrij hard.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu hebben jullie het? Hier waait het vooral heel erg hard.
De regen had ik vanmorgen, nu zonnetje.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hier waait het heel hard en regent het ook vrij hard.
Succes met je minuut babbelen.quote:
Zonnetje had ik vanochtend.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De regen had ik vanmorgen, nu zonnetje.
Dan gewoon doen, al is het alleen voor het idee dat je alles geprobeerd hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef Incantrix het volgende:
Mss, wel kut, maar beter dat het gewoon écht met een goede reden is als hoe ze het soms ook doen "mjah, u was niet zeker genoeg" of "Ik twijfel, want u geeft me geen enkele reden om u te laten zakken.. Maar ik doe het toch"![]()
en volgende keer haal je het gewoon!
IJs, ik weet nooit zo goed wat ik van zulke dingen vind, ik ben altijd geneigd het iets te zweverig te vinden. Maarja, ik wil gewoon fucking graag zeker weten dat ik er deze keer álles aan gedaan heb om dit kind niet kwijt te raken..
Op zich niet gek, de buien komen uit mijn hoek vandaag.quote:
Samesame.. Jammer dat mijn moeder zo lang wacht met langskomen dat ik straks door deze bende boodschappen kan gaan doenquote:
Jah, zo dacht ik het ook een beetjequote:Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan gewoon doen, al is het alleen voor het idee dat je alles geprobeerd hebt.
Het is wel een methode waar je meer niet-zweefgevallen positief over hoort inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Jah, zo dacht ik het ook een beetjeIk heb alleen moeite een zweef-methode te kiezen, ze klinken me allemaal redelijk ehm.. Wazig in de oren. Acupunctuur is dan nog redelijk down to earth geloof ik
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een methode waar je meer niet-zweefgevallen positief over hoort inderdaad.
Loller.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, 'kunstzinnige therapie op antroposofische grondslag' kan ik toch echt een stuk minder mee
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
KUTTTT
ik dacht dat ik het hotel tot vrijdag kon annuleren, was het tot gisteravond![]()
![]()
!!!!
KUTTTT
ik dacht dat ik het hotel tot vrijdag kon annuleren, was het tot gisteravond![]()
![]()
!!!!
duimen draaien dusquote:Op donderdag 26 april 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
nou, gebeld met boekingsburo, ze bellen me straks terug![]()
KUTTTT
![]()
!!!!
Bij mij iig welquote:Op donderdag 26 april 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
aw, mss gezakt?balen meis! Drie keer is scheepsrecht he!
Balen, maar wel dingen die je de volgende keer makkelijk kunt verbeterenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef Mss het volgende:
ik heb heul zielig gepiept aan de telefoonquote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Balen mssVolgende keer
![]()
Bwoahhhskjoe ik hoop echt dat je nog kan annuleren
![]()
Oooo maar wel gelukt dusquote:Op donderdag 26 april 2012 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb heul zielig gepiept aan de telefoon
Godver..... Gewoon tranen met tuiten straks.. kunnen ze niet weigerenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik ben nog heul niet teruggebeld
quote:
En ik nu ookquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kijk nu een veul beter programma !! Little house on the prairie![]()
![]()
I feel ur painquote:
Altijd als jij het over 'skone' hebt moet ik hieraan denken:quote:Op donderdag 26 april 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooooooooo wa een skone aflevering was dit![]()
![]()
Theheheh
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Verrassing voor morgen geregeld
We slapen in een hotel in Mierlo, daar kunnen we vanaf 14.00 terechtDaar hebben ze een zwembad en sauna enzo... En dan neem ik stokbrood en kaasjes mee enzo voor 's avonds... en dan pak ik vast alles in en ga ik
rond 13.30 van school halen.
En ik ga vanavond of morgen even met de receptie proberen te regelen dat ik een grote bos witte rozen mee neem met een kaartje, en dan ik danmee de sauna of het zwembad in sleep.. en dat ze die dan op de kamer zetten als we er niet zijn, met een kaartje er aan
Ik heb er al helemaal zin in
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Verrassing voor morgen geregeld
We slapen in een hotel in Mierlo, daar kunnen we vanaf 14.00 terechtDaar hebben ze een zwembad en sauna enzo... En dan neem ik stokbrood en kaasjes mee enzo voor 's avonds... en dan pak ik vast alles in en ga ik
rond 13.30 van school halen.
En ik ga vanavond of morgen even met de receptie proberen te regelen dat ik een grote bos witte rozen mee neem met een kaartje, en dan ik danmee de sauna of het zwembad in sleep.. en dat ze die dan op de kamer zetten als we er niet zijn, met een kaartje er aan
Ik heb er al helemaal zin in
Dat komt vast wel goedquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:04 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en 's ochtends op zaterdag niet zo godvergeten vroeg op om naar Priemke te rijden, ook beter
Ja man!! Ben ik als het goed is nog op tijd terug om in het hotel te ontbijten ookquote:
Misschien welquote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Lin ga je dan doen waar we het over hadden?
pop the questionquote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef Incantrix het volgende:
Jullie maken me nieuwsgierigWat doen?
Hu?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
vrouwtje van het hotel had bij boekingsburo verzocht of ik haar uit persoonlijke naam een email wilde sturen
met twee postzegels in de enveloppe erbij voor antwoord te krijgenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu?Of je even persoonlijk wou zeggen dat je de kamer wil annuleren?
Naja belgen.. kan best... en deurpke ook... dat je ze nog niet persoonlijk moet schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |