?quote:
Oh, dat was ik alweer kwijt hehehehequote:
nee, dat komt over anderhalve week weerquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik dacht dat de TT over ongesteldheid ging
heul niet! NOOOOOIIIITTTT meer!!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, dat komt over anderhalve week weer
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, dat komt over anderhalve week weer
hehehehe, heeft zijn voordelen natuurlijk, maar ik houd de boel hier nog liever evenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heul niet! NOOOOOIIIITTTT meer!!![]()
Sorry voor de nog bloedende dames
heerlijk voor je motivatie ookquote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Oh hai. Ik mijn zenuwbui de keuken maar eens even lekker lopen soppen. Ik ben benieuwd of daar morgen nog íets van te zien is.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Oh hai. Ik mijn zenuwbui de keuken maar eens even lekker lopen soppen. Ik ben benieuwd of daar morgen nog íets van te zien is.
Doe maar stoer met je Kindlequote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
zekers!
En ik ga nog even lezen en dan mijn bed in, tjuus!
Nein andere kant opquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
Allemaal krachtsterretjes morgen om 11.40 richting Limland
Nee jij dan met je iPadquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe maar stoer met je Kindle![]()
![]()
De Limlanders hebben ze harder nodig?quote:
Ohja, zal ik die eens onder het stof vandaan halenquote:
ipad zuigt toch kontquote:
hehehehhehehehequote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe maar stoer met je Kindle![]()
![]()
Mss haar kant, die doet toch geen examen in limland?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De Limlanders hebben ze harder nodig?
welke kant moeten ze dan op????
Waar dan wel? Ik weet dat toch niet allemaal jonguh...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mss haar kant, die doet toch geen examen in limland?
Amstelveen toch ;oquote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar dan wel? Ik weet dat toch niet allemaal jonguh...
Trololololquote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben opeens allergisch voor mijn hontdikke keel en constant niezen, loopneus
Ben je bij Dico geweest?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben opeens allergisch voor mijn hontdikke keel en constant niezen, loopneus
17 maart ben ik bij Dico geweestquote:Op woensdag 25 april 2012 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben je bij Dico geweest?
Speaking of which?
Sorry chick, ik zit ondertussen de hand van 41,5 graden koorts vast te houden en te wachten tot de paracetamol gaat werken..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat was ik alweer kwijt hehehehe
als Trix haar camping gear heeft gepost ga ik even lezen en daarna lekker mijn bedje in
Lieven Puckz, ik woon in Amstelveenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
Allemaal krachtsterretjes morgen om 11.40 richting Limland
Jamaar ik zei alleen maar dat de Limburgers ze harder nodig hebbenquote:
Jonge, ik ben ook een Limburger, alleen woonachtig buiten de enclavequote:Op woensdag 25 april 2012 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar ik zei alleen maar dat de Limburgers ze harder nodig hebben![]()
Jij heul niet!! Jij gaat gewoon slagen.
IN FUCKING AMSTERDAM LIKE A TRUE BOSS!!!
Dat weet ik, daarom dacht ik ook dat de sterretjes naar Limland moesten, maar toen moesten ze naar Amstelveen, en daarna naar Amsterdam en en en en ...nouja...de Limburgers hebben ze gewoon harder nodigquote:Op woensdag 25 april 2012 22:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, ik ben ook een Limburger, alleen woonachtig buiten de enclave
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom dacht ik ook dat de sterretjes naar Limland moesten, maar toen moesten ze naar Amstelveen, en daarna naar Amsterdam en en en en ...nouja...de Limburgers hebben ze gewoon harder nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |