quote:
Sowieso Torres dan. Opkankeren met Robben.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:27 schreef ThaTim het volgende:
in de finale moet Robben OF Torres de winnende maken
Hij moet de juiste flow meenemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Robben moet ze er op het EK inknallen.
Huh, Nederlands elftal tegen Bayern?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:29 schreef jna het volgende:
Trouwens, 3 dagen na die cl finale speelt het Nederlands elftal een oefenwedstrijd tegen Bayern
Ja, oefenwedstrijdje. Om de strijdbijl te begraven.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Huh, Nederlands elftal tegen Bayern?
Karma is een bitchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:18 schreef jna het volgende:
[..]
Karma is een bitch
Kappen nou, ik was net weer rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]Je moet "haar hoofd" ook nog ff in de spoiler zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
[ afbeelding ]Je vergeet haat op plastieken boobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
[ afbeelding ]Zonder al die poespas is zij sowieso 10x mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
haha kk interessant mattie xDquote:
Ik weet man ff t ijs breke tog mja okquote:Op donderdag 26 april 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha kk interessant mattie xD
Stil hier laatste tijd btw :S
plausibel. Oh, ik ben ecto vandaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet man ff t ijs breke tog mja ok
Y u jelly tho
Nog steeds meivakantie hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van 9:20 tot 16:00 les hebben, waarvan 1 vak 11:00:14:20. Ik wil meivakantie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |