SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!Deathlift or Die.![]()
Ooit gespeeld of momenteel?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:13 schreef Ethanolic het volgende:
Had vanmiddag trouwens nog een discussie met een jongen, hij vond Joe Hart de beste keeper ter wereld
Overduidelijk Casillas.![]()
Misschien beter zo. Nu heb ik nog de hoop dat je het wel bent, net zoals andere foto's in je fobo.quote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Bayern speelt best goed.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Neuer is ook beest in t doel. Sowieso beter dan Joe HartI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Alleen die hoofdfoto.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Misschien beter zo. Nu heb ik nog de hoop dat je het wel bent, net zoals andere foto's in je fobo.
Deathlift or Die.![]()
Neuer is ook een beest , maar heeft af en toe toch z'n blunders.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mobb Deep platenhoesfoto is toch ook Jumi?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Tussenstand?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Bayern is toch gewoon door met deze stand?quote:Neequote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef ThaTim het volgende:
Mobb Deep platenhoesfoto is toch ook Jumi?Had ik die collectie maar
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dan nog Realquote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bayern is toch gewoon door met deze stand?
[..]
NeeHad ik die collectie maar
Wat moest ik nu ook weer bestellen bij die tent in de steenstraat? Kan het niet meer terug vinden in de sc.
All good things are wild and free.![]()
Tori Chumakiquote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan nog RealWat moest ik nu ook weer bestellen bij die tent in de steenstraat? Kan het niet meer terug vinden in de sc.
![]()
http://www.matsuzaka.nl/e(...)nside-out-rolls.html
Hier staat ie bij, maar die foto's zijn een beetje onduidelijk.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hmm voor die 6,50 wil ik het wel een keer proberen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tori Chumaki![]()
http://www.matsuzaka.nl/e(...)nside-out-rolls.html
Hier staat ie bij, maar die foto's zijn een beetje onduidelijk.Zal het vrijdag eens halen, mocht ik er ziek van worden, jij komt me verzorgen
Oh ja, was ik vergetenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk op Bayern haten met mijn Duitse bloed.
Ok ok, omdat jij het bent![]()
![]()
Want ik kan niet op PSV haten met mijn Nederlandse bloed?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk op Bayern haten met mijn Duitse bloed.Deathlift or Die.![]()
Hehe, dealquote:Op woensdag 25 april 2012 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm voor die 6,50 wil ik het wel een keer proberen.Zal het vrijdag eens halen, mocht ik er ziek van worden, jij komt me verzorgen
Je moet het wel met sojasaus eten, maar die krijg je erbij
Ja Etha, neem het eens niet zo serieus.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want ik kan niet op PSV haten met mijn Nederlandse bloed?All good things are wild and free.![]()
I don'tquote:Op woensdag 25 april 2012 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja Etha, neem het eens niet zo serieus.
Deathlift or Die.![]()
Neequote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want ik kan niet op PSV haten met mijn Nederlandse bloed?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik ga dit zo niet lekker vinden, weet het nu al. Maar goed dat het met kip is, met die vieze visjes zou ik het sowieso nooit proberen. Word al panisch van het gespetter van een vis.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, dealJe moet het wel met sojasaus eten, maar die krijg je erbij
Je weet dat die vis dan dood is hèquote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga dit zo niet lekker vinden, weet het nu al. Maar goed dat het met kip is, met die vieze visjes zou ik het sowieso nooit proberen. Word al panisch van het gespetter van een vis.?
Ja maar dan ga ik er aan denken als ik dat ding op mijn bord zie liggen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je weet dat die vis dan dood is hè?
Ik keek echt zo van, hehquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je weet dat die vis dan dood is hè?
Deathlift or Die.![]()
Ik vind hem zo'n vies uiterlijk hebben hè. Bahquote:
Waarom doet hij niets aan die tanden als hij zoveel geld heeft?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Elke keer als ik zijn naam hoor moet ik weer op google naar zijn foto zoeken gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n vies uiterlijk hebben hè. Bah
Dan heb je zoveel geld, dan doe je toch wat aan die tanden.All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n vies uiterlijk hebben hè. Bah
[ afbeelding ]
Waarom doet hij niets aan die tanden als hij zoveel geld heeft?hahaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Elke keer als ik zijn naam hoor moet ik weer op google naar zijn foto zoeken gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
Dan heb je zoveel geld, dan doe je toch wat aan die tanden.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wel nog iets minder eng dan dat plaatjequote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nee, overquote:Op woensdag 25 april 2012 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie het over
[ afbeelding ]
?
True datquote:Ik dacht even dat ik mijn eigen post aan het teruglezen was, zag ik jouw naam staan
haten op mooiboy ribery
Ja dat dacht ik dus ook, dacht eerst dat ik op preview had gedrukt ipv invoerenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True datIk dacht even dat ik mijn eigen post aan het teruglezen was, zag ik jouw naam staan
Jamaicaanse input hequote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen jij komt weer met voodoo-shit.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Yepquote:Op woensdag 25 april 2012 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
Kaka. Hopen dat die draak van Di Maria eruit gaat.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Voetbal.
En kanker eens op met die achterlijke taalverkrachting (zie TT). Dat was 2 jaar geleden ook al niet leuk.full stops and exclamation marks![]()
rustug krio xxquote:Op woensdag 25 april 2012 22:46 schreef krioro het volgende:
Voetbal.
En kanker eens op met die achterlijke taalverkrachting (zie TT). Dat was 2 jaar geleden ook al niet leuk.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
je bent gewoon een oude lulI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
goeie line welquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik word rustig van beats en jazz, tieten en ass.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Geen strafschoppenDat vind ik altijd zielig. Kutleven als je 'm dan mist.
Jammer dat Ribery 'm niet meer kan missen
haten op zijn swagquote:Op woensdag 25 april 2012 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is ronaldo toch een fucking homo, als ik zn kop zie word ik agressief![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:11 schreef ThaTim het volgende:
Jammer dat Ribery 'm niet meer kan missen
He saw what you did there.Deathlift or Die.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahahhaa fucking hoge bal diekknerdje
Je gaat wel echt dood van de zenuwen op dat moment, shit.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
xxquote:Op woensdag 25 april 2012 20:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas wordt de finale Bayern - Chelsea, met als winnaar Bayern.Deathlift or Die.![]()
Karma omdat jullie gisteren zo stoer dedenquote:
ramos deed even een stam
quote:
in de finale moet Robben OF Torres de winnende maken
Sowieso Torres dan. Opkankeren met Robben.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:27 schreef ThaTim het volgende:
in de finale moet Robben OF Torres de winnende maken![]()
Trouwens, 3 dagen na die cl finale speelt het Nederlands elftal een oefenwedstrijd tegen Bayern
Jawel, je keek.![]()
Hij moet de juiste flow meenemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Robben moet ze er op het EK inknallen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Huh, Nederlands elftal tegen Bayern?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:29 schreef jna het volgende:
Trouwens, 3 dagen na die cl finale speelt het Nederlands elftal een oefenwedstrijd tegen Bayern
Ja, oefenwedstrijdje. Om de strijdbijl te begraven.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Huh, Nederlands elftal tegen Bayern?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Karma is een bitchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:18 schreef jna het volgende:
[..]
Karma is een bitch
Kappen nou, ik was net weer rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Frustris van me
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]Je moet "haar hoofd" ook nog ff in de spoiler zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
[ afbeelding ]Je vergeet haat op plastieken boobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
[ afbeelding ]Zonder al die poespas is zij sowieso 10x mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
haha kk interessant mattie xDquote:
Stil hier laatste tijd btw :S* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik weet man ff t ijs breke tog mja okquote:Op donderdag 26 april 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha kk interessant mattie xD
Stil hier laatste tijd btw :S
Y u jelly thoDeathlift or Die.![]()
plausibel. Oh, ik ben ecto vandaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet man ff t ijs breke tog mja ok
Y u jelly tho* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nog steeds meivakantie hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van 9:20 tot 16:00 les hebben, waarvan 1 vak 11:00:14:20. Ik wil meivakantie
.
Ga eens bikkelen jij![]()
![]()
Sowieso 'onderwijs'quote:Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit jamensen met meivakantie
pretstudies
![]()
HBO 'studenten'![]()
![]()
Echt, ik haat je een beetje. Klagen over een dag van 9.20 tot 16uquote:is een vakantiedag voor mij tegenwoordig
![]()
![]()
Ik heb echt sporadisch zo lang les ook nog eensquote:Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt, ik haat je een beetje. Klagen over een dag van 9.20 tot 16uis een vakantiedag voor mij tegenwoordig
. Ben alleen kapot, val bijna in slaap en wil naar huis
.
![]()
Ja, dit dusquote:Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt, ik haat je een beetje. Klagen over een dag van 9.20 tot 16uis een vakantiedag voor mij tegenwoordig
![]()
![]()
Luie donderquote:Op donderdag 26 april 2012 12:42 schreef junamii het volgende:
Gepost vanuit m'n bed, vanaf m'n telefoon. Daar niet van hoor..Wekker ging om 8u, in tijden niet zo vroeg opgestaan
.
![]()
We mogen weg!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van 9:20 tot 16:00 les hebben, waarvan 1 vak 11:00:14:20. Ik wil meivakantie
.
Even kijken of m'n groepje de les die om 14:20 begint wilt skippen, dan kan ik naar huis
.
![]()
Dit is wel erg leeg doel hoor schat.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit jamensen met meivakantie
pretstudies
![]()
HBO 'studenten'
Oja ik heb nu een week vakantie. Kusjehoi.Deathlift or Die.![]()
Waarom de kantjes erbij aflopen dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We mogen weg!Even kijken of m'n groepje de les die om 14:20 begint wilt skippen, dan kan ik naar huis
.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik moet op vrije dagen wekkers gaan zetten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Eind v/d week, veel shit te doen voor school al, moe, zin in meivakantie/qday, vandaar mijn lage motivatie vandaagquote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom de kantjes erbij aflopen dan?.
![]()
Geseponeerd. Gewoon even je best blijven doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eind v/d week, veel shit te doen voor school al, moe, zin in meivakantie/qday, vandaar mijn lage motivatie vandaag.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
De les die vroegtijdig eindigde deed ik gewoon actief mee hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geseponeerd. Gewoon even je best blijven doen.. En dat vragenuurtje die we dus hebben geskipt hadden we na die andere les even kort samen besproken. Niks aan het handje
.
![]()
Zit je ook voor in de klas? nerdjequote:Op donderdag 26 april 2012 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De les die vroegtijdig eindigde deed ik gewoon actief mee hoor. En dat vragenuurtje die we dus hebben geskipt hadden we na die andere les even kort samen besproken. Niks aan het handje
.
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 april 2012 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijkant achterin, overzicht + laptop in het stopcontact (zitten slechts aan één wand)
.
Iemand een idee waar ik in hemelsnaam een donkerrode zwembroek kan halen? Moet voor het weekend nog iets hebben.![]()
![]()
Met je ongestelde chick zwemmen en dan dit als oplossing vinden om te coverenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:17 schreef Panzermaus het volgende:
Iemand een idee waar ik in hemelsnaam een donkerrode zwembroek kan halen? Moet voor het weekend nog iets hebben..
![]()
Op Google zoeken en dan uitprinten.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:17 schreef Panzermaus het volgende:
Iemand een idee waar ik in hemelsnaam een donkerrode zwembroek kan halen? Moet voor het weekend nog iets hebben.Zyzz na willen spelen
Deathlift or Die.![]()
Nah niet van die Icon shorts, gewoon normaal. Maar donkerrood staat me heel goed, beetje dat kersenrode idee. Kan alleen nergens die shit vinden en en te laat om online nog wat te bestellen.![]()
![]()
Donkerrood gaat best moeilijk worden denk ik. Wel een mooie kleurquote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef Panzermaus het volgende:
Nah niet van die Icon shorts, gewoon normaal. Maar donkerrood staat me heel goed, beetje dat kersenrode idee. Kan alleen nergens die shit vinden en en te laat om online nog wat te bestellen.
Heel goedquote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef Panzermaus het volgende:
Nah niet van die Icon shorts, gewoon normaal. Maar donkerrood staat me heel goed, beetje dat kersenrode idee. Kan alleen nergens die shit vinden en en te laat om online nog wat te bestellen.
Deathlift or Die.![]()
Op Asos staan er een paar maar dat is meer knalrood.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef Panzermaus het volgende:
Nah niet van die Icon shorts, gewoon normaal. Maar donkerrood staat me heel goed, beetje dat kersenrode idee. Kan alleen nergens die shit vinden en en te laat om online nog wat te bestellen.All good things are wild and free.![]()
Ja, ik keek ook al maar het is overal knalrood inderdaad. Bij de Bijenkorf ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op Asos staan er een paar maar dat is meer knalrood.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Sorry, er zijn geen bazen korte broeken. Heb al overal gekeken en er zijn alleen kankerlelijke geruite zwembroeken en korte broeken overal te verkrijgen. Geen wonder dat iedereen standaard met nike korte broeken rondliep vorige zomer.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:17 schreef Panzermaus het volgende:
Iemand een idee waar ik in hemelsnaam een donkerrode zwembroek kan halen? Moet voor het weekend nog iets hebben.![]()
Vrouwen mogen geen korte broeken aan, dat is kenserlelijk mang, vooral kijkend naar de gem. NL-se dijbenen die ze hebben![]()
![]()
Geen shorts? Seriously!?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen mogen geen korte broeken aan, dat is kenserlelijk mang, vooral kijkend naar de gem. NL-se dijbenen die ze hebbenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
jij bent gek.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen mogen geen korte broeken aan, dat is kenserlelijk mang, vooral kijkend naar de gem. NL-se dijbenen die ze hebbenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jumi's en tli's bovenbenen niet gezien hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen mogen geen korte broeken aan, dat is kenserlelijk mang, vooral kijkend naar de gem. NL-se dijbenen die ze hebben.
Die is kaololelijk, beter iets á la:quote:![]()
![]()
Dondernacht plannen?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Rokjesquote:Op donderdag 26 april 2012 17:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is toch SPUUGlelijk![]()
Alle class in één keer weggevaagd
Deathlift or Die.![]()
Wauwquote:Op donderdag 26 april 2012 17:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is toch SPUUGlelijk![]()
Alle class in één keer weggevaagd
Nog nooit meegemaakt dit.
In de zomer draag ik bijna niets anders
Neen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi's en tli's bovenbenen niet gezien hebben.
![]()
Ik hou wel van die witte zomerse losse korte rokjes enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze mang weet, of strakke broekjensch
Deathlift or Die.![]()
En dáármee lopen ze hier niet rond in dit land. Dat zijn van die dingen die die brute bokkenpoten van ze vlak boven de knie laten uitkomen.quote:![]()
Dat is wel spuuglelijk jaquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef RickoKun het volgende:
Dat zijn van die dingen die die brute bokkenpoten van ze vlak boven de knie laten uitkomen.
die zware leventje. Waarschijnlijk mezelf in slaap huilen op een willekeurig toilet in Amsterdam.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Echt he, ik ben sprakeloos.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WauwNog nooit meegemaakt dit.
In de zomer draag ik bijna niets anders![]()
Hoe kun je dit nu lelijk vinden.
Shit, nigga wat zal ik es gaan doen. Smerieke regeng hier. Ik ga denk ik vanavond pizza bij de pizzaboer halen. Is hier ook zoen actie om een jongen in NL te houden, misschien dat ik daar aan mee ga doen maar om nu in die regeng te staanquote:Op donderdag 26 april 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die zware leventje. Waarschijnlijk mezelf in slaap huilen op een willekeurig toilet in Amsterdam.![]()
Oké dat is al minder lelijk. Maar zo lopen/ ze hier niet rond hoor. Dan zou je toch echt naar fucking mediteraanse gebieden / brazilië / mexico / zuidkust amerika moetenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he, ik ben sprakeloos.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he, ik ben sprakeloos.
[ afbeelding ]
En dan met zo'n bil
Billen kan je beter beoordelen in strakke broekensquote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan met zo'n bil![]()
Dit is ook een strak broekje.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Billen kan je beter beoordelen in strakke broekensHier zie ik het gewoon dagelijks met mooi weer hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oké dat is al minder lelijk. Maar zo lopen/ ze hier niet rond hoor. Dan zou je toch echt naar fucking mediteraanse gebieden / brazilië / mexico / zuidkust amerika moetenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Godver jullie posten allemaal stokjes met shorts, ik zie hier sateprikkers zonder vlees, no me gusta.
Maar ja, mits uitzonderlijk mooie benen kan een short wel maar ben er ook niet echt weg van eigenlijk. Draag er thuis soms een maar dat is meer voor de chill.![]()
Al mentaal voorbereid op Major Lazer?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Shit, nigga wat zal ik es gaan doen. Smerieke regeng hier. Ik ga denk ik vanavond pizza bij de pizzaboer halen. Is hier ook zoen actie om een jongen in NL te houden, misschien dat ik daar aan mee ga doen maar om nu in die regeng te staanThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jatog tik 'em aan Phamtomesmaquote:Op donderdag 26 april 2012 17:15 schreef Phantomesse het volgende:
Godver jullie posten allemaal stokjes met shorts, ik zie hier sateprikkers zonder vlees, no me gusta.
Maar ja, mits uitzonderlijk mooie benen kan een short wel maar ben er ook niet echt weg van eigenlijk. Draag er thuis soms een maar dat is meer voor de chill.![]()
Zo lopen ze hier ook rond hoor, misschien moet je eens buiten komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oké dat is al minder lelijk. Maar zo lopen/ ze hier niet rond hoor. Dan zou je toch echt naar fucking mediteraanse gebieden / brazilië / mexico / zuidkust amerika moetenAll good things are wild and free.![]()
Pretty!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan met zo'n bil
Ja mang. Sikbaardjen getrimd, haartjens gedaan wat mij gemoedsrust geeft. Morgen nog even een hendig sjiek shirt halen met nieuwe broek en dan ook fysiek klaarquote:Op donderdag 26 april 2012 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Al mentaal voorbereid op Major Lazer?![]()
![]()
jo dog ga kip bakke manquote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Shit, nigga wat zal ik es gaan doen. Smerieke regeng hier. Ik ga denk ik vanavond pizza bij de pizzaboer halen. Is hier ook zoen actie om een jongen in NL te houden, misschien dat ik daar aan mee ga doen maar om nu in die regeng te staan
kk endoDeathlift or Die.![]()
En kenkerdekutkenkersooi ik wil spiraal zetten, ben expres vroeg gestopt met de pil zodat ik ongesteld werd is me kanker dokter op vakantieen de VROUWELIJKE invalster zet geen spiralen. Kutkankerwijf. Godver.
Lobi![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo lopen ze hier ook rond hoor, misschien moet je eens buiten komen.Kanker op man, jullie zitten complete dagen achter FOK! met jullie posts
Als er eentje hier een leven heeft dan is het deze king.
![]()
Ja hallo en ik he, ik Fok! vooral om jullie gedag te komen zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]Kanker op man, jullie zitten complete dagen achter FOK! met jullie posts
![]()
Ik zal uitkijken naar een guy met een licht psychopathische blik en een sikbaardjen. Niet schrikken als ik je een sneakhug geef.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja mang. Sikbaardjen getrimd, haartjens gedaan wat mij gemoedsrust geeft. Morgen nog even een hendig sjiek shirt halen met nieuwe broek en dan ook fysiek klaarThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]Kanker op man, jullie zitten complete dagen achter FOK! met jullie posts
Overigens ging ik net bijna over mijn nek van die gare sushi van de AHWat is dat dan.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:20 schreef Juminelle het volgende:
Overigens ging ik net bijna over mijn nek van die gare sushi van de AHWat is dat dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Godver en de kapster heeft ook mijn coupe weer verpest.
Pluspunt daarintegen, twee John Frieda producten voor tien euro
We hebben een nieuwe winkel, al een tijdje eigenlijk maa ik voelde me te diva om naar binnen te kijken omdat het Op=Op Voordeelshop heet. Keek per ongeluk toch naar binnen zag ik allemaal A-merk verzorgingsspullen staan voor kankergoedkoop.![]()
Zie ik moet die shit gewoon niet proberen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:20 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal uitkijken naar een guy met een licht psychopathische blik en een sikbaardjen. Niet schrikken als ik je een sneakhug geef.Is goed bwai, maar wij zien elkaar toch niet in die drukte
![]()
Supermarktsushiquote:Op donderdag 26 april 2012 17:20 schreef Juminelle het volgende:
Sowiesosushi![]()
Shit heeft echt 0 smaak snap niet wat mensen er zo lekker aan vinden.![]()
Ik loop door de zaal heen met twee torens glazen. Wees gerust.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Is goed bwai, maar wij zien elkaar toch niet in die drukte
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Of je proeft een keer goede sushi.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Supermarktsushi
Sowiesosushi![]()
Shit heeft echt 0 smaak snap niet wat mensen er zo lekker aan vinden.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waarom ga jij in godsnaam AH sushi eten? Je eet toch ook geen kaviaar van de Euroshopper?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je proeft een keer goede sushi.
Dat gezegd hebbende, goede sushi is opzich wel te pruimen. Maar smaken verschillen![]()
Ik had gisteren geen auto tot mijn beschikking en de AH is op loopafstandquote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom ga jij in godsnaam AH sushi eten? Je eet toch ook geen kaviaar van de Euroshopper?Nooit meer dus.
Jawel! Die is echt goed en heerlijk versquote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie ik moet die shit gewoon niet proberen.Daarnaast is dat wat ik jou stuurde niet die standaard sushi met norivellen en vis. Dat is met sesam en kip
Mijn stiefmoeder heeft een vriendin met een goedlopend sushirestaurant. Zelfs haar speciaal voor ons bereidde sushi vond ik niet bijzonder. Gewoon weinig smaak aan die zooi.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je proeft een keer goede sushi.
Oh en sta me bij, van het weekend de hele dag lumpers maken![]()
![]()
Ik zag net de beelden van IT in de Melkweg en ik heb mezelf bijna van het leven beroofd. Verdomme.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ah, oke. Smaken verschillen dan inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder heeft een vriendin met een goedlopend sushirestaurant. Zelfs haar speciaal voor ons bereidde sushi vond ik niet bijzonder. Gewoon weinig smaak aan die zooi.
Oh en sta me bij, van het weekend de hele dag lumpers maken
Poor you! Ik heb er hier nog echt ziek veel in de vriezer liggen. Ik offerde me vorige week ook op, maar het resultaat is echt
Serieus? Ik hoorde dat het heel erg tegenviel.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zag net de beelden van IT in de Melkweg en ik heb mezelf bijna van het leven beroofd. Verdomme.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik vond het hard, op twee guytjes die op het podium stonden en elke keer de laatste twee woorden van een bar mee blerden na.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoorde dat het heel erg tegenviel.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hm, oké. Ik hoorde dat de setlist en performance zelf niet echt dope waren, maar dat hij zelf wel echt een toffe gast is. Na afloop met fans praten enzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vond het hard, op twee guytjes die op het podium stonden en elke keer de laatste twee woorden van een bar mee blerden na.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat is sowieso chill.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, oké. Ik hoorde dat de setlist en performance zelf niet echt dope waren, maar dat hij zelf wel echt een toffe gast is. Na afloop met fans praten enzo.Black seeds stonden afgelopen weekend ook nog even in de foyer met de bezoekers te lullen.
Phan, hoe komt het dat er zo veel dope reggae uit NZ komt?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Not sure if horse or drummerdudeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zo zat ik dus ookquote:Op donderdag 26 april 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Not sure if horse or drummerdude
ik zal hem er de volgende keer op wijzen dat hij rustig moet doen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Missie geslaagd dus, fernandes in verwarring brengenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over paardrijden ging
Ik zie het al voor me, fackquote:Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zal hem er de volgende keer op wijzen dat hij rustig moet doen.![]()
![]()
Je weet dat ik het gewoon zou doen.
Vroeg beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje alcoholistisch wel.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:52 schreef Juminelle het volgende:
Vroeg beginnenVroeg als in... alvast voor koninginnedag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje alcoholistisch wel.![]()
Wat voor whisky?
Ja ok je hebt me, ik noem m'n dildo zoquote:Op donderdag 26 april 2012 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Fok!kers die zeggen sex te hebben
Sorry voor de oplichterij jongens.
![]()
Ik noem m'n pocketpussy altijd JBquote:Op donderdag 26 april 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ok je hebt me, ik noem m'n dildo zoSorry voor de oplichterij jongens.
Deathlift or Die.![]()
justin bieber ahhhahahahquote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik noem m'n pocketpussy altijd JB![]()
haha etha is hommoquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
about that weddingquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ken ik niet?quote:
ah, volgens mij nooit gehadquote:
chill?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jaquote:Wat drink jij doorgaans dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind whiskey/whisky geen moer aanThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Water. sauwiesauwThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat drink je alleen als je kaken hard gaan.quote:
Oh wacht.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ging je niet weer bij appie?
dit is wel beter trouwens
Drink jij bier? Vasje.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja water iddOf bier.
Tevens: Morgen weer sollicitatiegesprek bij een café
Drugs? Vorige maand voor t laatst. Zit in dubio of ik op wiltgroei ga poppen of prpsct.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoeveel heb je er de afgelopen tijd ingeknald dan CB?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
en dan een rondje reguliersquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja ik heb dinsdag ook een gesprek bij appie maargoed, dat was meer uit noodzaak maar duurt ook wel erg langquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef ThaTim het volgende:
ging je niet weer bij appie?
dit is wel beter trouwensJa, problem?quote:
Wanneer is volgende wildgroei dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Drugs? Vorige maand voor t laatst. Zit in dubio of ik op wiltgroei ga poppen of prpsct.![]()
Als er huisfeestjes zijn met van die neppe drankjes en smerige wijnen ga ik ook aan het bier hoorquote:
Chicks die bier drinkenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als er huisfeestjes zijn met van die neppe drankjes en smerige wijnen ga ik ook aan het bier hoor.
DANKUWEL MOEDER NATUUR.
![]()
Whut? Dan zuip ik liever die smerige wijn op. Echt van bier moet ik nekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als er huisfeestjes zijn met van die neppe drankjes en smerige wijnen ga ik ook aan het bier hoorAll good things are wild and free.![]()
Ik krijg altijd zieke hoofdpijn van die wijn. Bier krijg ik ook alleen weg mits enigszins tipsy.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Dan zuip ik liever die smerige wijn op. Echt van bier moet ik nekken.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wut?quote:
Huh, is dit echt?quote:Ze lijkt op zo'n sex doll.
Props voor dit, het is wel héél héél héél goed gelukt. Als ik het niet gelezen had dacht ik dat het echt een pop wasquote:Of zo'n sexdoll wat Jumi zegt ja
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat die shit alleen maar gebeurde in films.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef RickoKun het volgende:
Zo, even mijn steun betuigt aan een broeder en zijn familie die het land uitgezet worden gaat![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat die shit alleen maar gebeurde in films.
Ze doet me aan je denken tliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whut? Nee gek, dat vind ik echt een beledegingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze doet me aan je denken tli.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf? Hoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze doet me aan je denken tli.
Je lijkt er echt totaal niet opquote:Op donderdag 26 april 2012 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Nee gek, dat vind ik echt een beledeging
Bewijs dat Mike gewoon slecht is in dubbelgangers.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mooi ruk want ik ga maandagochtend weg, voel er nu weinig voor om maar de eerste de beste andere zwembroek te kopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Oh te laat om online te bestellen, sorry.
Oh en Etha ik kan deze opzich best al rocken nu denk ik.Heb relatief veel massa op mijn benen zitten, alleen zo lean als Zyzz zijn ze niet.
Moet wel flink bijtannen want anders is het geen gezicht.Vind het opzich wel wat hebben maar toch heb ik een beetje zo'n 'nee'-gevoel erbij.
Ik zoek trouwens eentje die donkerder van kleur is![]()
Ik dacht dat ie een stijve had die opzij stondquote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi ruk want ik ga maandagochtend weg, voel er nu weinig voor om maar de eerste de beste andere zwembroek te kopen.
Oh en Etha ik kan deze opzich best al rocken nu denk ik.Heb relatief veel massa op mijn benen zitten, alleen zo lean als Zyzz zijn ze niet.
[ afbeelding ]
Moet wel flink bijtannen want anders is het geen gezicht.Vind het opzich wel wat hebben maar toch heb ik een beetje zo'n 'nee'-gevoel erbij.
Ik zoek trouwens eentje die donkerder van kleur is!
![]()
Ja ik ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een stijve had die opzij stond!
Maar wat is het nu dan ? :S tennisballen in zijn broek?![]()
Ik zoek een kledingstuk #25quote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi ruk want ik ga maandagochtend weg, voel er nu weinig voor om maar de eerste de beste andere zwembroek te kopen.
[ afbeelding ]
Ik zoek trouwens eentje die donkerder van kleur isThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Volgens mij heeft ie dat ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een stijve had die opzij stond!
Thanks.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar wat is het nu dan ? :S tennisballen in zijn broek?
Dit dan![]()
Lekker hoor. ^ Hier is de laatste foto die ik met mijn MacBook heb kunnen maken.
wat een kuteffect trouwens![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker hoor. ^ Hier is de laatste foto die ik met mijn MacBook heb kunnen maken.
[ afbeelding ]
wat een kuteffect trouwensIk moest lachen godverdomme
![]()
Heb je een stalen vloer.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kuteffect trouwens
Hoi trouwens!![]()
Jumi, lees net op ellegirlforum dat er een nieuw winkeltje in Arnhem zit waaronder ze bijvoorbeeld dit verkopen. Zit bij de america today ergens in de buurt, weet jij toevallig hoe die heet?
Want dat jurkje is prettyJammer van die bandjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Dacht ook al zoiets, of van dat traanplaat ofzo, hoe dat ook heetquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je een stalen vloer.
Hoi trouwens!.
Maar kan ook gewoon zeil met stippen zijn.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Vind ik best leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat die shit alleen maar gebeurde in films.ben benieuw of t op t noeuws komt maar ik acht de kans klein
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef tliciouz het volgende:
Jumi, lees net op ellegirlforum dat er een nieuw winkeltje in Arnhem zit waaronder ze bijvoorbeeld dit verkopen. Zit bij de america today ergens in de buurt, weet jij toevallig hoe die heet?
Ik heb precies zo'n jurkje! Alleen is de bovenkant anders, maar ook met die kleuren in banden, van bebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een van m'n beste kopen ooit
![]()
![]()
Ja ik zoek ook nog steeds zo'n jurkje. Vooral als je curves hebt is zo'n jurkje echt prachtig.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n jurkje! Alleen is de bovenkant anders, maar ook met die kleuren in banden, van bebeeen van m'n beste kopen ooit
Ik had laatst een jurkje van de H&M, liep een beetje wijd uit vanaf de taille. Van de voorkant echtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zoek ook nog steeds zo'n jurkje. Vooral als je curves hebt is zo'n jurkje echt prachtig., maar van de zijkant leek het net een soort hoepelrok.
![]()
![]()
Doe, neem je Maarten dan mee?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef Chai het volgende:
Ik moet ook nog steeds een x in Arnhem gaan shoppen.
Flatteus (flatterend? ik snap ineens dit woord niet meerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zoek ook nog steeds zo'n jurkje. Vooral als je curves hebt is zo'n jurkje echt prachtig.) inderdaad
al zeggen ze wel dat horizontale strepen dik maken.
Dit is de mijne:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:quote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Flatteus inderdaadal zeggen ze wel dat horizontale strepen dik maken.
Dit is de mijne:Dat klopt niet, dat zijn juist verticale strepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het heusquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
Dat klopt niet, dat zijn juist verticale strepen.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Flatteus (flatterend? ik snap ineens dit woord niet meer) inderdaad
Dit is de mijne:Jackie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil wel het liefst eentje die aan de bovenkant ook gewoon met bandjes loopt.
Zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Kut Fancyquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat klopt niet, dat zijn juist verticale strepen.ik vermijd al sinds mijn 16e horizontale strepen. En nu blijkt het allemaal misinformatie
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jackie.![]()
Ik wil wel het liefst eentje die aan de bovenkant ook gewoon met bandjes loopt.
Zoiets.Die van KimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zoiets als die eerste ook, maar in het zwart. Echt zulke jurkjes
ik hou ervan.
(Die was van de New Look trouwens, heb je daar al eens gekeken voor zoiets?)![]()
Dude hier heb je toch niets aanquote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kuteffect trouwensMaak er dan 1 met kleur.
Deathlift or Die.![]()
Bij de new look al geweest vorige week, zulke jurkjes kom ik eigenlijk nooit in winkels tegenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kut Fancyik vermijd al sinds mijn 16e horizontale strepen. En nu blijkt het allemaal misinformatie
[..]
Die van KimHeb zoiets als die eerste ook, maar in het zwart. Echt zulke jurkjes
ik hou ervan.
(Die was van de New Look trouwens, heb je daar al eens gekeken voor zoiets?)Wel een mooie maxi dress tegen gekomen, maar aangezien ik 1,65 ben is het meer een sleep die ik met me mee draag
En lijk ik op een kleine boskabouter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet welke je bedoelt! Hij zit in het midden van de Bakkerstraat geloof ik, en dan net naast een steegje. Ik weet de naam alleen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was er laatst maar het is niet echt mijn ding eigenlijk. Ze hadden wel een leuk jasje
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Flatteus (flatterend? ik snap ineens dit woord niet meer) inderdaad
Dit is de mijne:Jouw lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: