SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin is de muziek (zomer van Vivaldi) achterwaarts gespeeld, da's wel grappig.quote:
Niet waar harry, het is de winter van vivaldi en het is ook niet achterwaarts gespeeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In het begin is de muziek (zomer van Vivaldi) achterwaarts gespeeld, da's wel grappig.
het eerste deel is echt wel achterwaarts afgespeeld, luister maar eens goed. of het nou zomer of winter is is wel een twijfelgevalquote:Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Niet waar harry, het is de winter van vivaldi en het is ook niet achterwaarts gespeeld.
Waar slaat die opmerking op?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Leuk filmpje. Niet dat het helpt, de mensen met échte problemen vinden alles 'moeiluuuuk' dus dat gaat ze niet helpen.
Als je R&P een beetje volgt weet je wel waar ik het over heb. Je geeft geweldig en logisch advies, en mensen zoeken excuses om het niet uit te hoeven voeren.quote:
Misschien is jouw geweldige en logische advies te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je R&P een beetje volgt weet je wel waar ik het over heb. Je geeft geweldig en logisch advies, en mensen zoeken excuses om het niet uit te hoeven voeren.
Neem een bijbaantje in een callcenterquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:45 schreef hardlopen het volgende:
Ik heb een angst voor mensen; waardoor ik situaties waarmee ik met mensen moet praten zoveel mogelijk vermijd. Bellen is voor mij ook echt een horror.
Ik doe eigenlijk bijna alles in mijn eentje. Ik ga zelden naar colleges, sporten (hardlopen) doe ik alleen, werken doe ik bij de zaak van mijn vader. Redelijk ongezond.
Mijn grootste angst is dat ik na het afstuderen door gebrek aan sociale vaardigheden en een sociale netwerk, nergens aan de bak kom.
Dat heb ik ooit een keer gedaan en werd na 1 dag ontslagen. Daarna heb ik de hele weg naar huis lopen janken. Ik weet niet of het zo slim is om die trauma opnieuw te herleven.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Neem een bijbaantje in een callcenter![]()
De enige manier om je angst los te laten, is om er dwars doorheen te gaan. Er zijn geen omweggetjes en trucjes.
Dat klopt helemaal, zo heb ik het ook gedaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De enige manier om je angst los te laten, is om er dwars doorheen te gaan. Er zijn geen omweggetjes en trucjes.
je kan ook complete bullshit uit je toetsenbord typen of zo zeikerig overkomen dat mensen je maar negeren, meestal is dat wel op zijn plaats, dan vallen die paar goede adviezen al snel niet opquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt nog zo goed begrepen worden, als je niets doet verandert er ook niets. Je ziet mensen die al zo lang als FOK! bestaat met problemen lopen en zo lang als FOK! bestaat excuses zoeken om hun leven niet te verbeteren. Sommigen maken zelfs iedere paar jaar een nieuwe kloon aan om te verbergen dat ze al 10 jaar hun leven aan het verknallen zijn. Ik vind dat zo zonde, ik denk dan, je had zo gelukkig kunnen zijn als je actief stappen had ondernomen om je leven te verbeteren.
herkenbaarquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:45 schreef hardlopen het volgende:
Ik heb een angst voor mensen; waardoor ik situaties waarmee ik met mensen moet praten zoveel mogelijk vermijd. Bellen is voor mij ook echt een horror.
Ik doe eigenlijk bijna alles in mijn eentje. Ik ga zelden naar colleges, sporten (hardlopen) doe ik alleen, werken doe ik bij de zaak van mijn vader. Redelijk ongezond.
Mijn grootste angst is dat ik na het afstuderen door gebrek aan sociale vaardigheden en een sociale netwerk, nergens aan de bak kom.
En de hamvraag is waarom mensen hun leven aan het 'verknallen' zijn. Jij gaat er begrijp ik vanuit dat het luiheid, slapheid, laksheid, etc is. Anderen mensen zullen ook die conclusie trekken. Vervolgens neemt de persoon waar het om gaat die conclusie over: "Ik ben slap, lui, laks en minderwaardig. Ik ben dat niet meer als ik actie ga ondernemen. Maar dat heb ik al meerdere keren gedaan en elke keer ben ik terug bij af. Dus ik minderwaardig en er is geen redding voor mij."quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt nog zo goed begrepen worden, als je niets doet verandert er ook niets. Je ziet mensen die al zo lang als FOK! bestaat met problemen lopen en zo lang als FOK! bestaat excuses zoeken om hun leven niet te verbeteren. Sommigen maken zelfs iedere paar jaar een nieuwe kloon aan om te verbergen dat ze al 10 jaar hun leven aan het verknallen zijn. Ik vind dat zo zonde, ik denk dan, je had zo gelukkig kunnen zijn als je actief stappen had ondernomen om je leven te verbeteren.
Misschien heb je wel gewoon geen idee waar je over lult, dat acht ik een tikkeltje aannemelijker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je R&P een beetje volgt weet je wel waar ik het over heb. Je geeft geweldig en logisch advies, en mensen zoeken excuses om het niet uit te hoeven voeren.
Ik wil je best 12 keer op je hoofd slaan met emiel als je denkt dat het helpt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:34 schreef Liefvrouwtje het volgende:
ik heb altijt veelk steun aan emiel ratelband klinkt gek he is het misschien ook wel een beetje maarja
Ik ook. Ik weet iig hoe het niet moet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:34 schreef Liefvrouwtje het volgende:
ik heb altijt veelk steun aan emiel ratelband klinkt gek he is het misschien ook wel een beetje maarja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |