Uhm...oei. Geen idee. Maar of het echt lekker is?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef kree het volgende:
Wat ik me af zit te vragen..
Rijst door erwtensoep. Zou dat smaken?
Ik zit te denken om het gewoon te proberenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...oei. Geen idee. Maar of het echt lekker is?
Volgens mij blijft rijst niet lang in je maag liggen en heb je daarna weer snel hongerquote:Op woensdag 25 april 2012 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zit te denken om het gewoon te proberen
Maakt het wel vullender in ieder geval.
Ik heb van die voorgekookte aardappelschijfjes nog in de vriezer..quote:
Aardappels in de snert lijkt mij wel lekkerquote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb van die voorgekookte aardappelschijfjes nog in de vriezer..
Best een idee, haha zal ik het gewoon proberen?
hmm ok, nou ik gooi ze er gewoon in, combinatie moet kunnen denkquote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aardappels in de snert lijkt mij wel lekker
Heel veel mensen doen aardappels in de erwtensoep.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb van die voorgekookte aardappelschijfjes nog in de vriezer..
Best een idee, haha zal ik het gewoon proberen?
t is echt een top combinatie! Rijst kan overigens door elke soepquote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef kree het volgende:
Wat ik me af zit te vragen..
Rijst door erwtensoep. Zou dat smaken?
Hmm nou het ligt erin, moet alleen nog even ontdooienquote:Op woensdag 25 april 2012 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heel veel mensen doen aardappels in de erwtensoep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Ik gok dat dit gewoon uit een pak komtquote:Op woensdag 25 april 2012 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had ze wel eerst in kleinere stukjes gesneden trouwens
Ik had een aardappel gekookt en die in blokjes er doorheen gedaan..quote:Op woensdag 25 april 2012 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ja dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 25 april 2012 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 25 april 2012 18:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik gok dat dit gewoon uit een pak komt
Daarom prakken, oud Hollandsch ookquote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef Myraela het volgende:
Tering, ik zie de vorm van de bak gewoon nog.Je had ze toch eerst kunnen snijden of iets, dit eet toch niet chill.
Ik dacht dat je dat wel zou snappenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat zei je er niet bij
Oepsss
Prak het wel als het ontdooid is
Je hebt ook schijfjes in een zak uit de vriezerquote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef Myraela het volgende:
Waarom doe je die aardappels eigenlijk in de diepvries, die moet je toch gewoon in de koeling bewaren.
Als een echte autist hehequote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel zou snappen
Nee daar heb ik een logische verklaring voor.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:29 schreef Myraela het volgende:
Waarom doe je die aardappels eigenlijk in de diepvries, die moet je toch gewoon in de koeling bewaren.
1 ding is zeker, die kree is wel echt fak-kin luiquote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt ook schijfjes in een zak uit de vriezer
Het is maar goed dat ie niet voor iemand anders hoeft te koken..quote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef screwloose het volgende:
[..]
1 ding is zeker, die kree is wel echt fak-kin lui
Maak je geen zorgen, dat zal ook niet zo snel gaan gebeurenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ie niet voor iemand anders hoeft te koken..
Ja sorryquote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef screwloose het volgende:
[..]
1 ding is zeker, die kree is wel echt fak-kin lui
Ah okay, die ken ik niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt ook schijfjes in een zak uit de vriezer
En al die tijd die je op fok zit..?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Maar heb het ook gewoon druk man.
Als ik terug kom van werk, dan is het eten maken opruimen en weer weg slapen en weer werk en daarna repeat zeg maar.
Maargoed, ik leer het wel
Dat is gelul want ik kan best goed koken, heb er alleen de tijd en de spullen niet voor waar ik nu zit.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ie niet voor iemand anders hoeft te koken..
En weer weg?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Maar heb het ook gewoon druk man.
Als ik terug kom van werk, dan is het eten maken opruimen en weer weg slapen en weer werk en daarna repeat zeg maar.
Maargoed, ik leer het wel
Is niet gek veel meer geweest de laatste week, beetje tussendoor en 's avonds laat.quote:
Als je goed kon koken had je op z'n minst kunnen bedenken dat je die aardappels even had kunnen snijden.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is gelul want ik kan best goed koken, heb er alleen de tijd en de spullen niet voor waar ik nu zit.
In ieder geval 3 doordeweekse avonden.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
En weer weg?
Heb jij een sociaal leven???
Sport? of iets anders?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
In ieder geval 3 doordeweekse avonden.
plus wat er nog bij komt
Ik kan ze toch ook nog prakken als het klaar is?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je goed kon koken had je op z'n minst kunnen bedenken dat je die aardappels even had kunnen snijden.
Misschien kun je goed een recept volgen en dan iets eetbaars maken, maar koken lijkt me sterk.
Ik ben een bazenkok ik kan livestream via skype verbinding opzetten in mijn keuken en live meekoken kun je alles leren.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie kan mij morgen coachen met mijn Japanse Teriyaki
saus op vlees enzo smerenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met marineren? Intrekken? Het moet in een kom dus nog niet op het vuur enzo.
Ik kan alleen maar pastavarianten en soep kokenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben een bazenkok ik kan livestream via skype verbinding opzetten in mijn keuken en live meekoken kun je alles leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |