ik zou die man zo aannemen bij Ajax ondanks zijn gezever.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
Meneer Verheijen is vroeger volgens mij gepest. En als hij dat niet is had hij dat moeten zijn. Autistische betweter![]()
Net dat stuk in de VI gelezen.... Verschrikkelijk
Omdat jij zelf net zo'n zeikwijf bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zou die man zo aannemen bij Ajax ondanks zijn gezever.
ah een onwetende. weleens naar zijn carriere gekeken ?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat jij zelf net zo'n zeikwijf bent.
Ik denk dat de grootste grondslag voor zijn gezever is, dat hij ook bij Ajax wil werken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zou die man zo aannemen bij Ajax ondanks zijn gezever.
hij praat ook idd steeds over Ajax. gelijk binnen halen . heeft vakwerk afgeleverd bij iedere club of land waar die geweest isquote:Op woensdag 25 april 2012 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste grondslag voor zijn gezever is, dat hij ook bij Ajax wil werken.
woensdag is er een feestjequote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef PizzaGeit het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE
HIER IS DAT FEESTJE
Oh wacht, Feyenoord moet nog tegen AZ
Ach of we nou 29 apr of 2 mei kampioen wordenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef PizzaGeit het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE
HIER IS DAT FEESTJE
Oh wacht, Feyenoord moet nog tegen AZ
quote:Ajax heeft in eind november dertien verliespunten meer gehad dan de toenmalige koploper AZ. Het record in de Eredivisie van aantal verliespunten goedmaken en kampioen worden is twaalf punten van Ajax in 1956/1957 (alles omgerekend naar drie punten voor een overwinning).
''We''?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ach of we nou 29 apr of 2 mei kampioen wordendan heb ik nog liever 2 mei dan zit het nog verser in ons bloed dan dat we na een halve week pas kunnen feesten
Ja daarmee bedoel ik de kampioen van nederland mee niet de ploeg die 2e gaat worden die moeten nog even wachten tot 6 meiquote:
Lijkt me welquote:Op woensdag 25 april 2012 18:07 schreef dimmak het volgende:
Dus als alles volgens plan gaat hebben we donderdag rond 6 uur huldiging naast de Arena.
Ach, iedereen is dan toch lam en over elkaar heen aan t zeiken.quote:
Ik ga zeiken op de politiequote:Op woensdag 25 april 2012 18:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, iedereen is dan toch lam en over elkaar heen aan t zeiken.
Dat lijkt toch nog best wel een eindje weg van de Arena, of ligt dat aan het plaatje?quote:
volgens mij lijkt dat zo of dit plaatje bedriegtquote:Op woensdag 25 april 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat lijkt toch nog best wel een eindje weg van de Arena, of ligt dat aan het plaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |