ik dacht meteen creme brulee makenquote:
Nee, firmware voor de xbox debug.quote:
omg!! cute!!quote:
Een app die nog uit moet komenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
oh hij doet het weer!!
the magic of turning it off and on again
oh btw niet zeuren Grrrrrrr rulesquote:
maar wat doet het dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een app die nog uit moet komenKreeg net een stuiterende _A_ langs me die helemaal blij is als dit uitkomt
Nou en? Dan betekent nog niet dat hij mijn blondines moet inpikken.quote:
harder werken om ze te behouden dan he!!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou en? Dan betekent nog niet dat hij mijn blondines moet inpikken.
Ga jij lekker met je telefoon spelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
harder werken om ze te behouden dan he!!
OMG!! i neeeeed!!!!quote:
nee sorryquote:
De titel klinkt goed.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.nu.nl/kabinets(...)kket-bijna-rond.html
Ben benieuwd.Vooral naar wat voor punten de oppositiepartijen dan binnen gesleept zouden hebben.
nep nerd!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik heb echt niets met computergames. Dat Angry Birds zag ik ooit bij een vriend, maar na een minuut spelen vond ik het al niet meer boeiend.
Angry Birds heb ik nog geen tien seconde aangehad.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik heb echt niets met computergames. Dat Angry Birds zag ik ooit bij een vriend, maar na een minuut spelen vond ik het al niet meer boeiend.
Lijkt je dit schaapspel wel leuk?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Angry Birds heb ik nog geen tien seconde aangehad.
Ik speel weinig volledige games.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt je dit schaapspel wel leuk?
Ik heb ook geen Facebook farm ding enzo dus lijkt me ook niets.
ik speel nu anno :pquote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al die casual games zijn ook totaal niet nerdy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |