abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110774693
quote:
13s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Little_Dolls het volgende:
Triest.
pi_110779901
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dit heeft niets met begripvol te maken. Je omschrijft het alsof alle schuld bij de school ligt, waar er 2 vechten ligt de waarheid in het midden.
Wat ik bedoelde te zeggen is 'moeten wij dit zwart-wit verhaal geloven?' want ik weet zeker dat de situatie iets genuanceerder zal liggen.
Ik kan het ook wel anders uitleggen, inderdaad maar dan word het zo'n verschrikkelijk lang verhaal..
Maar ik zal het proberen, op school zijn heel veel dingen fout gegaan, maar dat heeft ook met mij te maken.
Ik zat een paar jaar hiervoor bij een instelling die letterlijk alles wat er is gebeurd verkeerd hebben gedaan en zij zijn verkeerd met mij omgegaan. Ik werd een keer boos, ik kreeg geen eten etc.
Hierdoor heb ik een trauma opgebouwd voor die instantie, waar ook de scholen van zijn.

Nu, een paar jaar verder ging Lilith naar de middelbare school, 2 jaar daarvoor een andere en nu een school in Barendrecht. wiehoej, zal je denken. O nee, er werd een meisje gepest in de klas. Daar moest Lilith voor opstaan, omdat de leraren niets deden en alleen maar zeiden: Ophouden nu. Ze zei: en nu kappen. En ineens lag ze op de grond en werd ze inelkaar geslagen, met haar hoofd tegen de muur aangegooid en in haar buik getrapt, precies waar haar baarmoeder zit.

Bang en moedeloos omdat de school meer als 20 km verderop van haar huis is, en ze niet naar huis kan rent Lilith naar de wc.
De leraren deden helemaal niets terwijl de leraar erbij was toen Lilith inelkaargeschopt werd.
Bang omdat haar buik de hele middag nog pijn deed zat ze op de wc met de deur op slot. Er gebeurd een ramp, O nee, bloed!

Ineens kwam een leraar van verdomme een andere klas naar de toiletten en zegt: Lilith kom van die wc af! En raad eens wie er de schuld krijgt? Lilith.

Één uur later word moeder pas gebeld en zij komt uiteindelijk Lilith ophalen.
Dit duurt een tijdje en Lilith moet terug naar de klas om haar tas en jas te halen, waar ze ineens vuil word aangekeken door heel de klas inclusief haar vriendinnen.

Dan begint de jongen die mij heeft geschopt me weer uit te schelden, nog een ergere trauma, want vader schold toen hij nog de ballen had om zich te tonen voor zijn gezin en mijn moeder inelkaar sloeg, altijd schold tegen mijn moeder en mij.

Nou, tas gepakt, jas gepakt, directrice staat te wachten samen met moeder en plots zegt directrice: "Laat Lilith maar een paar dagen thuis." En zo zit ik al 6 maanden thuis.

Moeder bezig met een oplossing zoeken omdat ze me ook niet meer toelaten op die school. Moet ik maar in therapie vinden hun. Ja, echt waar. Ik moet in therapie. voor agressie training! Ik werd niet eens boos :')
Dus, moeder krijgt therapie aangeboden op "De Noordoever", wachtlijst: tot Januari 2013.

Wat blijkt gisteren: "De Noordoever" geeft geen behandelingen meer aan het voortgezet onderwijs en we zijn nog niets verder. :')
Through the mist and the madness,
We are trying to get the message to you.
  woensdag 25 april 2012 @ 19:36:56 #28
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110780354
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef 666ONYOURCRUCIFIX het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel anders uitleggen, inderdaad maar dan word het zo'n verschrikkelijk lang verhaal..
Maar ik zal het proberen, op school zijn heel veel dingen fout gegaan, maar dat heeft ook met mij te maken.
Ik zat een paar jaar hiervoor bij een instelling die letterlijk alles wat er is gebeurd verkeerd hebben gedaan en zij zijn verkeerd met mij omgegaan. Ik werd een keer boos, ik kreeg geen eten etc.
Hierdoor heb ik een trauma opgebouwd voor die instantie, waar ook de scholen van zijn.

Nu, een paar jaar verder ging Lilith naar de middelbare school, 2 jaar daarvoor een andere en nu een school in Barendrecht. wiehoej, zal je denken. O nee, er werd een meisje gepest in de klas. Daar moest Lilith voor opstaan, omdat de leraren niets deden en alleen maar zeiden: Ophouden nu. Ze zei: en nu kappen. En ineens lag ze op de grond en werd ze inelkaar geslagen, met haar hoofd tegen de muur aangegooid en in haar buik getrapt, precies waar haar baarmoeder zit.

Bang en moedeloos omdat de school meer als 20 km verderop van haar huis is, en ze niet naar huis kan rent Lilith naar de wc.
De leraren deden helemaal niets terwijl de leraar erbij was toen Lilith inelkaargeschopt werd.
Bang omdat haar buik de hele middag nog pijn deed zat ze op de wc met de deur op slot. Er gebeurd een ramp, O nee, bloed!

Ineens kwam een leraar van verdomme een andere klas naar de toiletten en zegt: Lilith kom van die wc af! En raad eens wie er de schuld krijgt? Lilith.

Dit duurt een tijdje en Lilith moet terug naar de klas om haar tas en jas te halen, waar ze ineens vuil word aangekeken door heel de klas inclusief haar vriendinnen.

Dan begint de jongen die mij heeft geschopt me weer uit te schelden, nog een ergere trauma, want vader schold toen hij nog de ballen had om zich te tonen voor zijn gezin en mijn moeder inelkaar sloeg, altijd schold tegen mijn moeder en mij.

Nou, tas gepakt, jas gepakt, directrice staat te wachten samen met moeder en plots zegt directrice: "Laat Lilith maar een paar dagen thuis." En zo zit ik al 6 maanden thuis.

Moeder bezig met een oplossing zoeken omdat ze me ook niet meer toelaten op die school. Moet ik maar in therapie vinden hun. Ja, echt waar. Ik moet in therapie. voor agressie training! Ik werd niet eens boos :')
Dus, moeder krijgt therapie aangeboden op "De Noordoever", wachtlijst: tot Januari 2013.

Wat blijkt gisteren: "De Noordoever" geeft geen behandelingen meer aan het voortgezet onderwijs en we zijn nog niets verder. :')
Nou ja, als de vork zo in de steel zat begrijp ik de frustratie. Jouw moeder had alleen eerder stappen moeten ondernemen; naar een andere school, aangifte of weet ik het.
Maar goed dat soort dingen zijn tragisch en slecht voor de ontwikkeling inderdaad.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_110780696
Wellicht daagde zij het wel uit?
pi_110792183
Dit topic krijgt niet genoeg aandacht. Kijk et filmpje en realiseer hoe schokkend het eigenlijk is.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_110792528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef dustbrain het volgende:
Amerika hè
Dat dit (ook) kan in Nederland!!!
  donderdag 26 april 2012 @ 03:03:07 #33
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_110802053
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan alleen maar in de VS, zoals gewoonlijk.
Want in Nederland wonen er geen pedofielen die honderden kinderen misbruiken, martelen en verkrachten :').

In Amerika wonen tenminste echt mannen die zulke vieze pedofielen aanpakken en hun leven kapot maken. In Nederland zijn er alleen maar softies, aangezien pedofielen openlijk 'voor hun rechten' op kunnen komen en zichzelf in de 'slachtofferrol' kunnen plaatsen.

Dat is 1 miljard miljoen keer erger dan een paar leraren die een aantal kinderen pesten (is ook erg hoor, maar wat jij zegt is gewoon onzin... 'Kan alleen maar in de VS, zoals gewoonlijk.' :') x 9999 ).
  donderdag 26 april 2012 @ 03:42:45 #34
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_110802163
Normaal laat ik onderbuikgevoelens niet direct de overhand voeren, maar voor dit soort gevallen hebben ze het burgerrecht ooit eens uitgevonden.

Net als met het verhaal van 666ONYOURCRUCIFIX. Als dat mijn neefje of nichtje (of kind) was geweest had dit verhaal een heel ander einde gekend.
pi_110802318
quote:

[..]

Belachelijk. Jammer dat dit gebeurt :N
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2012 @ 05:38:57 #36
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_110802413
Heb dit filmpje op facebook gedeeld met deze tekst erbij getypt:
quote:
Gadverdamme! Wat zijn er toch fucking zieke, sadistische mensen op deze wereld... En dat is dan een lerares op een school speciaal voor autisten...

Deze vrouw maakt een 10 jarig autistisch jochie belachelijk in de klas en maakt hem zelfs aan het huilen! En het ergste is: Ze werkt er nog steeds!

Die lerares wist gewoon dat die autistische kinderen problemen hebben met communicatie en nooit zouden vertellen aan hun ouders wat de lerares ze aan zou hebben gedaan!

Machtsmisbruik! Kindermisbruik! Misbruik van een handicap!

Als ik zelf in zo'n klas zat en er was zo'n lerares/leraar dan had ik zelf gelukkig wel allang aan de bel getrokken! Ik heb zelf waarschijnlijk (lichtelijk) autisme, en heb in mijn jeugd ook deels op speciaal onderwijs gezeten. Daar gelukkig niet echt zulke praktijken, ook al herinner ik me vaag iets over 1 leraar die ontslagen was door fout gedrag... Maar dat was op de afdeling waar ik zelden kwam.

Ik kan echt niet tegen onrecht, en al helemaal niet als mensen die zich niet kunnen verdedigen het doelwit zijn van sadisten zoals deze lerares!

Ik kots op haar, en op de hele directie van de school die deze vrouw nog steeds betaald om les te geven aan autistische kinderen! Misselijkmakend dit!

Bij ons op school was het trouwens het tegenovergestelde: De leerlingen waren altijd bezig de leraren te pesten. Resultaat: 2 gestreste leraressen die toch maar besloten dat les geven op een speciaal onderwijs niet echt iets voor hen bleek te zijn. :P
Maar ja, dat zijn dan tieners, die zelf al psychisch wat mankeren. Die kan je natuurlijk minder makkelijk verantwoordelijk stellen voor hun daden dan een volwassen lerares op een school voor autisten...
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2012 @ 05:46:10 #37
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_110802422
quote:

[..]
Nu, een paar jaar verder ging Lilith naar de middelbare school, 2 jaar daarvoor een andere en nu een school in Barendrecht.
De wilgen? :o Daar heb ik op gezeten! Toen ik er zat waren de leraren heel erg professioneel en traden streng op tegen geweld. We mochten zelfs niet meer "bloed aan de bal" spelen(Spelletje waarbij je allemaal ballen(Voetballen, basketballen ect) in de basketbalkooi legde en dan allemaal op elkaar moest gaan knallen.) omdat er mietjes mee wilden doen en dan gingen klagen bij de leraren dat ze pijn hadden. :') Dan moet je niet mee doen met dat spel he, duh :D

Maar welke leraren werkten er toen dit zich voor deed? Kijken of ik degene ken die in jouw verhaal naar voren komen. Kan me het eigenlijk niet voorstellen, als ik kijk naar hoe het was toen ik daar heb gezeten.
  Forum Admin donderdag 26 april 2012 @ 07:19:31 #38
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_110802617
Linkdump + doodsverwensingen, ik zeg niet doen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin donderdag 26 april 2012 @ 10:47:36 #39
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_110806330
Video gezien, wel een terechte klacht
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_110806373
quote:

[..]
Lang deprimerend verhaal.
Mijn bloed gaat altijd koken als ik dit soort verhalen lees. En toch doe ik het.
  donderdag 26 april 2012 @ 10:50:38 #41
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_110806431
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef _KurtCobain het volgende:
Terechte klacht.
Ik snap sowieso niet hoe dit soort mensen leraren kunnen worden, paar uurtjes martelen en dan de dood in jagen die mensen.
Idd veel beter dan pesten... doodmartelen :') mafkees.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lithia op 26-04-2012 10:53:20 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2012 @ 10:52:18 #42
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_110806490
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd veel beter dan pesten... doodmartelen :') mafkees.
Hier geef ik je ook helemaal gelijk in.(Ook al past die vrouw zelf psychologische marteling toe ;) )
[quote]

[ Bericht 17% gewijzigd door Lithia op 26-04-2012 10:53:13 ]
  donderdag 26 april 2012 @ 10:52:19 #43
333374 Lithia
Too serious
pi_110806491
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Lithia het volgende:
Soms zijn KLB topics serieus. Ga ergens anders grappen maken over autisten.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_110806641
quote:

[..]

.....................
wat een stelletje laffe klootzakken :( kleremakers
veel sterkte verder :'( wat nu?
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2012 @ 11:07:19 #45
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_110806898
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef Lithia het volgende:

[..]

Sorry, had die post niet gezien :* Ben zelf hoogstwaarschijnlijk ook autist hoor, dus ik bedoelde het sowieso sarcastisch. Aangezien iedereen altijd roept dat alle FOK!ers autisten zijn.
Heb zelf veel ervaring met mede-autisten in verschillende gradaties, en ben ook tot de conclusie gekomen dat elke autist anders is, en niet een stereotype, zoals veel FOK!ers denken. (Maar dat doen veel FOK!ers eigenlijk bij elke groep die anders is dan zijzelf.)
Niet elke autist is een rainman. En de kenmerken van een autist zijn bij iedereen weer in andere verhoudingen aanwezig. We zijn soms net mensen :+

Heftige vormen van autisme vereisen echt een speciale behandeling aangepast op wat die persoon nodig heeft. Maar je moet nooit, maar dan ook nooit(En dat geld voor elke handicap, fysiek of mentaal)de persoon zielig gaan vinden, overdreven medelijden tonen, wangedrag accepteren "omdat hij/zij er niks aan kan doen", degene laten denken dat de ziekte hem/haar minder maakt dan "normale" mensen. Iedereen wilt gewoon normaal gevonden worden en geaccepteerd om wie ze zijn. Iedereen heeft een omgangsvorm specifiek voor diegene, maar een autist heeft meestal wat meer bladzijdes in de handleiding. :P

Moraal van mijn verhaal: Respecteer iedereen om wie ze zijn. Maak mensen geen buitenstaander/uitzondering maar een gelijkwaardig mens met gelijke rechten en plichten.
  donderdag 26 april 2012 @ 11:21:00 #46
333374 Lithia
Too serious
pi_110807339
Heb een zwaar autistische zusje die voorlopig in een verblijft woont.
Ze kan niet praten, maar als ze iets wilt, dan laat ze het zien.
Soms gebeuren er dingen op school, waar ze thuis met verwondingen kwam (gebeurt niet vaak, is maar een voorbeeld) en het doet pijn als je niet weet waar het vandaan komt. Dan krijg je van de leraren te horen dat ze het niet weten, terwijl je achteraf van een klasgenootje hoort dat een kindje haar verwonding had bezogd.
Dat soort dingen zijn pijnlijk en enorm lastig. De situatie is al lastig genoeg om een hele groep vreemden, te vertrouwen. Als er iets mis gaat, dan blijft het heeeeel lang dwars bij mijn zusje.

Gelukkig is het lang niet zo ernstig als bij deze situatie, dus ik laat dit verhaal even liggen. Wilde alleen een deel van mijn ervaring laten zien.

En het doet enorm veel pijn als je die gast van het filmpje bent en dit allemaal krijgt te horen. Dit heeft helemaal niets te maken met iemand zielig vinden en iemand specialer vinden dan de ander. Dit is sowieso not done voor iedere kind. Het is vooral not done als het kind er constant over moet huilen, woedeaanvallen krijgt.. van die ene paar opmerkingen wat die leraren gezegd hebben. Het is niet professioneel.
pi_110807480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:21 schreef Lithia het volgende:
Heb een zwaar autistische zusje die voorlopig in een verblijft woont.
..........
Het is niet professioneel.
:'(
het zijn van die kleraren die te pussy zijn om wat te doen en de scholen die deze leraren aannemen zonder training oid :(

[ Bericht 20% gewijzigd door .Masturbatron. op 26-04-2012 14:46:29 ]
  donderdag 26 april 2012 @ 11:43:33 #48
333374 Lithia
Too serious
pi_110808114
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:25 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

:'(
het zijn van die klereleraren die te pussy zijn om wat te doen en de scholen die deze leraren aanneemt zonder training oid :(
Er zitten wat rotte appels tussen die net niet alles vertellen om de ouders gerust te stellen (want tja, het kind kan het niet echt vertellen).
Al heb ik het gevoel dat het in Nederland wel meevalt (even de uitzonderingen laten zitten). Ik ken(de) toevallig ook mensen die juist leraren op dat gebied waren of zijn. Die deden het ook prima.
Ik ben blij genoeg dat hier uberhaupt scholen zijn die mijn zusje wat dingen kan aanleren, vrienden kan hebben en vooral, een plek waar men haar kan helpen. Dat heb je lang niet in iedere land.

In dit geval, met het filmpje, zijn/is die docente(n), erge rotte appels. :r
pi_110808396
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2012 05:46 schreef badtripbob het volgende:

[..]

De wilgen? :o Daar heb ik op gezeten! Toen ik er zat waren de leraren heel erg professioneel en traden streng op tegen geweld. We mochten zelfs niet meer "bloed aan de bal" spelen(Spelletje waarbij je allemaal ballen(Voetballen, basketballen ect) in de basketbalkooi legde en dan allemaal op elkaar moest gaan knallen.) omdat er mietjes mee wilden doen en dan gingen klagen bij de leraren dat ze pijn hadden. :') Dan moet je niet mee doen met dat spel he, duh :D

Maar welke leraren werkten er toen dit zich voor deed? Kijken of ik degene ken die in jouw verhaal naar voren komen. Kan me het eigenlijk niet voorstellen, als ik kijk naar hoe het was toen ik daar heb gezeten.
Nee, ik heb op de nieuwe school van het RMPI gezeten, Discovery College. Maar ik zeg zo: Het RMPI is zichzelf boven het hoofd gestegen en weet de helft over zijn eigen behandelingen en hoe ze het af moeten handelen niet meer..
Through the mist and the madness,
We are trying to get the message to you.
pi_110808600
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:36 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou ja, als de vork zo in de steel zat begrijp ik de frustratie. Jouw moeder had alleen eerder stappen moeten ondernemen; naar een andere school, aangifte of weet ik het.
Maar goed dat soort dingen zijn tragisch en slecht voor de ontwikkeling inderdaad.
Idd aangifte doen! Ben je wel bij 'n dokter oid geweest? Zou ik in jouw geval wel doen. :{ Als dit allemaal echt waar is zoals jij het hier vertelt mag die school daar niet mee wegkomen. :N
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')