niet streaming nee, alleen via de bekende torrent sites te vinden. Heb hier alle seasons op de HD, S03 = 42gbquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Tooto7moe het volgende:
Iemand idee of je s3 ergens online kan kijken?
downloaden gaat zo traag bij mij.
Probleem is dat ik moeilijk download. doe het via piratebay&utorrent en dat duurt gewoonweg eeuwen! Heb nog maar 1 aflevering binnenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef Estolan het volgende:
[..]
niet streaming nee, alleen via de bekende torrent sites te vinden. Heb hier alle seasons op de HD, S03 = 42gb
wel is gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind die Buddy iets te zelfverheerlijkend.... Ik keek 'Kitchen Boss' waar hij iedere keer een familielid uitnodigde om te proeven en hij vroeg niet 'hoe vind je het?' maar hij vroeg 'is het niet geweldig? zo heerlijk dat je het nog nooit zo goed hebt gegeten?'. En tijdens het koken ook 1000x 'look at that, oh I'm so good!'
Bah
bedoelde ook z'n cakesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Het ziet er lekker uit maar niet zo lekker en mooi als wat bv Gary of George kunnen maken. Meer huiskamer koken. Is niks mis mee maar ik vind hem gewoon een niet leuk mannetje.
Ze gaan terug naar de roots van het programmaquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer dat ze weer beginnen met audities.
Vind ik altijd wel leuk om te zien.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer dat ze weer beginnen met audities.
Yupquote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel leuk om te zien.
Bewondering voor de jury dat ze echt elke keer een paar happen moeten proeven van een paar honderd gerechten.
Zitten nu al juweeltjes bij, qua personages ook. (Egyptisch/Zuid-Koreaanse hoofddoek....).
Why change a winning formula?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ze gaan terug naar de roots van het programma
S4 wordt compleet anders, volgens de pers release
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |