quote:Dat laden is vet irritant, ik hoop dat je daar nog wat aan gaat doen.
Op zaterdag 21 september 2002 02:04 schreef Paperclipjes het volgende:
Wat vinden jullie van www.goudenleeuwgeffen.nl Let wel op dat de site wat lang zal laden.
Is die dienbladnavigatie een orgineel idee?
Ook is het erg weinig content, misschien handig om wat meer over dat bedrijf daar neer te kalken.
quote:Ik ben bezig met een preloader voor die site dus het laadprobleem zal daarmee opgelost worden. Ook de content is nog niet optimaal we zijn nog steeds met de teksten bezig deze komen asap online.
Op zaterdag 21 september 2002 10:12 schreef slakkie het volgende:[..]
Dat laden is vet irritant, ik hoop dat je daar nog wat aan gaat doen.
Maar dat navigatieonderdeel ziet er leuk uit! Al is het wel ff wennen.Ook is het erg weinig content, misschien handig om wat meer over dat bedrijf daar neer te kalken.
quote:De site is niet echt mijn smaak qua kleurgebruik & zo. Verder zou ik idd. wat aan dat laadprobleem doen. Hier knappen bezoekers van je site op af.
Op zaterdag 21 september 2002 11:27 schreef Paperclipjes het volgende:[..]
Ik ben bezig met een preloader voor die site dus het laadprobleem zal daarmee opgelost worden. Ook de content is nog niet optimaal we zijn nog steeds met de teksten bezig deze komen asap online.
Laatste puntje van kritiek is dat "Nootjes" dat onder "Doe mij maar een:" verschijnt. Dat heeft natuurlijk te maken met de kleur bruin op de donkergroene achtergrond die je gebruikt hebt
Verder heb ik nu mijn site verplaats na een eigen domein & een nieuwe naam gegeven. Wat is het voor site? Mijn online portfolio, nix meer, nix minder . Zie Giesing.nl
Het gebruik van Flash heeft geen toegevoegde waarde voor de site en het Flash gedeelte is niet goed in elkaar gezet (vandaar de lange laadtijd). Het lijkt wel alsof je een .bmp afbeeldig gebruikt.
Wat er nu te zien is op de site is relatief simpel met html en javascript te maken en dat heeft een verbluffend resultaat op de laadtijd. Ook bereik je op deze manier meer bezoekers (niet iedereen heeft flash). De doelgroep is vooral oudere jongeren en deze doelgroep is niet echt computerminded.
De navigatie met het dienblad is onduidelijk en heeft geen toegevoegde waarde voor de site. De doelgroep begrijpt het niet en zal hierop afknappen. Daarnaast zijn de letters in het groene vak slecht leesbaar (vooral op lcd schermen). Is dit een plaatje soms???
Ik mis ook een aantal belangrijke onderdelen zoals een reageer knop waarmee je de zaal kan huren. Heb je wel een gebruikersanalyse e.d. uitgevoerd?
Weer wat verbeterd (ik kom gewoon elke keer hier als ik een nieuw design heb, misschien leer ik er nog wat van....), het tweede design van mijn site (gericht op middelbare scholieren) is helemaal opnieuw gemaakt. Daarvoor opende ik een tijdje geleden ook het topic over de trends in webdesign. Het daar genoemde 'cartoons' idee heb ik erin verwerkt, door het overtrekken van een foto van Shakira in stripvorm (de foto paste goed bij de uitstraling die ik voor ogen had).
Wat kan er nog beter? Gelet op de doelgroep?
quote:t' is weer een mooi plaatje geworden.
Op maandag 23 september 2002 11:08 schreef postinggirl het volgende:
http://members.lycos.nl/linking_girl/frames3.htmWeer wat verbeterd (ik kom gewoon elke keer hier als ik een nieuw design heb, misschien leer ik er nog wat van....), het tweede design van mijn site (gericht op middelbare scholieren) is helemaal opnieuw gemaakt. Daarvoor opende ik een tijdje geleden ook het topic over de trends in webdesign. Het daar genoemde 'cartoons' idee heb ik erin verwerkt, door het overtrekken van een foto van Shakira in stripvorm (de foto paste goed bij de uitstraling die ik voor ogen had).
Wat kan er nog beter? Gelet op de doelgroep?
quote:Soms komt 'ie wel, soms niet. Vaak krijg ik hem als ik al een paar pagina's op mijn site aangeklikt heb.
Op maandag 23 september 2002 12:01 schreef SmashBro het volgende:
Hoe komt het dat je op jouw site geen reclame van Lycos te zien krijgt, Postinggirl?
Overigens loopt design nr. drie bij mij niet vast, om op een reply eerder te beantwoorden. Hij laadt trouwens wel heel traag, dat weet ik wel. Ik snap het niet, er zitten geen hele zware plaatjes in (in ieder geval niet in het frame waar het mankement lijkt te zitten).
Verder zullen de meesten via design 1 hier terecht komen, en daar staat wel bij waar de nummertjes voor dienen. Ik schat mijn bezoekers wel dermate intelligent in dat ze het bij design 2 en 3 ook wel zullen snappen. Maar het is te overdenken om een aanduiding erbij te zetten. Mits er een plekje voor is.
quote:Effe miere(n)neuken...
Op maandag 23 september 2002 11:08 schreef postinggirl het volgende:
het tweede design van mijn site (gericht op middelbare scholieren) is helemaal opnieuw gemaakt
Ik ben bezig om een fantasy/vampire-site op te bouwen.
Idd, hij gaat uit 2 gedeeltes bestaan, maar ik krijg geen leuke ideeën voor mijn funstuff dir.
Hier komen dus plaatjes in te staan e.d.
Tell me what you think.
quote:Niet echt mooi hè, je link naar dat gathering.tweakers.net onder 'mijn specs'? Dat klopt niet met je lay-out.
Op dinsdag 24 september 2002 07:36 schreef Wolfje666 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn site?Ik ben bezig om een fantasy/vampire-site op te bouwen.
Idd, hij gaat uit 2 gedeeltes bestaan, maar ik krijg geen leuke ideeën voor mijn funstuff dir.
Hier komen dus plaatjes in te staan e.d.Tell me what you think.
Ideeën? Tja....een soort dagboek of zo waarin je vertelt over jouw eigen bezigheden in verband met fantasy e.d.? Als hobby? Hoe je je er zoal mee bezig houdt?
Alle vormen van kritiek zijn welkom.
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 08:30 schreef postinggirl het volgende:[..]
Niet echt mooi hè, je link naar dat gathering.tweakers.net onder 'mijn specs'? Dat klopt niet met je lay-out.
Ideeën? Tja....een soort dagboek of zo waarin je vertelt over jouw eigen bezigheden in verband met fantasy e.d.? Als hobby? Hoe je je er zoal mee bezig houdt?
Er moet nog wel wat aan gedaan worden.
Mischien mensen met ideeen opmerkingen?? laat het maar horen.
quote:Alle
Op dinsdag 24 september 2002 08:36 schreef Wolfje666 het volgende:
Het is ook nog maar een proefsite die in 20 minuten in elkaar gezet is.
Maar ik zal proberen om deze week de site te updaten en te verbeteren.Alle vormen van kritiek zijn welkom.
[..]
Heb je die site in CU2 gemaakt?
Persoonlijk zie ik niet waarom je frame borders te verstellen zijn. Je site is nogal druk en de plaatjes lelijk (maar dat laatste is mijn mening).
Je specs oproepen in een frame is prima, maar dan wel met dezelfde layout en niet die van tweakers. Gebruik in dat geval dan een nieuw window (target="_blank").
Al met al heb je denk ik nog een hoop te doen/leren
quote:Er staat niets op je homepage.
Op dinsdag 24 september 2002 11:36 schreef Brutus2k het volgende:
Oke laat ik ook maar eens een poging proberen.
Bertus-nl.nlEr moet nog wel wat aan gedaan worden.
Mischien mensen met ideeen opmerkingen?? laat het maar horen.
ALGEMENE OPMERKING: Voordat je je eigen site hier ter discussie stelt is het wel zo sociaal om ook wat anderen te beoordelen. Ik zie hier steeds dezelfde mensen commentaar leveren.
alles staat er in principe wel al alleen moet ik in het fotogedeelte nog wat fotopagina's erbijzetten en bijv de foto's van de afgelopen 2 fokmeetings erbij zetten
laat ook een berichtje achte op me mssgboard (me 1e php-prutsel )
of kijk anders ff met een klein browserschermpje ofzow
ps is nog niet af
als je op een dode link klikt kom je op een andere site, maar zo ist iig gratis en geen banner. alsie af is zijn er uiteraard geen dode links meer...
[Dit bericht is gewijzigd door El_Jefe op 24-09-2002 15:19]
quote:Op zich ziet het er wel verzorgt uit, maar zoals zoveel sites mist het iedere vorm van originaliteit... Maarja, das mijn mening
Op dinsdag 24 september 2002 14:23 schreef 5chaap2k het volgende:
..
quote:en bedankt
Op dinsdag 24 september 2002 15:15 schreef tartel het volgende:[..]
Op zich ziet het er wel verzorgt uit, maar zoals zoveel sites mist het iedere vorm van originaliteit... Maarja, das mijn mening
*heeft een half uur zitten schetsen om deze layout te bedenken*
hehehe.. nah! tis kwa techniek / navigatie niet echt superorigineel maar er is nix gejat/copycat van andere sites en de layout / graphics zijn wel uniek (zelf gesoept)
ps. het gaat er niet om dat deze site er super mooi(kan ik ook niet hoor) uit ziet maar gewoon overzichtelijk is
-:edit kan een beetje langzaam gaan ben namelijk aan het eDonkeyen
Daarvoor heb ik voor het eerst in mijn leven in PHP geprogrammeerd. Op mijn pc werkt alles naar behoren...
Doet ie het bij jullie ook en hebben jullie nog suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |