Dit dus! TS, je verdient een ban voor het verzinnen van woorden ... vooral omdat dit woord gewoon niet mogelijk is ..... vrouwen en logicaquote:
quote:
Dat laatste is zeeer herkenbaarquote:Op woensdag 25 april 2012 14:36 schreef Catatafish het volgende:
Vrouwen, ongelofelijk. Mijn vriendin zou gister gaan koken, rond éénen belt ze me een paar keer. Ik had (zoals vaak) mijn mobiel niet bij de hand. Dus rond 16:00 zie ik de gemiste oproepen, dus ik bel terug, neemt ze niet op. Dus ik weer verder een unit van een boom uit de tuin rossen. Om half 6 daarmee klaar, check mn mobiel, weer gemiste oproepen. Dus ik bel weer terug en nu nam ze wel op.
Ze kwam later thuis en vroeg of ik eten kon halen. Ik, badend in het zweet en vies van de aarde, weigerde dit verzoek, ze was immers al binnen 15 minuten thuis. Ik zei daarnaast tegen haar: 'Ik heb mijn telefoon niet vaak bij me, dat weet je toch? Waarom laat je niet gewoon een berichtje achter?'.
De enige whatsapp die ik kreeg was OF IK HAAR TERUG WOU BELLEN. De tering, waarom typ je niet gewoon of ik evt de boodschappen kon doen.
Goed, ik naar haar huis. Ik word me een partij doodgekeken en ze zei niets tegen me. Omdat ik een keer ' nee' zei en niet vaak genoeg had terug gebeld. Daarna, nadat ik excuses had aangeboden (puur om van de ruzie af te zijn), ging ze paardrijden. Krijg ik een uur later een whatsapp (nu wel, de ironie) dat ze er af was gevallen.
Dus ze komt later thuis. Het eerste wat ik zei: 'Was je paard boos omdat hij je had gebeld en jij niet had terug gebeld?'![]()
Deze onschuldige grap heeft het ruzie niveau tot ongekende hoogte getild.
Korte termijn geile seks, lange termijn.. gelijk hebben!!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:53 schreef TheHappyPrince het volgende:
Wat wil je liever, gelijk hebben of geile seks? Zegt genoeg!
Volledig misbruik maken van mannen die geen ballen hebben om daar iets tegen te doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef focal het volgende:
Daarom is ook elke relatie een voortslepend drama wat pas eindigt als de vrouw de man kapot heeft gemaakt en het laatste stukje levenslust uit hem heeft gekregen.
Dat gaat je dus niet lukken. Ik kan het weten.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Korte termijn geile seks, lange termijn.. gelijk hebben!!
Daarom moet je nooit je excuses aanbieden als je ze niet meent, dat begint te borrelen en dan komt het er ineens uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Piye het volgende:
Onschuldig grapje of passief aggressieve opmerking? Een dunne lijn zou ik zeggen.
Dan vindt ze je weer te zwak en gaat ze zeggen dat je geen eigen mening hebt.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:56 schreef _KurtCobain het volgende:
Gewoon geen opmerkingen maken tegen/over haar en altijd haar gelijk geven en met haar eens zijn. Dan zul je nooit een probleem hebben.
Natuurlijk brengt dit enige opgekropte woede, maar die moet je later in de kroeg er maar uitdrinken.
Klopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:56 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dan vindt ze je weer te zwak en gaat ze zeggen dat je geen eigen mening hebt.
Daarom wil niemand je dan ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:45 schreef Teresia het volgende:
Mannen zijn zo wereldvreemd, wie maakt er nou een grapje over een paard waar ze vanaf gevallen is.
Ik had echt geen ruzie met je gemaakt, ik had je gewoon het huis uit getrapt en de deur op slot gedaan achter je reet.
QFTquote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef focal het volgende:
Daarom is ook elke relatie een voortslepend drama wat pas eindigt als de vrouw de man kapot heeft gemaakt en het laatste stukje levenslust uit hem heeft gekregen.
Mee eens zeker in een relatie moet je gewoon kunnen zeggen dat je niet inziet wat je fout hebt gedaan en dus geen excuses aan gaat bieden.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit je excuses aanbieden als je ze niet meent, dat begint te borrelen en dan komt het er ineens uit.
Dit zie je echt overal weer terugkomen bij vrouwen. Snap niet waarom veel vrouwen zoveel moeite hebben met het toegeven van een fout. De overtreffende trap van het vaak door vrouwen bekritiseerde mannelijk ego?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:43 schreef focal het volgende:
Aangezien ze boos is zonder reden -en vrouwen te arrogant/stom zijn om überhaupt de mogelijkheid te erkennen dat ze het bij het verkeerde eind hebben- redeneren ze met ''vrouwenlogica'' dat je iets fout hebt gedaan en ze terecht boos zijn.
Dit, anders heb je na verloop van tijd geen leven meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens zeker in een relatie moet je gewoon kunnen zeggen dat je niet inziet wat je fout hebt gedaan en dus geen excuses aan gaat bieden.
Zoiets zal het geweest zijn, maar die oplossingquote:Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Ten eerste: vrouwenlogica bestaat helemaal niet, probeer er dus ook niet naar te zoeken. Ten tweede: Mocht je willen weten wat een vrouw denkt, luister dan naar je gevoelens. In jouw geval probeerde je vriendin je te bereiken maar je nam niet op -> frustratie. Ze stuurt een bericht in de hoop dat dat helpt. Uiteindelijk krijg je haar te pakken op de telefoon en ze vraagt je om hulp. Jij antwoord nee -> frustratie. Volgens maak je het goed door je excuses aan te bieden -> werkt niet ze blijf boos. Je vriendin gaat paardrijden en valt eraf -> ze is nog steeds gefrustreerd en heeft nu ook nog eens pijn. Jij maakt een knullige opmerking -> oorlog.
Oplossing:
Koop een bos bloemen met chocolade erbij. Chocolade bevat stoffen waardoor ze zich weer beter gaat voelen en haar frustratie vergeet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |