Ja hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
Haha chill, zou ik daar ook op mogen?
Ik heb zelf een verouderde server dus speel liever op goede nieuwe met nl-ers.![]()
Kisten in een wagen vervoeren met een paard ervoor. BAASquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:55 schreef bobbernaut het volgende:
Auto's.. Neh eerder paard en wagen ofzo
Haha dat bedoelde ik iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kisten in een wagen vervoeren met een paard ervoor. BAAS
Het was al eens gehouden in het klein dacht ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:58 schreef bobbernaut het volgende:
MineCon: een Minecraft-conventie die dit jaar voor de derde keer door uitgever Mojang wordt gehouden
Wtf tis maar 1 keer gehouden..
Wss komt de 2e keer in europa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog veel meer te zien, maar geen zin om honderden screenshots te maken.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mijn dorp/stadje.
Het heet RudeniaDaar ben ik wel is geweest vroegah toen het nog alleen dat NPC dorpje was. Overigens zijn we niet gestopt als mietjes :p we zitten op zn tekkit server, zelf minen is zo overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog veel meer te zien, maar geen zin om honderden screenshots te maken.![]()
Mijn dorp/stadje.
Het heet RudeniaNice. Welke texturepack gebruik je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog veel meer te zien, maar geen zin om honderden screenshots te maken.![]()
Mijn dorp/stadje.
Het heet RudeniaWelke texture pack is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog veel meer te zien, maar geen zin om honderden screenshots te maken.
Edit, staat hierboven al
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
op een server waar ik ook best veel heb gespeeld had een admin middenin een dorpje waar alles niet echt hoog was een wolkenkrabber van 16x32x64 neergeplemptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:42 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
100% legit
lol, subtiel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
op een server waar ik ook best veel heb gespeeld had een admin middenin een dorpje waar alles niet echt hoog was een wolkenkrabber van 16x32x64 neergeplempt
[ afbeelding ]
dat ding is een paar maanden later gereduceerd tot 5 verdiepingen nadat de bovenkant fucked beyond any state of repair wasquote:
nee, een massa griefers die de stad zo erg verwoestten dat ik in mijn persoonlijke screenshot archief moest gaan graven om de anderen te laten zien hoe ALLES (incl muur andere gebouwen, wegen, brug) er eerst uitzagquote:Op zondag 6 mei 2012 00:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zeker ongelukkige bewoners die het uitzicht niet mooi vonden.
De stad na de afbraak van de hogere verdiepingen van t kantoorgebouw, de stad was op dit punt nog met de wederopbouw bezig, te zien aan het netherrack gebouw onder het stationquote:
Van wie zou die kerk nou zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 00:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De stad na de afbraak van de hogere verdiepingen van t kantoorgebouw, de stad was op dit punt nog met de wederopbouw bezig, te zien aan het netherrack gebouw onder het station
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |