Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je snapt dat er zonder mannen ook geen mannen waren geweest?
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef Snuisterijen het volgende:
Als je het zo bekijkt waren er niet eens mannen geboren geweest zonder vrouwen, dus al helemaal niks uitgevonden.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Betaal jij de kamer?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Get a room en laat je ontmaagden door in haar bos ff rond te slingeren tarzan
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef GummyGadGet het volgende:
Overigens valt er wel wat te zeggen voor het doorschieten van feminisering op het vlak van onderwijs. 97% van de docenten in het PO is vrouw. Mannelijke kwaliteiten worden minder gewaardeerd en vaker negatief beoordeeld (jongens krijgen vaker te horen, "Nee, niet doen etc."). Jongens krijgen dus vaker negatieve aandacht en zodoende dat er ook veel meer schooluitval is onder jongens.
Interessant is om je af te vragen waar dat vandaan komt .. nog niet zo lang geleden zaten er nog zat mannen op de PABO, hoe is dat opeens zo veranderd? Zijn mannen te gematigd geworden na de feministische golven? De positie van de vrouw staat zeer centraal in Nederland, in vergelijking met andere europese landen volgens mij.
Ik denk dat er wel iets te zeggen valt voor een zekere trend in het onderwaarderen van mannelijke kwaliteiten in de maatschappij. Het hangt van de sector af waar je mee te maken hebt. Maar het is sowieso het geval bij onderwijs en opvoeding.
[ afbeelding ]
Oh ja?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Geester het volgende:
Thank god, praat maar lekker door het topic is bijna dicht gelukkig
We hebben de mannen zelf helemaal niet nodig, want zij dragen het kind niet, enkel hun zaadquote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja man beter sluit je ons op en breng je zo een drain aan, hoppa zullen we meteen beginnen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef Snuisterijen het volgende:
[..]
We hebben de mannen zelf helemaal niet nodig, want zij dragen het kind niet, enkel hun zaad
Zal ik voor je koken vanavond mijn liefste? Het huis is al schoon.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef Snuisterijen het volgende:
[..]
We hebben de mannen zelf helemaal niet nodig, want zij dragen het kind niet, enkel hun zaad
Al worden mannen flink ondergewaardeerd in vergelijking met vroeger, dan worden mannen nog steeds hooggewaardeerd ten opzichte van vrouwen . Mannen verdienen bijvoorbeeld nog steeds meer dan vrouwen, ook al is dat verschil misschien iets terug gedrongen. Ik denk juist doordat er aandacht is voor het verschil van mannen en vrouwen, er onvermijdelijk meer aandacht is voor vrouwen dan mannen, want het zijn de vrouwen die op bijvoorbeeld eerlijke loon achterlopen. Hierdoor ontstaat de indruk dat vrouwen meer gewaardeerd worden. Maar dat is eerder een soort van tijdelijke waardering. Maar goed ik heb als man nergens last van.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef GummyGadGet het volgende:
Ik denk dat er wel iets te zeggen valt voor een zekere trend in het onderwaarderen van mannelijke kwaliteiten in de maatschappij.
Kloptquote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Al worden mannen flink ondergewaardeerd in vergelijking met vroeger, dan worden mannen nog steeds hooggewaardeerd ten opzichte van vrouwen . Mannen verdienen bijvoorbeeld nog steeds meer dan vrouwen, ook al is dat verschil misschien iets terug gedrongen. Ik denk juist doordat er aandacht is voor het verschil van mannen en vrouwen, er onvermijdelijk meer aandacht is voor vrouwen dan mannen, want het zijn de vrouwen die op bijvoorbeeld eerlijke loon achterlopen. Hierdoor ontstaat de indruk dat vrouwen meer gewaardeerd worden. Maar dat is eerder een soort van tijdelijke waardering. Maar goed ik heb als man nergens last van.
Dan kom ik welquote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Denk het wel, hij heeft namelijk heel veel centjes!
Hoe wil je dat doen? zaad kweken?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef Snuisterijen het volgende:
[..]
quote:
quote:
Slowchat gehalte is inmiddels maximaal.quote:
Je bent niet zo slim zeker dat je dan niet weggaat?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Geester het volgende:
Djezus christ
wat een mensen hierik krijg er echt letterlijk hoofdpijn van
Je kunt ook wegblijven van FOK! natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Geester het volgende:
Djezus christ
wat een mensen hierik krijg er echt letterlijk hoofdpijn van
Een half miljoen onder zijn beheer.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Denk het wel, hij heeft namelijk heel veel centjes!
ben je gek geworden in je hoofd?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent niet zo slim zeker dat je dan niet weggaat?
Daar bidden we allemaal al maanden voor.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Je kunt ook wegblijven van FOK! natuurlijk.
Waar haal je dat vandaan idiootquote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een half miljoen onder zijn beheer.
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat het niveau van sommige reacties zo bovengemiddeld hoog is dat hij er hoofdpijn van krijgt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Je kunt ook wegblijven van FOK! natuurlijk.
Sorry; ik vroeg me gewoon af waarom hij denkt dat z'n topic gesloten wordt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slowchat gehalte is inmiddels maximaal.
you should be.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met mij eens bent.
Exact, hij kan het niet meer begrijpen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat het niveau van sommige reacties zo bovengemiddeld hoog is dat hij er hoofdpijn van krijgt.
Omdat ie bijna vol isquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Sorry; ik vroeg me gewoon af waarom hij denkt dat z'n topic gesloten wordt.
Q.F.T. gvd.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar bidden we allemaal al maanden voor.
Beter dan jouw volgesnoven hoofdquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact, hij kan het niet meer begrijpen.
naah dat zou saai zijn. Ik ben blij dat er mannen zijn. Als er alleen maar vrouwen in de wereld zouden zijn... brrrrr. Niemand zou ooit nog oprecht zeggen wat haar dwars zat, er zou enkel nog achterbaksheid resten.quote:
Nee plaatsvervanger was jouw moederquote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
Kusjes voor TSOmdat hij denk ik nooit liefde heeft gehad van zijn moeder vroeger.
Neejoh, geen concurrentiedrang meer...quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Snuisterijen het volgende:
[..]
naah dat zou saai zijn. Ik ben blij dat er mannen zijn. Als er alleen maar vrouwen in de wereld zouden zijn... brrrrr. Niemand zou ooit nog oprecht zeggen wat haar dwars zat, er zou enkel nog achterbaksheid resten.
Iig geen communicatieve vaardigheden.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
Kusjes voor TSOmdat hij denk ik nooit liefde heeft gehad van zijn moeder vroeger.
Nee he?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Iig geen communicatieve vaardigheden.
Oe die is hardquote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Iig geen communicatieve vaardigheden.
Mijn moeder? Neuh, je lijkt niet op mij, dan heb je toch echt de verkeerde voor je denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee plaatsvervanger was jouw moeder
Hihi, maak nog zo'n originele opmerking over snuiven, zodat ze het van je kunnen leren.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja en ook zo origineel en knap dat ze t helemaal zelf heeft bedacht..
Verkeerde topic!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik word wel gewaardeerd hoor, totdat ik niet meer nodig ben. Dan mag ik ophoepelen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |