ben je gek geworden in je hoofd?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent niet zo slim zeker dat je dan niet weggaat?
Daar bidden we allemaal al maanden voor.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Je kunt ook wegblijven van FOK! natuurlijk.
Waar haal je dat vandaan idiootquote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een half miljoen onder zijn beheer.
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat het niveau van sommige reacties zo bovengemiddeld hoog is dat hij er hoofdpijn van krijgt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Je kunt ook wegblijven van FOK! natuurlijk.
Sorry; ik vroeg me gewoon af waarom hij denkt dat z'n topic gesloten wordt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slowchat gehalte is inmiddels maximaal.
you should be.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met mij eens bent.
Exact, hij kan het niet meer begrijpen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat het niveau van sommige reacties zo bovengemiddeld hoog is dat hij er hoofdpijn van krijgt.
Omdat ie bijna vol isquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Sorry; ik vroeg me gewoon af waarom hij denkt dat z'n topic gesloten wordt.
Q.F.T. gvd.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar bidden we allemaal al maanden voor.
Beter dan jouw volgesnoven hoofdquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact, hij kan het niet meer begrijpen.
naah dat zou saai zijn. Ik ben blij dat er mannen zijn. Als er alleen maar vrouwen in de wereld zouden zijn... brrrrr. Niemand zou ooit nog oprecht zeggen wat haar dwars zat, er zou enkel nog achterbaksheid resten.quote:
Nee plaatsvervanger was jouw moederquote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
Kusjes voor TSOmdat hij denk ik nooit liefde heeft gehad van zijn moeder vroeger.
Neejoh, geen concurrentiedrang meer...quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Snuisterijen het volgende:
[..]
naah dat zou saai zijn. Ik ben blij dat er mannen zijn. Als er alleen maar vrouwen in de wereld zouden zijn... brrrrr. Niemand zou ooit nog oprecht zeggen wat haar dwars zat, er zou enkel nog achterbaksheid resten.
Iig geen communicatieve vaardigheden.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
Kusjes voor TSOmdat hij denk ik nooit liefde heeft gehad van zijn moeder vroeger.
Nee he?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Iig geen communicatieve vaardigheden.
Oe die is hardquote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Iig geen communicatieve vaardigheden.
Mijn moeder? Neuh, je lijkt niet op mij, dan heb je toch echt de verkeerde voor je denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee plaatsvervanger was jouw moeder
Hihi, maak nog zo'n originele opmerking over snuiven, zodat ze het van je kunnen leren.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja en ook zo origineel en knap dat ze t helemaal zelf heeft bedacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |