oke, en wie moet dat zijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik verbind u door met mijn secretaresse.
Ze heeft u al van antwoord voorzienquote:Op woensdag 25 april 2012 14:35 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
oke, en wie moet dat zijn?
oja? waar? ik zie niks?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ze heeft u al van antwoord voorzien
zaterdag gaan we naar de disco danquote:
topquote:
Yvonnequote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben op zoek naar een rijpe vrouw, liefst in de 50 met blond haar en bruine ogen. Mijn lievelingskleur is rood.
Door de vele hits momenteel zijn er wat problemen bij het zoeken gekomen, gelieve uw eisen nogmaals in te voeren.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:37 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
oja? waar? ik zie niks?
jij zei dat het antwoord al gegeven was?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Door de vele hits momenteel zijn er wat problemen bij het zoeken gekomen, gelieve uw eisen nogmaals in te voeren.
Meloewa?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Waarde ts, ik ben op zoek naar een leuken date leeftijd en waar je vandaan komt niet belangrijk.
Ben papa met 2 jonge kids.
Met de Trefwoorden:
Vrijdenkend
Gezellig
Ondernemend
Alles bespreekbaar
Alternatief
Open
Hou je van dominante vrouwen met baardgroei?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Waarde ts, ik ben op zoek naar een leuken date leeftijd en waar je vandaan komt niet belangrijk.
Ben papa met 2 jonge kids.
Met de Trefwoorden:
Vrijdenkend
Gezellig
Ondernemend
Alles bespreekbaar
Alternatief
Open
Door de vele hits momenteel zijn er wat problemen bij het zoeken gekomen, gelieve uw eisen nogmaals in te voeren.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:39 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
HEEY TS? WAAR BLYFT MIJN ANTWOORD?!
moet wonen in de buurt van gelderlandquote:Op woensdag 25 april 2012 14:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Door de vele hits momenteel zijn er wat problemen bij het zoeken gekomen, gelieve uw eisen nogmaals in te voeren.
Ik ga ff op zoek in mijn database!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:40 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
moet wonen in de buurt van gelderland
moet kunnen ouwehoeren
krullend haar bruine ogen, niet super anorexia slank, verder maakt niet uit
succes
Kijkt u eens op www.ikzoekeenhoer.nlquote:Op woensdag 25 april 2012 14:40 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
moet wonen in de buurt van gelderland
moet kunnen ouwehoeren
krullend haar bruine ogen, niet super anorexia slank, verder maakt niet uit
succes
5 euro premie voor jou!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijkt u eens op www.ikzoekeenhoer.nl
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dank u, heeft u niet meer klootzak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |