Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:26 schreef Kenarion het volgende:
Stelletje zeikerds allemaal over die DLC
Poule a?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:26 schreef MaartenFM het volgende:
Mensen potje voor toernooi? Ik ben beschikbaar!
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:29 schreef BDIL het volgende:
Dacht dat TT zou worden Gefeliciteerd BDIL
Waarom zouden we dat doenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:29 schreef BDIL het volgende:
Dacht dat TT zou worden Gefeliciteerd BDIL
Dat wordt wat met mijn u80 team.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, hij heeft alles gewonnen net als jijclash of the titans.
Over een halfuurtje kan ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:33 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 3 wedstrijden gespeeldzegt nog niet zoveel
Ik zou inderdaad ook NIF Ramos doenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op RB? TOTY Ramos staat in de verkoop, want 65 a 70 euro waard
Ik denk gewoon NIF Ramos, IF Iraola slechte ervaringen mee.
Alves geen optie trouwens met zijn high/low net als Iraola.
Jupquote:Op woensdag 25 april 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt je Ronaldo Ben / Arfa team weggedaan?
Hehe jaquote:Op woensdag 25 april 2012 13:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft wel Ronaldo
edit. en ook Ben Arfa als ik het me goed herinner
Silver?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil een speler in 4-4-2 kopen, enige op de markt is 19k.
Dezelfde speler in opstellingen als 4-1-2-1-2 en 4-3-3 gewoon voor 15k
Dagje wachten.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil een speler in 4-4-2 kopen, enige op de markt is 19k.
Dezelfde speler in opstellingen als 4-1-2-1-2 en 4-3-3 gewoon voor 15k
Nee, SIF Valera. Ik heb hem gekocht voor 13.5k en een kaartje er overheen.quote:
Je moeder heeft je boterham met hazelnootpasta besmeurd in plaats van Duo Penotti?quote:
Dat zijn vijf a zes balcontacten man.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef wieisboos het volgende:
Eerste balcontact van IF De Bruyne in de 4e minuuthttp://www.ea.com/soccer/videos/ugc/120285043
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je moeder heeft je boterham met hazelnootpasta besmeurd in plaats van Duo Penotti?Daar kan ik zo boos om worden.
Laat je lekker gaan johquote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
Ja het is weer mijnschuld ppfff de pino in mij komt naar boven maar moet me inhouden
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
Ja het is weer mijnschuld ppfff de pino in mij komt naar boven maar moet me inhouden
Advies van de expert.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Laat je lekker gaan johis ook wel is lekker
Gewoon jonko'tje klappen, frituurtje halen en lekker Gordon Ramsey kijken toggquote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Laat je lekker gaan johis ook wel is lekker
Verschil in chem? Oranje verbinding:?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik word nu al voor de 10e x weggedrukt door een schalkelogo. Hij heeft 62-63-63 en ik 62-63-62.
Ik speel antwoord A: Laffe mofquote:Op woensdag 25 april 2012 14:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Verschil in chem? Oranje verbinding:?
Ja ging redelijk gelijk op, jij ging beter met je kansen om. Netjes met zo'n teamquote:Op woensdag 25 april 2012 14:27 schreef Reemi het volgende:
Goed gespeeld, andere pot ook meteen doen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:32 schreef Pino0 het volgende:
WTF IS DIT VOOR ZIEKTE VAN FUCKING FIFA
EEN GODVERDOMME 3 TEGEN 1 WORD ER VOORDEEL GEGEVEN KOMT ER EEN BLOEDMOOIE STEEKPAAS GEEFT DIE HOEREN REF GODVERDOMME EEN VRIJE TRAP OMG EA BOMMEN OP DAT GEBOUW AUB AFSCHIETEN DIE HONDEN
VOOR DE MUUR IK KOOP PERSOONLIJK HUN MUNITIE AFSCHIETEN DIE LIJERS
AIAIAIAIIA WAT WORD IK HIER TOCH HELEMAAL LEIP VAN
ALLE JESUS WAT EEN SPEL IS DIT TOCH IM GONE FUCK OFF EA KRIJG DE ZIEKTE
Je doet het expres....quote:Op woensdag 25 april 2012 14:32 schreef Pino0 het volgende:
WTF IS DIT VOOR ZIEKTE VAN FUCKING FIFA
EEN GODVERDOMME 3 TEGEN 1 WORD ER VOORDEEL GEGEVEN KOMT ER EEN BLOEDMOOIE STEEKPAAS GEEFT DIE HOEREN REF GODVERDOMME EEN VRIJE TRAP OMG EA BOMMEN OP DAT GEBOUW AUB AFSCHIETEN DIE HONDEN
VOOR DE MUUR IK KOOP PERSOONLIJK HUN MUNITIE AFSCHIETEN DIE LIJERS
AIAIAIAIIA WAT WORD IK HIER TOCH HELEMAAL LEIP VAN
ALLE JESUS WAT EEN SPEL IS DIT TOCH IM GONE FUCK OFF EA KRIJG DE ZIEKTE
Die tweede wedstrijd.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef MaartenFM het volgende:
1-3 voor Reemi en 2-2. Daar gaat mijn reeks
Longshotsquote:Op woensdag 25 april 2012 14:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die tweede wedstrijd.Allebei een longshot op de lat.
Haha ja spande er enorm om, Lukaku is echt te sterk trouwensquote:Op woensdag 25 april 2012 14:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die tweede wedstrijd.Allebei een longshot op de lat.
En ook van van Hanegem en van Neeskens en Pele en Eusebio, Maradonnaquote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef DannyDeko het volgende:
Ze zouden vandaag een MOTC Cruijf moeten uitbrengen vind ik!
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ook van van Hanegem en van Neeskens en Pele en Eusebio, Maradonna
Toefjes stopt met FUT?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:58 schreef Toefjes het volgende:
ik ga mn league 1 team ook verkopen, en alles op marktplaats zetten. Tijd voor een nieuwe hobby.
Hoeren neuken nooit meer FUTten?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:58 schreef Toefjes het volgende:
ik ga mn league 1 team ook verkopen, en alles op marktplaats zetten. Tijd voor een nieuwe hobby.
En Cruijff dus ook niet. Als je dan toch 1 moet nemen dan Maradona. Met matig team wereld kampioen worden, met matig team kampioen van Italië worden, uefa cup winnen.quote:
Ja, heb al meer dan 1.500 wedstrijden gedaan, en het is belachelijk dat je op 2 handen kan tellen dat er leuk en sportief gespeeld is (behalve wedstrijden tegen fokkers dan), dat er over en weer "good game" gestuurd wordt.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
En Cruijff dus ook niet. Als je dan toch 1 moet nemen dan Maradona. Met matig team wereld kampioen worden, met matig team kampioen van Italië worden, uefa cup winnen.
Maradona de beste ooit imo.
Ik zei het omdat ie vandaag 65 is gewordenm, wijsneusquote:Op woensdag 25 april 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
En Cruijff dus ook niet. Als je dan toch 1 moet nemen dan Maradona. Met matig team wereld kampioen worden, met matig team kampioen van Italië worden, uefa cup winnen.
Maradona de beste ooit imo.
Ja dusquote:Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zei het omdat ie vandaag 65 is gewordenm, wijsneus
Toefjes jungske, gaat het wel goed allemaal. Ik ben nog niet klaar voor de rol van pater familias hier...blijfffquote:Op woensdag 25 april 2012 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb al meer dan 1.500 wedstrijden gedaan, en het is belachelijk dat je op 2 handen kan tellen dat er leuk en sportief gespeeld is (behalve wedstrijden tegen fokkers dan), dat er over en weer "good game" gestuurd wordt.
Ik ga de coins verpatsen en mn betfair trading weer oppakken denk ik.
Are you sure?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb al meer dan 1.500 wedstrijden gedaan, en het is belachelijk dat je op 2 handen kan tellen dat er leuk en sportief gespeeld is (behalve wedstrijden tegen fokkers dan), dat er over en weer "good game" gestuurd wordt.
Ik ga de coins verpatsen en mn betfair trading weer oppakken denk ik.
dit.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:16 schreef poker4lifee het volgende:
Toefjes je mag niet kappen man, we moeten nog 1000 goals met de baas maken.
Oh gefeliciteerd Toefjes!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zei het omdat ie vandaag 65 is gewordenm, wijsneus
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toefjes jungske, gaat het wel goed allemaal. Ik ben nog niet klaar voor de rol van pater familias hier...blijfff
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Are you sure?
Ik zou er nog een paar daagjes over slapen hoor.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:16 schreef poker4lifee het volgende:
Toefjes je mag niet kappen man, we moeten nog 1000 goals met de baas maken.
quote:
Vet!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]Gaat uitstekend, en ik blijf hier ook wel posten (hou mn MLS ploeg ook wel, en ga misschien wel weer wat opbouwen), maar merk dat ik de afgelopen week erg weinig heb gespeeld, en over een tijdje zijn mn coins waardeloos. De grandslam toernooien komen er weer aan, en tennistrading is zo ongelooflijk leuk.
Ga me de komende dagen weer eens verdiepen in welke spelers in vorm zijn, welke spelers niet, etc etc, en in de tussentijd de coins verkopen en de opbrengst overmaken naar betfair (kan ook met ideal zag ik, perfect). Kijken of ik het beoogde startgeld van 200 kan vervijfvoudigen als het seizoen weer beeindigd is
die van mij staat nu op 650.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]De 1000 goals gaan er zeker komen!
Ben je bekend met betfair? Het principe van backen en layen?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet!Heb ik ook wel interesse in! Ik volg de tenniswereld echt op de voet. Wat bedoel je precies met tennistrading?
Toefjes wat is jou ratio nu met Kandji?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die van mij staat nu op 650.![]()
[ afbeelding ]
Nee, vertel!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je bekend met betfair? Het principe van backen en layen?
Haha, zal ik geen last van hebben denk ik!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:24 schreef Tim86 het volgende:
Toegjes, die jongen is nog jong en onbezonnen, maak er nou geen gokverslaafde aan. Iedereen die FUT speelt is verslavingsgevoelig
wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef koenie95 het volgende:
hoppa nog maar 1 taiwo over. Maak wel lekker verlies zo maar dan heb ik tenminste weer wat geld.
Iemand tips voor een bronzen team naast mijn mls bronzes?
telt wel mee, maar je moet het extreem goed doen of het combineren met een goede pot dit weekend als je een IF wil..quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En uitgerekend deze wedstrijd telt niet mee voor TOTW
Backen is geld inzetten op de speler waarvan je verwacht dat hij wint. (noem het verkopen)quote:
Ja misschien een MOTM als hij er drie maakt omdat het TOTW al bekend is, maar Siem de Jong maakte ook een hattrick op woensdag en kreeg geen IF/MOTMquote:Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
telt wel mee, maar je moet het extreem goed doen of het combineren met een goede pot dit weekend als je een IF wil..
Mooi stiftje dit
Mooi, beter is dit het begin van een stijgende lijn voor Sneijder. Mbt het EK.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
telt wel mee, maar je moet het extreem goed doen of het combineren met een goede pot dit weekend als je een IF wil..
Mooi stiftje dit
MOTM is alleen bij cupwedstrijden.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja misschien een MOTM als hij er drie maakt omdat het TOTW al bekend is, maar Siem de Jong maakte ook een hattrick op woensdag en kreeg geen IF/MOTM
Miccoli ook niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja misschien een MOTM als hij er drie maakt omdat het TOTW al bekend is, maar Siem de Jong maakte ook een hattrick op woensdag en kreeg geen IF/MOTM
Ja nog steeds daarvan ja xDquote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtfserieus nog steeds van die failpricefix?
Nice, gaat dus veel sneller dan unibet wedjes? En de risico's zijn kleiner? Ja, ik word binnenkort 18.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Backen is geld inzetten op de speler waarvan je verwacht dat hij wint. (noem het verkopen)
Layen is geld inzetten tegen de speler waarvan je verwacht dat hij niet wint (kopen)
Bij betfair wedt je niet tegen de bookmaker, maar wed je tegen elkaar.
Stel: Murray - Wawrinka 1.40 - 2.75
Je layt Murray voor 100 euro op 1.40, dat kost je 40 euro. Je koopt voor 40 cent 100 x in zeg maar.
Murray komt een breakpoint achter, de odds stijgen naar 1.68, dan back je murray, je verkoopt je weddenschap, je zegt: nu gaat murray winnen. Je zet 100 euro op hem in.
Door die weddenschappen win je 28 euro als Murray wint, en 0 als Wawrinka wint (er zijn programmas voor om de winst netjes over de 2 spelers te verspreiden)
Klintk erg gecompliceerd, maar als je het een paar keer gedaan hebt is het een piece of cake. In WOS wordt er erg veel over gepraat, staat ook een uitleg in de OP volgens mij? (toendertijd in elk geval wel.. )
Kandji 368 wedstrijden, 824 goals
Ohja, je moet 18 zijn hiervoor
Het is niet echt wedden, het is meer handelen. Op youtube zie je ook veel filmpjes onder: betfair tennistrading. Vaak als je de wedstrijden goed onder de loep neemt, kijken wat de eerdere ontmoetingen tussen de spelers gebracht heeft, en met name de wedstrijden op de desbetreffende ondergrond die ze onderling gespeeld hebben. De vorm van de laatste weken, dat soort dingen, dan kun je onlogische odds tegenkomen. En zeker als je de spelers goed kent zoals jij heb je wel een voordeel.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice, gaat dus veel sneller dan unibet wedjes? En de risico's zijn kleiner? Ja, ik word binnenkort 18.
Daar ligt het niveau ook een stuk hoger, maar met een winning streak als deze zou ik onderhand de grote gemene toernooiwereld wel aandurvenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef poker4lifee het volgende:
volgens mij heb ik nu 35 wedstrijden achter elkaar gewonnen, 2 disconnects terwijl ik voor stond en ik wel zou winnen. eigenlijk 37 dus.Met goud, zilver en brons gespeeld.
en nog steeds durf ik geen toernooien te spelen.
Het is geen handelen, het is speculeren en dat is beduidend risicovoller dan handelenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is niet echt wedden, het is meer handelen. Op youtube zie je ook veel filmpjes onder: betfair tennistrading. Vaak als je de wedstrijden goed onder de loep neemt, kijken wat de eerdere ontmoetingen tussen de spelers gebracht heeft, en met name de wedstrijden op de desbetreffende ondergrond die ze onderling gespeeld hebben. De vorm van de laatste weken, dat soort dingen, dan kun je onlogische odds tegenkomen. En zeker als je de spelers goed kent zoals jij heb je wel een voordeel.
Maar even de moraalridder uithangen: alleen handelen met geld dat je kunt missen
Klopt, het is wel risicovol inderdaad. Al kun je je weddenschap als je speler aan de verliezende hand is met een zeker verlies terugkopen. Stel, je zet in tegen Murray in mijn voorbeeld, en hij komt een break voor in de eerste set, dan is het wijs om er tussenuit te knijpen als zn quotering richting 1.17 gaat. Dan verlies je 23 tot 25 euro ofzo van de 40.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is geen handelen, het is speculeren en dat is beduidend risicovoller dan handelen
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef koenie95 het volgende:
Iemand tips voor een bronzen team naast mijn mls bronzes?
Waarom wil je 2 bronze teams? Silvers zijn veel toffer imo. Kom je tenminste niet steeds die starterteams tegen.quote:
Ben deze week ook weer begonnen met een paar toernooitjes maar ik was even vergeten waarom ik ze niet meer speelde. Eerste ronde kwam ik 1-0 achter en hij ging achterin rondspelen en daar was hij behoorlijk goed in want ik kwam er niet tussen. Toen nog maar eentje gestart en precies hetzelfde tuig kwam ik tegen en toen had ik er wel weer genoeg van.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef poker4lifee het volgende:
volgens mij heb ik nu 35 wedstrijden achter elkaar gewonnen, 2 disconnects terwijl ik voor stond en ik wel zou winnen. eigenlijk 37 dus.Met goud, zilver en brons gespeeld.
en nog steeds durf ik geen toernooien te spelen.
Bayern? Robben op links zetten en Ribery op rechts.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef zerokil het volgende:
Ik zoek nog een team met echte buitenspelers, en een goede kopper in de spits. (niet FUT gericht)
Wie O Wie?
Ik heb een engelse erbij met een paar 4* skillertjes, ook wel lachen.quote:
pffquote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben deze week ook weer begonnen met een paar toernooitjes maar ik was even vergeten waarom ik ze niet meer speelde. Eerste ronde kwam ik 1-0 achter en hij ging achterin rondspelen en daar was hij behoorlijk goed in want ik kwam er niet tussen. Toen nog maar eentje gestart en precies hetzelfde tuig kwam ik tegen en toen had ik er wel weer genoeg van.
Zilver kan natuurlijk ook, heb ongeveer 45k te besteden voor het team.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil je 2 bronze teams? Silvers zijn veel toffer imo. Kom je tenminste niet steeds die starterteams tegen.
geen dankquote:Op woensdag 25 april 2012 16:20 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zilver kan natuurlijk ook, heb ongeveer 45k te besteden voor het team.
Het liefst geen eredivisie silvers
Matavzquote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef Pino0 het volgende:
Altidore of Sigtorson? Ik ehb nu sigtorson maar die vind ik niet zo sterk in de lucht en zijn finesse is ook niet heel goed.
Sigthorssonquote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef Pino0 het volgende:
Altidore of Sigtorson? Ik ehb nu sigtorson maar die vind ik niet zo sterk in de lucht en zijn finesse is ook niet heel goed.
Ik heb een ziek goed silverteam voor je. Het is denk ik wel wat meer dan 45K maar het is het helemaal waard. Ik doe het in de verkoop.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:20 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zilver kan natuurlijk ook, heb ongeveer 45k te besteden voor het team.
Het liefst geen eredivisie silvers
Als het even kan Castaignos!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef Pino0 het volgende:
El Hamdaoui.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef Pino0 het volgende:
Die zit er goed uitquote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb een ziek goed silverteam voor je. Het is denk ik wel wat meer dan 45K maar het is het helemaal waard. Ik doe het in de verkoop.
[ afbeelding ]
[..]
Als het even kan Castaignos!
Je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef poker4lifee het volgende:
begin me alweer te irriteren aan m'n zilver velaawy team. 4231Dikke chaos aanvallend en tegen goede spelers is de 0 niet te houden.
352 100x beter. Het zorgt wel voor leuke wedstrijden maarja, echt chaos vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Niet met 4231 kunnen spelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef poker4lifee het volgende:
begin me alweer te irriteren aan m'n zilver velaawy team. 4231Dikke chaos aanvallend en tegen goede spelers is de 0 niet te houden.
kan er wel mee spelen, vind het gewoon niet echt een goede opstelling.quote:
Jou avatar toverde een smile op mijn facequote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan er wel mee spelen, vind het gewoon niet echt een goede opstelling.
Niets mis met 4-2-3-1...quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef poker4lifee het volgende:
Kabir is geen 35k, gister nog eentje gekocht voor 25kquote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
35K 3K
2K 7K
3K 1K
0.5K 8K 2.5K 2K
1K
=65K
Iemand interesse?
dat is soms ook wel irritant ja. Ik haal de spits en cf ook vaak door elkaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niets mis met 4-2-3-1...
Enige nadeel vind ik dat de buitenste CAM's zich soms echt helemaal met verdedigen komen bemoeien.
Klopt je hebt gelijk, ik keek bij hem bij 4222 en daar was de laagste 35Kquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kabir is geen 35k, gister nog eentje gekocht voor 25k
GJE praktijken!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kabir is geen 35k, gister nog eentje gekocht voor 25k
Handig als ze niet op elkaar lijkenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is soms ook wel irritant ja. Ik haal de spits en cf ook vaak door elkaar.niet handig als de 1 snel is en de andere traag.
haha ja het went wel. Kijk nu automatisch eerst naar beneden wie de bal heeft steedsquote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Handig als ze niet op elkaar lijken![]()
Had met MLS bronze Kandji en Harris achter elkaar, echt geen flauw idee welke van de 2 negers van 1m90+ je dan aan de bal hebtMaar gelukkig zelfde kwaliteiten ongeveer. Nu wat geswitched met posities.
Iemand vroeg om een silverteam, en deze stond al op de tradepile dus ik keek direct ff wat de prijzen waren.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef pascal08 het volgende:
Verkopen via FOK! heeft toch geen zin of je moet er vanaf willen en de helft aan opbrengsten willen missen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb straks bij mijn belgen op het middenveld IF Witsel IF Fellaini TOTY Dembele. Alledrie een afro in FUT.
3k waardquote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand mijn team kopen? Slechts 50k voor alles!
[ afbeelding ]
50 k alsnog aannaaien en zelf weten wat waarde isquote:
PS3?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
30K 3K
2K 7K
3K 1K
0.5K 8K 2.5K 2K
1K
=60K
Iemand interesse?
Jonge dit is mn enige team, die doe ik toch niet wegquote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
50 k alsnog aannaaien en zelf weten wat waarde is![]()
Neequote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Pino0 het volgende:
Verlies je DNF als je quit op het FUT scherm dat weer is is vast gelopen?
Ik heb deze, maar speel veel vaker met deze gemixt met wat golds.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Reemi het volgende:
Ik heb misschien wel interesse DTM, ik wil een silver team gaan maken.![]()
Wat voor een silver team hebben jullie hier allemaal?
[..]
Nee
ohja, dat is waar! Heb nog wel mn MLS, ik sloop iedereen met Kandji. Keihardquote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Toefjes, je moet nog wle het toernooi afmaken als een baas he. Eerder mag je niet stoppen.
Atiba Harris al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ohja, dat is waar! Heb nog wel mn MLS, ik sloop iedereen met Kandji. Keihard
Voor toernooi kun je er wat silvers/golds in verwerken (Koevermans!)quote:Op woensdag 25 april 2012 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ohja, dat is waar! Heb nog wel mn MLS, ik sloop iedereen met Kandji. Keihard
damnquote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef DutchSL het volgende:
Zo, de bronzen Engelsen staan ook op de trade pile.
Ruimt mooi op, maar nog steeds 10 teams over
Ok, nicequote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee
Nee, die heb ik nog niet geprobeerd. Met Kandji/Fucito/Oduro altijd wel een goede bezetting gehad. Harris is ook zo'n baas dus?quote:
Is ook te zien aan de lijntjes jaquote:Op woensdag 25 april 2012 17:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb deze, maar speel veel vaker met deze gemixt met wat golds.
[ afbeelding ]
Wel ondertussen Overtoom voor IF Duricic en IF Fer voor Fer. En UP Labyad en Guidetti in positieOud plaatje.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Reemi het volgende:
Lijkt wat op Kandji. Evenveel pace, maar meer topsnelheid dus minder versnelling. 1m91, 5 kracht meer dan Kandjiquote:Op woensdag 25 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog niet geprobeerd. Met Kandji/Fucito/Oduro altijd wel een goede bezetting gehad. Harris is ook zo'n baas dus?
Nee, want hij had alleen maar een pace voorhoede.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien was het wel een aardige jood...
misschien heeft hij wel zojuist een groot bedrag overgemaakt voor arme kindjes in Afrika, en werkt hij als vrijwilliger in een dierenasielquote:Op woensdag 25 april 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, want hij had alleen maar een pace voorhoede.
dat heb ik ook, ben ik nu ook onaardig?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, want hij had alleen maar een pace voorhoede.
JAquote:Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat heb ik ook, ben ik nu ook onaardig?
En had hij die snelle negers geadopteerdquote:Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel zojuist een groot bedrag overgemaakt voor arme kindjes in Afrika, en werkt hij als vrijwilliger in een dierenasiel
dan nogquote:Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel zojuist een groot bedrag overgemaakt voor arme kindjes in Afrika, en werkt hij als vrijwilliger in een dierenasiel
omdat de ouders Aids hadden en vliegjes op hun oog.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En had hij die snelle negers geadopteerd
dat ligt aan het spel, niet aan de cd of je ps3.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef zerokil het volgende:
Hmm, nu al de derde keer dat Fifa hangt op een laadscherm..
Ligt dit aan de PS3 of aan de CD van Fifa?
Op de cd is geen krasje te vinden, heb ook nog nooit mijn cd verwisseld in de ps3
dat klinkt toch redelijk verdacht, ik zou toch maar even de politie inlichten en vragen of ze een kijkje kunnen nemenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:02 schreef Fuszy het volgende:
even offtopic, maar wat zouden jullie doen als er een auto verdacht lang op een parkeerplaats tegenover je huis staat met twee mensen erin? Niet alleen nu, maar ook eerder vandaag. Ik woon in een buurt waar je het redelijk goed hebt en de buren zijn twee weken weg naar Amerika.
Ik ben er al langs gelopen en heb het kenteken genoteerd, maar wat kan je er nog meer aan doen? Op ze af stappen lijkt me een minder strak plan, maar is het handig om evt. politie in te lichten?
Je zou even 0900-8844 kunnen bellen om te vragen of ze even willen kijken. Dat je het maar een rare situatie vindt en dat ze er wel erg vaak staan en dan plotseling wegrijden, dat ze niet op iemand staan te wachten ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:02 schreef Fuszy het volgende:
even offtopic, maar wat zouden jullie doen als er een auto verdacht lang op een parkeerplaats tegenover je huis staat met twee mensen erin? Niet alleen nu, maar ook eerder vandaag. Ik woon in een buurt waar je het redelijk goed hebt en de buren zijn twee weken weg naar Amerika.
Ik ben er al langs gelopen en heb het kenteken genoteerd, maar wat kan je er nog meer aan doen? Op ze af stappen lijkt me een minder strak plan, maar is het handig om evt. politie in te lichten?
Ze staan er nu al langer dan een uur, maar ze rijden dus niet wegquote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je zou even 0900-8844 kunnen bellen om te vragen of ze even zouden kijken. Dat je het maar een rare situatie vindt en dat ze er wel erg vaak staan en dan plotseling wegrijden, dat ze niet op iemand staan te wachten ofzo.
Meestal wachten ze tot die gene waar ze op letten zijn huis uit is en dan slaan ze toe.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze staan er nu al langer dan een uur, maar ze rijden dus niet weg. Lijkt wel alsof ze aan het kijken zijn of er iemand thuis is.
Als je echt een reden hebt dat het raar is. Dat er voor de rest niets in de buurt is en ze er toch wel erg lang staan. bij 0900-8844 kan je ook terecht met vragen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze staan er nu al langer dan een uur, maar ze rijden dus niet weg. Lijkt wel alsof ze aan het kijken zijn of er iemand thuis is.
quote:Geen spoed, wel politie? Bel dan 0900-8844.
Wilt u in contact komen met de politie in de regio, dan geldt in het hele land hetzelfde telefoonnummer: 0900-8844. Op dit nummer kunt u terecht met vragen en problemen die niet spoedeisend zijn. Zonodig wordt u snel doorgeschakeld naar het dichtstbijzijnde politiebureau. U kunt het nummer 0900-8844 bellen tegen lokaal gesprekstarief. Is er wel spoed geboden, dan kiest u het alarmnummer 112.
Die parkeerplaats staat voor een bejaardenflat, dus we dachten dat ze misschien daar bezig zijn geweest en nu in de auto eten ofzo. Mijn vader dacht dat ze er al veel langer stonden en ook eerder vandaag.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je echt een reden hebt dat het raar is. Dat er voor de rest niets in de buurt is en ze er toch wel erg lang staan. bij 0900-8844 kan je ook terecht met vragen.
[..]
Mij bellenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:02 schreef Fuszy het volgende:
Had jouw post over het hoofd gezien, ziet er wel leuk uit maar ben niet echt een skiller of werkt het ook voor een niet skiller?quote:
Het probleem is dat ik niet heel veel meer dan 45k heb dus dan gaat het lastigquote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb een ziek goed silverteam voor je. Het is denk ik wel wat meer dan 45K maar het is het helemaal waard. Ik doe het in de verkoop.
[ afbeelding ]
Moet gelijk denken aan de aflevering van Peter R de Vries afgelopen zondag. Gingen ze ook een huis observeren, om te weten wanneer een stel thuis zou zijn, weg zou gaan etc etc. Om uiteindelijk een dubbele moord te plegen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die parkeerplaats staat voor een bejaardenflat, dus we dachten dat ze misschien daar bezig zijn geweest en nu in de auto eten ofzo. Mijn vader dacht dat ze er al veel langer stonden en ook eerder vandaag.
ik vond hem maar lelijke kwaliteitquote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef kilozout het volgende:
Rijst!
Dat laatste filmpje van je, met wat voor instellingen neem jij op? Want dit klopt niet, er is iets mis met je framerate ofzo..
hmm dan zou je de cam en spitsen kunnen vervangen als je dan liever meer pace hebtquote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Had jouw post over het hoofd gezien, ziet er wel leuk uit maar ben niet echt een skiller of werkt het ook voor een niet skiller?
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan de aflevering van Peter R de Vries afgelopen zondag. Gingen ze ook een huis observeren, om te weten wanneer een stel thuis zou zijn, weg zou gaan etc etc. Om uiteindelijk een dubbele moord te plegen.
Dat sowieso, maakt het filmpje een stuk minder.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vond hem maar lelijke kwaliteit
dat is echt 10x mooier ja, ik denk dat je maar een tutorial voor hem moet schrijven ofzoquote:Op woensdag 25 april 2012 18:23 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dat sowieso, maakt het filmpje een stuk minder.
Zo moet het zijn:
Als hij dat wil dan kan ik wel laten zien welke instellingen ik gebruik.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is echt 10x mooier ja, ik denk dat je maar een tutorial voor hem moet schrijven ofzo
Oke, ik hou het in ieder geval in gedachten. Thx voor de suggestiequote:Op woensdag 25 april 2012 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom zijn gouden contracten ineens zo duur geworden @ ps3?![]()
[..]
hmm dan zou je de cam en spitsen kunnen vervangen als je dan liever meer pace hebtbuiten die posities zit het wel goed voor hoe je ook wilt spelen
De fuck, 9,66 centimeter. Arme Rijstquote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef BDIL het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)sen-naar-Congo.dhtml
Rijst heeft kleinste penis haha:
4-2-3-1 = 4-5-1 maar aanvallender en 4-2-2-2 = 4-4-2 maar aanvallenderquote:Op woensdag 25 april 2012 18:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik had Chiellini en Silva in een 4-2-2-2 Serie A team, tegelijk gebruikte ik ze in een 4-4-2 waar ze 8 chemistry pakten.
Nu heb ik ze veranderd voor een 4-2-3-1 Serie A team, en zijn ze in dat 4-4-2 team plots 7 chemistry.Terwijl er verder niks is veranderd (ja, andere rechtsback maar dode link blijft dode link).
Waarom zou 4-2-2-2 meer chemistry pakken dan 4-2-3-1 in 4-4-2, beide oranje, beide dezelfde links naar de middenvelders.
Dat verband had ik inderdaad al gelegd, maar wilde je geen slapeloze nachten bezorgenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:43 schreef Fuszy het volgende:
@ Toefjes,
De plaats van die aflevering van Peter r de vries was Kaatsheuvel en dat ligt op zo'n 5km van Waalwijk af
Ik zou wel willen, maar heb op beide accounts 30 kaarten die lopend zijn met nog 34 minuten over dus dan moet je een half uurtje wachten.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb perongeluk een Sissoko 4-1-2-1-2 voor 150 startprijs erop gegooid, kan iemand mij helpen door een trade-offer te doen?
Gelukkig heb ik m er voor 12 uur opgezetquote:Op woensdag 25 april 2012 18:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar heb op beide accounts 30 kaarten die lopend zijn met nog 34 minuten over dus dan moet je een half uurtje wachten.
Komt eraan.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb perongeluk een Sissoko 4-1-2-1-2 voor 150 startprijs erop gegooid, kan iemand mij helpen door een trade-offer te doen?
?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
iig de politie gebeld, zag al twee keer een politieagent te motor langsrijden. Ze hebben een melding gemaakt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef Fuszy het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Net de politie gebeld en ik word niet veel later door ze teruggebeld. Ja meneer, u woont op dat en dat nummer? Wij zitten in die auto. We zijn aan het posten.
Haha je wordt in de gaten gehoudenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef Fuszy het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Net de politie gebeld en ik word niet veel later door ze teruggebeld. Ja meneer, u woont op dat en dat nummer? Wij zitten in die auto. We zijn aan het posten.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha je wordt in de gaten gehouden
Wel baas dat je ff de politie ontmaskerd, lekker onopvallend zijn ze dan
Scoort 2 x en krijgt een IF terwijl sommige die een hattrick maken niet eens een IF krijgen...quote:
Wie heeft er deze week een hattrick gemaakt en geen IF gekregen?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Scoort 2 x en krijgt een IF terwijl sommige die een hattrick maken niet eens een IF krijgen...
Bovendien 30 wedstrijden gespeelt en 3 goals is wel matig voor een LW...
Ik ga niet elke speelronde weer terug opzoeken maar ik heb er destijds wel opmerkingen over gemaakt. 2 die ik me zeker herinner Jelavic 3x en assist voor Glasgow en Guidetti die een hattrick maakte maar geen IF kreeg doordat hij week ervoor IF was.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wie heeft er een hattrick gemaakt en geen IF gekregen?
En Turan was geweldig die wedstrijd.
Ja Pascal was er mee bezig, maar volgens mij had hij er geen zin meer in.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef laucas het volgende:
Cuesta 650c
Iemand zit hem toch te pricefixen hier?
Wat voor een vergelijking is dan weer perfect volgens jou....quote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef DutchSL het volgende:
Ja, is Turan vorige week IF geweest? Nee, dus slechte vergelijking en sowieso ging het om deze week.Als Turan er niet in gezeten had er een andere speler zonder hattrick ingezeten dus waar zeur je over
Als er destijds iemand onterecht boven Jelavic is verkozen dan heeft dat nog niks met Turan deze week te maken.
Hypocrietquote:Op woensdag 25 april 2012 19:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga niet elke speelronde weer terug opzoeken maar ik heb er destijds wel opmerkingen over gemaakt. 2 die ik me zeker herinner Jelavic 3x en assist voor Glasgow en Guidetti die een hattrick maakte maar geen IF kreeg doordat hij week ervoor IF was.
Lol ninja edit; deze week kan ik niemand opnoemen en gezien het feit dat zoveel spelers geen IF zijn geworden dit jaar terwijl ze goed speelde is wel hypocriet.
hahah geniaalquote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef Fuszy het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Hahahahahah zeker geen Turk ( gedachte eraanquote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hypocriet![]()
Jij bent hypocriet dat je plots over Turan valt, ben je soms een Turkse supporter van het vijandelijke team ofzo. Er zijn wel 100 onterechtere IF's geweest dit jaar dan Turan deze week
Ja, ik ben half Turks. Dus? Worst insult everquote:Op woensdag 25 april 2012 19:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahahahahah zeker geen Turk ( gedachte eraan), ik zou jou eerder een Turk noemen.
Ik kan niet op webapp iig.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:14 schreef koenie95 het volgende:
Meer mensen hier die nu last hebben van ea servers die niet werken? Kom er niet in via de PS3 en niet via de webapp
Ik gok op Fenerbahce fans die EA hebben gehackt omdat ze Galatasaray haten en geen IF Turan op de markt willen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:14 schreef koenie95 het volgende:
Meer mensen hier die nu last hebben van ea servers die niet werken? Kom er niet in via de PS3 en niet via de webapp
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik gok op Fenerbahce fans die EA hebben gehackt omdat ze Galatasaray haten en geen IF Turan op de markt willen.
Ik,quote:Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef marcie216 het volgende:
ik wil best mee cuesta pricefixxen?
En wie bood heir net een zilver team aan? ik heb ook wel interesse.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik ben half Turks. Dus? Worst insult ever
Sjezus, wat een treurig figuur ben jij zeg. Wat is jouw probleem dat je plots van alle IF's in alle weken plots over Turan valt, daar moet toch iets achter zitten.
Ik zie dat je het nationalistische gevoel wel hebt overgenomen van het ene helftquote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik gok op Fenerbahce fans die EA hebben gehackt omdat ze Galatasaray haten en geen IF Turan op de markt willen.
Oke, ik denk er even over na, even prijzen checken enzo, was toch die 4-2-2-2?quote:
Jaquote:Op woensdag 25 april 2012 19:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, ik denk er even over na, even prijzen checken enzo, was toch die 4-2-2-2?
zou je een EA linkje kunnen geven?quote:
Minimaal 60K!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zou je een EA linkje kunnen geven?
En is de 60K wat je echt ervoor wil krijgen? of kan er wat van af?
je had een team met el kabir?quote:
Lol, ik heb geen enkel Turks nationalistisch gevoel. Ik spreek geen woord Turks en heb nooit contact gehad met mijn Turkse vader, heb alleen Turks bloed dat jij met een misplaatste kotssmilie en denigrerende opmerkingen als sterke argumentatie ziet om mij weg te zetten als nationalist.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je het nationalistische gevoel wel hebt overgenomen van het ene helftJezus, mag iemand geen statement maken dat sommige spelers die het verdienen niet in TOTW komen en andere wel. Persoonlijk vind ik dat Turan het bagger heeft gedaan heel het seizoen voor een buitenspeler, mooi dat hij deze week een IF krijgt maar dat komt deels ook door het feit dat Atletico en Turkije weinig IF's hebben gehad dit seizoen.
Ben geen Fener supporter of Gala dat je het weet.
wut?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je het nationalistische gevoel wel hebt overgenomen van het ene helftJezus, mag iemand geen statement maken dat sommige spelers die het verdienen niet in TOTW komen en andere wel. Persoonlijk vind ik dat Turan het bagger heeft gedaan heel het seizoen voor een buitenspeler, mooi dat hij deze week een IF krijgt maar dat komt deels ook door het feit dat Atletico en Turkije weinig IF's hebben gehad dit seizoen.
Ben geen Fener supporter of Gala dat je het weet.
Laat ze maar tegen elkaar opbieden!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef marcie216 het volgende:
oke, ik wil wel 60K betalen, heb het nu nog niet, heb nog een gerrard en een torres tekoop staan, dus waarschijnlijk vanavond kan ik hem overnemen als je dit goed zou vinden?
PS: Als andere hem willen mag ook, ik twijfel nog eventjes.
Ik had dat team sws niet aan jou verkocht. Jij bent hier alleen om te trollen.quote:
Ten eerste kom jij meteen met je Fener opmerkingen, alle Turken die ik ken starten zon onderlinge discussie. Bovendien kan je ook normaal beginnen met vragen wat de reden daarachter is voordat je al je woede uit over een spel. Genoeg argumentatie om jou als nationalistische Turk neer te zetten. Ten 2e lees je al 4 posts over hetgene wat ik meld, andere spelers hebben precies hetzelfde gepresteerd door het seizoen heen en werden geen IF. Ze werden ondersteund op forums en er werd goed gesproken op vele sites en bladen ( BILD etc.) en vandaar dat ik mag aanmerken waarom hij een IF krijgt. Het boeit me geen flikker of hij het is of iemand anders als er elke week maar een TOTW komt volgens bepaalde richtlijnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lol, ik heb geen enkel Turks nationalistisch gevoel. Ik spreek geen woord Turks en heb nooit contact gehad met mijn Turkse vader, heb alleen Turks bloed dat jij met een misplaatste kotssmilie en denigrerende opmerkingen als sterke argumentatie ziet om mij weg te zetten als nationalist.
Maar uiteraard zijn de mensen bij EA, de mensen die de suggesties deden op het EA forum (want ook daar werd hij genoemd) en de mensen bij goal.com die hem ook al in het TOTW zetten en zelfs speler van de week maakten allemaal nationalistische Turken. Want iemand met 2 goals en een assist in het TOTW zetten, nee dat is echt belachelijk
Ja, dus? Je hoeft hem niet te kopen hoor!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:42 schreef marcie216 het volgende:
Je zegt trouwens 60K is minimum. Maar ik kan het team nabouwen voor 60K hahah
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:42 schreef marcie216 het volgende:
Je zegt trouwens 60K is minimum. Maar ik kan het team nabouwen voor 60K
Ik zie trouwens dat je het team voor ongeveer 40K hebt gekocht, alleen dan zonder castaignos en die cb. maar dit kan nooit 20k.
Probeer je ons op te lichten hahah?
Klopt, ik had hem een paar dagen voordat hij werd gepricefixt!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:47 schreef marcie216 het volgende:
oke sorry detennis, heb even gekeken en je hebt el kabir gewoon heel erg goedkoop op kunnen pikken!!!
Hoeveel zijn ze nu nog waard?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:51 schreef pascal08 het volgende:
Godver. Gisterenavond 2 IF Pepe's gekocht voor 90k, niet wetende dat er nu een SIF zou komen.
Zet hem snel erop voordat de prijs van SIF ook gaat zakken.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De goedkoopste gaat nu al voor 76k, maar ik hoop die van mij nog voor 80k te kunnen verkopen.
Ik heb nu al 1 op staan voor 80k.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zet hem snel erop voordat de prijs van SIF ook gaat zakken.
2 mei, de eerste 2.quote:
thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |