Ah oke. Succesquote:Op woensdag 25 april 2012 13:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gesprek bij simbo maar ik ben binnen een uur weer weg denk ik
Wat is Simbo?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gesprek bij simbo maar ik ben binnen een uur weer weg denk ik
Neequote:Op woensdag 25 april 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie vroeger niet RedCat topografie gespeeld?
Lang staren in een atlas wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
Uitgespeeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
jammer, jouw kat is 1 van de weinige die ik mooi vindquote:Op woensdag 25 april 2012 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sletten doe jij alleen maar.Hij is al 3 keer papa geweest nu zijn de balletjes eraf gehakt.
Die heb ik volgens mij nogquote:
Voor mij geldt 'vroeger' dat ik speelde met eenbord van Nederland en prikkers en vlaggetjesquote:Op woensdag 25 april 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
Bazengame.quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jammer, jouw kat is 1 van de weinige die ik mooi vind
Vertel me meer Ludo.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
In de zomermaanden had je ook altijd zo'n heldenprogramma, Timboektoe of zo, met Vledder (hoe heet die ook al weer?) en Rob Geus was daar keer te gast.
Vind ik zelf ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jammer, jouw kat is 1 van de weinige die ik mooi vind
Shit...quote:
Oh wacht volgens mij al eens gezien ja...quote:
Heb ik, alleen niet uitgespeeld.quote:
ansich wel. Lekkerder is het om zelf te maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef Juminelle het volgende:
Is sushi van de AH een beetje eetbaar? Ik heb zin in sushi maar ik ben te lui om helemaal naar Arnhem of Nijmegen te gaan.
hehe jij met je Sushiquote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef Juminelle het volgende:
Is sushi van de AH een beetje eetbaar? Ik heb zin in sushi maar ik ben te lui om helemaal naar Arnhem of Nijmegen te gaan.
een beetje eetbaar wel ja. 'Fantastisch' is een groot woord.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef Juminelle het volgende:
Geen idee. maar ikhoor wel eens van visliefhebbers dat de haring bij AH lekker is en vergelijkbaar met vers... maar zelf betwijfel ik of dat mogelijk is.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind het niet zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef Juminelle het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef Juminelle het volgende:
Homemade voedsel is altijd lekkerderquote:Op woensdag 25 april 2012 14:02 schreef wise het volgende:
[..]
ansich wel. Lekkerder is het om zelf te maken.
Die van de AH moet je dezelfde dag opeten anders is alles hard en vies de volgende dag
Niks mis met sushiquote:
Je mag bij mijn tante logeren.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ook nog maar eens proberen dan:
Juli Amsterdam Melkweg... weet iemand daar een goed hotel in debuurt niet tuh duur?
Oh, ik dacht dat je vroeg of iemand mee ging om vunzige dingen te gaan doen in een hotelkamer. Vanmorgen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Juli Amsterdam Melkweg... weet iemand daar een goed hotel in debuurt niet tuh duur?
Emoties zijn te faken en zijn te koop. En dit zorgt in sommige beroepen voor dissonantie.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dit las ik vanochtend in de krant. Zo waar.Ridicuul gedoe.
Jammer dat er hier in de buurt geen sushirestaurant zit.. Vooral NU heb ik er zin inquote:
Deal. Eten included?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je mag bij mijn tante logeren.
Hoezo zei je niks dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je vroeg of iemand mee ging om vunzige dingen te gaan doen in een hotelkamer. Vanmorgen.
Nacht doorhalen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Woonde jij niet in (de buurt van) Arnhem?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dat er hier in de buurt geen sushirestaurant zit.. Vooral NU heb ik er zin in
dunno, ik ga doorgaans niet in eigenland op vakantie en dan al helemaal niet in amsterdamquote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
300eu per nacht, sure.quote:
Neh, ga ws wel naar festival maar moet ook weer terug naar Grunn.quote:
Byebyequote:Op woensdag 25 april 2012 14:06 schreef Dqod het volgende:
Mgoed, ik ga mijn handen maar eens uit den mouwen steken.. En op zoek naar ijsbonbons
Latorrrr iedereen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |