Gewoon ook mee doorgaanquote:Op woensdag 25 april 2012 13:18 schreef Governo het volgende:
Ja normaal was het toch een beetje flirterig etc.
Da's vrij kinderachtig, maar aangezien hij blijkbaar op kleine kindjes valt zou het wel kunnen werken.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:17 schreef Waaghals het volgende:
hysterisch een scene schoppen natuurlijk
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Da's vrij kinderachtig, maar aangezien hij blijkbaar op kleine kindjes valt zou het wel kunnen werken.
Tja, had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Kom op zeg, 13!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Da's vrij kinderachtig, maar aangezien hij blijkbaar op kleine kindjes valt zou het wel kunnen werken.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Heb het hem ook verteld. Overigens voordat ik hem over mijn gevoelens vertelde. Ik hoop nog altijd, maar zal wel niet gebeuren, dat hun date vandaag flopt en dat het morgen op de slotdag toch nog leuk wordtquote:Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon flirten met anderen en niet op hem letten, dan kom je snel over hem heen. Als je daarna nog bevriend wilt zijn, kan je het nog altijd proberen.
Tevens: 17-13 kan toch niet
Ja, maar schat, wil je een 2e keus zijn als hij überhaupt naar jou toe komt?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:25 schreef Governo het volgende:
[..]
Heb het hem ook verteld. Overigens voordat ik hem over mijn gevoelens vertelde. Ik hoop nog altijd, maar zal wel niet gebeuren, dat hun date vandaag flopt en dat het morgen op de slotdag toch nog leuk wordtHaha
Ja daar heb je gelijk in. Maar wil gewoon niet dat dit dadelijk mijn feest verpest of zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar schat, wil je een 2e keus zijn als hij überhaupt naar jou toe komt?
Gun je zelf wat beters
Ja maar jongens die je afwijzen zijn moeilijk veel aantrekkelijker! Zo een die niet om je geeft en zo een volgend sletje neuktquote:Op woensdag 25 april 2012 13:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar schat, wil je een 2e keus zijn als hij überhaupt naar jou toe komt?
Gun je zelf wat beters
Zo moet je ook niet denken, gewoon lekker met paar goeie vriendinnen gaan, lekker flirten, wat drinken, het ligt aan jou of je het laat verpesten door iemand die het niet waard is.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:38 schreef Governo het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Maar wil gewoon niet dat dit dadelijk mijn feest verpest of zo.
En we zouden morgen wat gaan drinken tijdens het feest, als in een date. Heb afgesproken met hem dit door te laten gaan en het er gewoon over hebben. Dit wel goed zeg maar?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo moet je ook niet denken, gewoon lekker met paar goeie vriendinnen gaan, lekker flirten, wat drinken, het ligt aan jou of je het laat verpesten door iemand die het niet waard is.
Jij hebt ervaring hoor ik, wat liefquote:Op woensdag 25 april 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar jongens die je afwijzen zijn moeilijk veel aantrekkelijker! Zo een die niet om je geeft en zo een volgend sletje neuktVan ene jaar of 13
![]()
Oefff![]()
![]()
Ja, praten kan je altijd doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:41 schreef Governo het volgende:
[..]
En we zouden morgen wat gaan drinken tijdens het feest, als in een date. Heb afgesproken met hem dit door te laten gaan en het er gewoon over hebben. Dit wel goed zeg maar?
Als jij dat neit erg vind. Maar een date zal het niet meer zijn natuurlijk, aangezien hij dat andere grietje wil.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:41 schreef Governo het volgende:
[..]
En we zouden morgen wat gaan drinken tijdens het feest, als in een date. Heb afgesproken met hem dit door te laten gaan en het er gewoon over hebben. Dit wel goed zeg maar?
Alsof jongens (en meisjes) in hun tienerjaren zo duidelijk weten wat ze willen. Dat kan van de ene op de andere dag omslaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij dat neit erg vind. Maar een date zal het niet meer zijn natuurlijk, aangezien hij dat andere grietje wil.
Hij wil blijkbaar haar niet.. anders had ie het wel open gelaten en minder over dat andere meisje gezegdquote:Op woensdag 25 april 2012 13:44 schreef Polarcat het volgende:
Alsof jongens (en meisjes) in hun tienerjaren zo duidelijk weten wat ze willen. Dat kan van de ene op de andere dag omslaan.
Had het eerder gezegdquote:Op woensdag 25 april 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil blijkbaar haar niet.. anders had ie het wel open gelaten en minder over dat andere meisje gezegd
De meeste tieners willen zichzelf zien en presenteren als vastberaden en zeker over hun keuzes. Dat ze met grote duidelijkheid en absolutie verkondigen dat ze "helemaal gek zijn" op iemand, moet je dus met een korrel zout nemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil blijkbaar haar niet.. anders had ie het wel open gelaten en minder over dat andere meisje gezegd
Of hij is natuurlijk gewoon dom![]()
Volgende keer zelf het initiatief nemen. Je leeft in de 21e eeuw, mannen hebben geen extra rechten meer maar ook niet meer de absolute eenzijdige verantwoordelijkheid om al het werk te doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef Governo het volgende:
Nou ja. Het is gewoon balen aangezien ik de laatste tijd echt dacht dat het ook wederzijds was. Als in knipoogjes, iets te lang aankijken, flirterige opmerkingen...
Natuurlijk. Maar dan moet die jongen ook leren dat als je zoiets zegt dat er consequenties aanzitten. Leert ie vanquote:Op woensdag 25 april 2012 13:49 schreef Polarcat het volgende:
De meeste tieners willen zichzelf zien en presenteren als vastberaden en zeker over hun keuzes. Dat ze met grote duidelijkheid en absolutie verkondigen dat ze "helemaal gek zijn" op iemand, moet je dus met een korrel zout nemen.
Hij heeft simpelweg zijn gevoel geuit op dat moment toen hij over dat andere meisje praatte. Gevoel kan veranderen. Natuurlijk is het niet handig van hem, maar hij is haar niets verplicht.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dan moet die jongen ook leren dat als je zoiets zegt dat er consequenties aanzitten. Leert ie van
Hij heeft vandaag die date.. Hij mag wel wat meer tijd nemenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:52 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Hij heeft simpelweg zijn gevoel geuit op dat moment toen hij over dat andere meisje praatte. Gevoel kan veranderen.
Vanavond even bij andere collega's informeren hoe de date was.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag die date.. Hij mag wel wat meer tijd nemen
Ook wat dat betreft heeft hij geen verplichtingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag die date.. Hij mag wel wat meer tijd nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |