quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
in dat batterij ding van Samsung
Maar ik weet nog niet nu ik het verwijdert heb of het probleem is opgelost. Mijn tel is nog steeds erg warm en mijn batterij grafiek loopt nog net zo snel af
quote:Ik had problemen met de batterijduur sinds de update naar android 4, de werkdag doorkomen was al erg lastig (en zo veel gebruik ik 'm dan niet).
Gevonden dan de samsung push service een probleem was (veel wakelocks & cpu) dus die gedeinstalleerd.
Toen bleef de exchange service nog vervelend doen.
Zelfs als de sync helemaal op handmatig (piek & dal) stond bleef die doorlopend wakelocks / cpu genereren.
Toen heb ik de exchange account verwijderd, en jawel, batterijduur veel beter.
Daarna de account weer toegevoegd, en toen viel me op dat er bij het aanmaken een extra vinkje is of je push wil activeren. Dit is nog voordat je het schema insteld.
Dit vinkje heb ik weggehaald, en het sync schema ingesteld op ieder uur in piektijd.
Het batterijverbruik is nu echt een stuk minder. Terwijl hetzelfde sync schema met de gemigreerde (vanaf GB) account echt veel batterij vrat.
Dus mijn tip, heb je een exchange account die je al voor de upgrade had ingesteld. Gooi 'm even weg en stel 'm opnieuw in zonder het push vinkje aan! Deze optie zie ik nu niet meer, dus lijkt iets wat je echt bij het aanmaken van het account moet doen.
WEL EERST BACKUPPEN!quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Factory data reset Samsung Galaxy S II
Note – Make sure you backup all your application and data before hard reset your SGS2 (if you still can). Just use Samsung Kies to do the backup. How to hard reset Samsung Galaxy S2? There are 3 ways to do so…
Performing a factory data reset via settings
1.Go to Settings.
2.Select Privacy.
3.Click on Factory data reset.
4.Check Format USB storage if needed only.
5.Click on Reset phone.
6.Finally, select Erase everything.
Performing a factory data reset using phone buttons
1.Turn off SGS2.
2.Press and hold down Volume Up + Home + Power buttons at the same time.
3.Release all buttons when you see SGS2 Logo.
4.Android system recovery will be loaded then.
5.Select wipe data/factory reset. (Volume buttons to go up or down, select with Home button)
6.Select Yes — delete all user data.
7.Finally, select reboot system now.
Performing a factory data reset using dialpad
1.Warning ~ no turning back after key in.
2.Bring up dialpad.
3.Key in *2767*3855#
4.Finally, SGS2 will be rebooted and factory data reset.
That’s all. Enjoy your new fresh Samsung Galaxy S II…
ahhhquote:
haha, heb je weer een soort van motief om die score weer te krijgenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:57 schreef automatic_ het volgende:
Ach... Ik overleef het welBeetje jammer van mijn monster score bij Coin Pirates
Hier niet!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:13 schreef Lolque het volgende:
Ik heb een factory reset gedaan, hij is alweer 1x uitgevallen.
Een deel kun je bij apps uitzetten maar een groot deel ook niet het ligt er dus aan welke processen het zijn...quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:37 schreef brutebob het volgende:
Mijn s2 Als ik kijk bij task killer staan er stuk of 15 apps die ik helemaal niet he geopent als ik alles sluit.na 5 minuten staan ze er weer hoe op te lossen of is dit normaal ?
kpn rom of niet? Ik ga vandaag ff langs zon punt denk ik. Gisteravond voor het slapen opgeladen en binnen zes uur, zonder gebruik weer helemaal leeg gelopenquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:13 schreef Lolque het volgende:
Ik heb een factory reset gedaan, hij is alweer 1x uitgevallen.
Hij staat hier 8 uur ongebruikt aan, 7% batterij! Alleen jammer dat LauncherPro problemen heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kpn rom of niet? Ik ga vandaag ff langs zon punt denk ik. Gisteravond voor het slapen opgeladen en binnen zes uur, zonder gebruik weer helemaal leeg gelopen
Gebruik Apex of Novaquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij staat hier 8 uur ongebruikt aan, 7% batterij! Alleen jammer dat LauncherPro problemen heeft.
hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:13 schreef Audreyoot het volgende:
Die hard reset had bij mij geen effect. Nu de software van Samsung en niet die van kpn erop staat is hij nog niet uitgevallen
Heeft iemand enig idee over welke update Hi het heeft? Ik heb namelijk ICS voor de SGS2 al lang binnen.twitter:Hi_Webcare twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 10:13:08De update voor SGS2 is stilgelegd en Samsung werkt aan een oplossing. Zodra we meer weten horen jullie dit van ons. reageer retweet
Nou over die. En als jouw telefoon branded is, valt hij waarschijnlijk steeds uit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:29 schreef Hashtag het volgende:
Heeft iemand enig idee over welke update Hi het heeft? Ik heb namelijk ICS voor de SGS2 al lang binnen.twitter:Hi_Webcare twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 10:13:08De update voor SGS2 is stilgelegd en Samsung werkt aan een oplossing. Zodra we meer weten horen jullie dit van ons. reageer retweet
denk toch ics.. ik heb hem pas twee dagen net zoals de meesten hier geloof ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:29 schreef Hashtag het volgende:
Ja KPN.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kpn rom of niet? Ik ga vandaag ff langs zon punt denk ik. Gisteravond voor het slapen opgeladen en binnen zes uur, zonder gebruik weer helemaal leeg gelopen
Samsung Servicepunt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan dan?
3x ondertussen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ja KPN.
Hij is tot nu toe pas 1x uitgevallen trouwens, hij was vanmorgen nog aan.
vraag me af wat ze willen fixen dan¿quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:29 schreef Hashtag het volgende:
daarom gaat het ook over de hi/kpn versie...quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
vraag me af wat ze willen fixen dan¿
nooit problemen gehad met de mijne (t-mobile)
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
vraag me af wat ze willen fixen dan¿
nooit problemen gehad met de mijne (t-mobile)
Mijn telefoon is vandaag ongeveer 4 keer vastgelopen. Schijtirritant dit. Ik ben overigens blij dat ik geen reset heb uitgevoerd; dat lijkt immers toch niet te helpen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:54 schreef 1299 het volgende:
Hier ook KPN, na een volledige factory reset is hij sinds 5 uur niet meer vastgelopen. Gisteren continue.
Goeverdoeme, ik post dit en ik pak mijn S2 en hij is wederom gecrasht. Wat een ballenzooi!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Twitter update ging fout vandaag en sindsdien is het niet meer aan de praat te krijgen, ook niet na herinstallatie. Kan niet inloggen ed
twitter:twitter_nl twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 11:00:52Android-gebruikers kunnen last hebben van crashes met de update voor de Twitter-app. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt. reageer retweet
wat is daarmee aan de hand dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:28 schreef Thaboel het volgende:
daarom gaat het ook over de hi/kpn versie...
Telefoon die achterlijk vaak uitvallen... En alleen de hi/kpn versie heeft hier last vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |