lol heb nergens last van met vodafone hoor...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef 314 het volgende:
[..]
met KPN crasht je telefoon, met Vodafone kun je niet bellen.. goed nieuws voor T-Mobile dus
Hij doelt op die brand denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef netolk het volgende:
[..]
lol heb nergens last van met vodafone hoor...
maarja mijn phone is dan ook unbranded
mja, dat maakt niet echt uit hou best wel veel beltegoed over normaal gesproken...quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij doelt op die brand denk ik.Je kan nu zelfs extragratiesch bellen.
Maar nu maak je helemaal niks op, alle beetjes helpen toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:46 schreef netolk het volgende:
[..]
mja, dat maakt niet echt uit hou best wel veel beltegoed over normaal gesproken...
ik bel veel minder dan ik had verwacht whatsapp alleen heel veel maarja dat kost geen drol dus heb eigenlijk altijd heel veel beltegoed over
Mwa valt wel mee anders word het uiteindelijk toch ongeldig dus opzich boeit het nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar nu maak je helemaal niks op, alle beetjes helpen toch.
nog nooit een crash gehad. Maar heb er maar 10 apps op geinstalleerd ofzo. Misschien daaromquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, zit ook bij t-mobile en sinds update wel degelijk veel crashes gehad, zeg gemiddeld een per dag waar dat ooit nul was... Nu is een misschien niet veel, maar het is wel irritant.
dit, maar dan heb ik 40 apps oid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef wise het volgende:
[..]
nog nooit een crash gehad. Maar heb er maar 10 apps op geinstalleerd ofzo. Misschien daarom
Ik niet, Vind hem niet echt mooi eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
En wie in dit thread gaat er over op de SIII?
Ben je eruit? Het blijkt dat je bij APN type "default" moet invoeren en niet "internet".quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:34 schreef bas-beest het volgende:
Ik ben sinds vandaag overgegaan naar Tele2, daar gaat mijn klacht vooralsnog niet over.
Ik krijg nu constant de melding:
"De gegevensverbinding is verbroken omdat u buiten het thuisnetwerk bent en roaming uit hebt staan".
Dat laatste klopt trouwens sowieso niet, want dat staat aan. Verder heb ik de internetinstellingen aangepast naar zoals het op de Tele2-site beschreven staat.
Ik ga morgen wel ff contact opnemen met Tele2, maar misschien zijn er hier mede-FOK!kers die me nu al verder kunnen helpen.
Mijn S2 draait trouwens op ICS.
http://www.kieskeurig.nl/(...)00EC125746000473A66/quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:50 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Iemand ervaring met aankopen bij Electrosky.nl die schijnbaar de goedkoopste prijs hebben voor een Samung Note.. (los)
Voorzover ik begrepen heb heeft men alleen maar een 06 nummer,en kan je alleen via bank oid betalen(cash niet) en bezoeken kun je ze al helemaal niet wil je het afhalen.
En toch zegt men (met een buitenlands?slavisch?) accent dat men te vertrouwen is.
Belsimpel.nl heeft dat ding voor 437 euro!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:50 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Iemand ervaring met aankopen bij Electrosky.nl die schijnbaar de goedkoopste prijs hebben voor een Samung Note.. (los)
Voorzover ik begrepen heb heeft men alleen maar een 06 nummer,en kan je alleen via bank oid betalen(cash niet) en bezoeken kun je ze al helemaal niet wil je het afhalen.
En toch zegt men (met een buitenlands?slavisch?) accent dat men te vertrouwen is.
En die komt betrouwbaarder over!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Belsimpel.nl heeft dat ding voor 437 euro!
ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
En wie in dit thread gaat er over op de SIII?
Ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik nietheb de s2 nog geen half jaar ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |