abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110808922
In het kader van meerdere lijntjes kreeg ik deze reactie:

quote:
Sorry voor de late reactie, maar ik heb een ontplofte mailbox... Ik heb je profiel net bekeken en ik moet erg lachen om je humor en je hebt er zeker een paar herkenbare punten instaan! Hihi, maar een paar dingen in je profiel vind ik wat twijfelachtig, waaronder je hobby`s...

Oké, daarnaast heb ik een paar mensen al terug gemaild en ga ik binnenkort met iemand een kop koffie drinken. Mag ik je eventueel nog een keer mailen als het met de `rest` niets wordt?
Helaas dus niet door de eerste ronde gekomen :P Ik wil haar wat komisch terugmailen dat als de rest allemaal is afgevallen dat ik het dan wel van haar hoor. Nog ff broeien op de exacte formulering (suggesties zijn welkom :P )

Oh en wat betreft mijn hobby's: bergbeklimmen en schaatsen, snap niet wat daar twijfelachtig aan kan zijn, het is niet zo dat twee personen overal dezelfde interesse in moeten hebben maar okee... :)
  donderdag 26 april 2012 @ 12:07:58 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110808994
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
In het kader van meerdere lijntjes kreeg ik deze reactie:

Helaas dus niet door de eerste ronde gekomen :P Ik wil haar wat komisch terugmailen dat als de rest allemaal is afgevallen dat ik het dan wel van haar hoor. Nog ff broeien op de exacte formulering (suggesties zijn welkom :P )

Oh en wat betreft mijn hobby's: bergbeklimmen en schaatsen, snap niet wat daar twijfelachtig aan kan zijn, het is niet zo dat twee personen overal dezelfde interesse in moeten hebben maar okee... :)
Wel leuke reactie van haar terug :)

En wat voor formulering? Gewoon zoals je het hier zegt. DAt het geen probleem is en dat je graag van der hoort als ze daarna nog geintresseerd is.

Tja misschien is zij meer van de zomervakanties , lui lekkerland.. en van het thuiszitten?

En wil ze niet dagelijks naar schaatsen op tv kijken :+
pi_110809306
Ja ik wil het wel zeggen zoals ik het hier heb gezegd maar misschien iets met een komische draai eraan ofzo. En zomervakanties: kan heel goed lui zijn op zomervakantie, ook aan het strand ;) Maar dat bedoel ik dus; wellicht dat ze mijn hobby's compleet verkeerd inschat en alsof ik niets anders kan/wil...
pi_110809334
Misschien denkt ze dat je te fanatiek bent?
Zou alleen niet weten waar ze dat dan vandaan haalt.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  donderdag 26 april 2012 @ 12:19:38 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110809432
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja ik wil het wel zeggen zoals ik het hier heb gezegd maar misschien iets met een komische draai eraan ofzo. En zomervakanties: kan heel goed lui zijn op zomervakantie, ook aan het strand ;) Maar dat bedoel ik dus; wellicht dat ze mijn hobby's compleet verkeerd inschat en alsof ik niets anders kan/wil...
Hoe ze het interpreteert kan je niet uit haar reactie halen dus zou er ook niet zo snel op reageren (mbt de hobbys).
  donderdag 26 april 2012 @ 12:20:41 #206
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110809475
Ik had haar al niet meer willen hebben omdat ze zegt 'Mag ik je eventueel nog een keer mailen als het met de `rest` niets wordt?' :{
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_110809730
Valt toch wel mee? Gewoon het rijtje af gaan :-)

Je hebt keus, dus waarom niet.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:36:08 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_110809927
Vind het best een nette reactie, en eerlijk ook.

Snap haar twijfels bij bergbeklimmen ook wel. Ze is bang dat je straks op een eventuele date in zo'n kaki-afritsbroek af komt zetten met van die ultra-charmante berg-wandelschoenen daaronder. :P
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 26 april 2012 @ 12:38:51 #209
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_110809987
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik had haar al niet meer willen hebben omdat ze zegt 'Mag ik je eventueel nog een keer mailen als het met de `rest` niets wordt?' :{
ik vind het eigenlijk wel eerlijk
  donderdag 26 april 2012 @ 12:48:30 #210
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_110810275
Ik vind het heel eerlijk, dat zou iedereen zo moeten doen. ^O^

Toch zou ik bedanken voor de eer van tweede keus, puur omdat het vanuit beider oogpunt alleen maar 'er iets van maken' wordt. Het is er of niet imho.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  donderdag 26 april 2012 @ 12:51:49 #211
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_110810389
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef DenWauwelaar het volgende:

Toch zou ik bedanken voor de eer van tweede keus, puur omdat het vanuit beider oogpunt alleen maar 'er iets van maken' wordt. Het is er of niet imho.
Precies. En daar kom je alleen achter op een.. date. Juist.
Overal verstand van.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:52:44 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_110810418
mwah, iedereen heeft toch via een datingsite meerdere contacten via de mail of misschien via de chat? Het is inderdaad misschien een geval van "het gras is altijd groener" maar dat is volgens mij sowieso vaak het geval op datingsites, zolang je date of jij er nog op staan.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:53:07 #213
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_110810426
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef macondo het volgende:

[..]

Precies. En daar kom je alleen achter op een.. date. Juist.
Een date waarvoor je eerste keus bent inderdaad. Ze knapt al af op een van je passies, echt meant to be....
Als je al tweede keus bent voor een kop koffie/biertje drinken, godsamme, hoe graag wil je dan om toch nog af te spreken? :')

Ach, het zal wel aan mij liggen. Ik zou me er niet voor lenen, ...
  donderdag 26 april 2012 @ 12:54:32 #214
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_110810479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef DenWauwelaar het volgende:

Inderdaad. Gewoon een statement maken van: 2e of 3e keus bedank ik bij voorbaat voor. Maar doe wat je niet laten kunt; wellicht verander ik van mening.
Anders heeft ze nu al het gevoel dat je desperate bent (want dat gevoel heb ik nl ook)
  donderdag 26 april 2012 @ 12:56:12 #215
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_110810549
Waarom zou je je er zo druk om maken, niemand is elkaar toch wat verplicht. Kijk lekker verder, mochten jullie over twee weken allebei nog niks hebben dan ga je eens een biertje drinken samen.

Om daar nou heel beledigd over te gaan zitten doen...
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 26 april 2012 @ 12:57:16 #216
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_110810595
Sorry hoor, maar hoe kun je nu al op de eerste plaats staan voor iemand die je nog niet eens hebt ontmoet, wat een onzin. Ik vind het eerder desperate als je persé eerste keus wilt zijn.
pi_110810659
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je je er zo druk om maken, niemand is elkaar toch wat verplicht. Kijk lekker verder, mochten jullie over twee weken allebei nog niks hebben dan ga je eens een biertje drinken samen.

Om daar nou heel beledigd over te gaan zitten doen...
Dat dus.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:03:07 #218
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_110810814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef eefje801 het volgende:
Sorry hoor, maar hoe kun je nu al op de eerste plaats staan voor iemand die je nog niet eens hebt ontmoet, wat een onzin. Ik vind het eerder desperate als je persé eerste keus wilt zijn.
De passie van de beste kerel is klimmen. Mevrouw heeft niets met mannen die klimmen ( voor welke reden dan ook) en verkiest direct andere mannen erboven ( dan zal het meer zijn dan alleen het klimmen gok ik zo)

Ik zou zeggen, just let it go. Genoeg vrouwen op deze wereld en beetje zonde van je energie. Beledigd doen lijkt me niet nodig, gewoon afscheid van nemen.

Ik verwacht van een vrouw dat ze denkt 'god leuke kerel, zin in een date met hem' en niet 'sja hij is misschien niet zo leuk en past niet zo goed, maar ik geef het tenminste een kans'. Ik gun dat mijn dates ook.

Maar ach, armoede trekt armoede aan zeg ik altijd maar. Als je heel graag wil, dan trek je ook types aan die heel graag willen ( en energie gaan steken in iets wat bij voorbaat...)
  donderdag 26 april 2012 @ 13:05:53 #219
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110810940
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ik vind het eigenlijk wel eerlijk
Ik zou me zoveelste keus voelen, en daar ben ik niet zo van gecharmeerd.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:25:43 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110811724
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:05 schreef Pien85 het volgende:

Ik zou me zoveelste keus voelen, en daar ben ik niet zo van gecharmeerd.
Aan de andere kant geeft ze wel aan dat ze aandacht voor je wilt kunnen hebben en liever niet tig draadjes naast elkaar wil hebben lopen.
pi_110812307
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:36 schreef Silenus het volgende:
Ze is bang dat je straks op een eventuele date in zo'n kaki-afritsbroek af komt zetten met van die ultra-charmante berg-wandelschoenen daaronder. :P
_O- Dat zal wel meevallen :D

Maar ik vind het ook gewoon een nette reactie en je leert elkaar vooral kennen als je met elkaar date dus ik hoor wel van haar. Of niet...
  donderdag 26 april 2012 @ 13:44:22 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_110812586
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:03 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

De passie van de beste kerel is klimmen. Mevrouw heeft niets met mannen die klimmen ( voor welke reden dan ook) en verkiest direct andere mannen erboven ( dan zal het meer zijn dan alleen het klimmen gok ik zo)

Ik zou zeggen, just let it go. Genoeg vrouwen op deze wereld en beetje zonde van je energie. Beledigd doen lijkt me niet nodig, gewoon afscheid van nemen.

Ik verwacht van een vrouw dat ze denkt 'god leuke kerel, zin in een date met hem' en niet 'sja hij is misschien niet zo leuk en past niet zo goed, maar ik geef het tenminste een kans'. Ik gun dat mijn dates ook.

Maar ach, armoede trekt armoede aan zeg ik altijd maar. Als je heel graag wil, dan trek je ook types aan die heel graag willen ( en energie gaan steken in iets wat bij voorbaat...)
Je hoeft toch niet hetzelfde leuk te vinden? Iedereen heeft een referentiekader en vooroordelen of oordeelt daaruit. Kan me niet voorstellen dat je álles van een profiel leuk vindt en dat hoeft ook niet. Ik vind zo'n opmerking juist altijd wel een goede insteek voor een gesprek. Maar ik heb dan ook het liefst niet een relatie waarin je een Siamese tweeling bent.
Heel graag willen of juist niet heeft daar niet zoveel mee te maken volgens mij.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:54:28 #223
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_110813055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet hetzelfde leuk te vinden? Iedereen heeft een referentiekader en vooroordelen of oordeelt daaruit. Kan me niet voorstellen dat je álles van een profiel leuk vindt en dat hoeft ook niet. Ik vind zo'n opmerking juist altijd wel een goede insteek voor een gesprek. Maar ik heb dan ook het liefst niet een relatie waarin je een Siamese tweeling bent.
Heel graag willen of juist niet heeft daar niet zoveel mee te maken volgens mij.
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat verandert niets aan het feit dat zij dat anders ziet en liever jongens date met andere passies/interesses.

Overigens is het kunnen delen van gemeenschappelijke interesses voor langdurige relaties uit elk onderzoek gebleken als een ontzettend belangrijke succesfactor. Je schijnt toch iemand te kiezen die voor een groot deel hetzelfde is als je zelf bent haha. Maar goed, langdurig, het gaat hier om het niveau van daten.
pi_110813314
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, maar dat verandert niets aan het feit dat zij dat anders ziet en liever jongens date met andere passies/interesses.

Overigens is het kunnen delen van gemeenschappelijke interesses voor langdurige relaties uit elk onderzoek gebleken als een ontzettend belangrijke succesfactor. Je schijnt toch iemand te kiezen die voor een groot deel hetzelfde is als je zelf bent haha. Maar goed, langdurig, het gaat hier om het niveau van daten.

Het gros van E-matching zit er volgens mij wel om een wat langere stabiele relatie te vinden... Uiteraard moet je wat dezelfde interesses hebben maar je kan niet verwachten dat twee personen precies dezelfde interesses hebben en dat lijkt me ook alleen maar saai...
  donderdag 26 april 2012 @ 14:01:52 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110813348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef AlmightyArjen het volgende:

twee personen precies dezelfde interesses hebben en dat lijkt me ook alleen maar saai...
"precies dezelfde" en "veel overeenkomsten" is natuurlijk wel een verschil ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')