SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spoiler om Bobber te ontzien.Ik heb het gedaan en ik deed het op mijn opleiding dagelijks nota bene. Ik scheet bijna in mijn broek. Betaal gewoon die ¤60 scheelt je een hoop stress.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een pc in elkaar zetten of wat ik allemaal vergeet mee te nemen?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Noem eens een concreet voorbeeld
Bijvoorbeeld sta je doodsangsten uit als je een Intel proccesor in de socket doet want dan zie je heel je moederbord buigen en hoort je als je de lever dicht doet keihard KRRRRRRRGGGGRRERRRR. De rest is een kwestie van kabeltjes goed aanleggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bedoelde het laatste maar doe maar allebei
Serieus, je moet er redelijk veel kracht op zetten en het klinkt alsof je het stuk maakt. Ook heb ik 33 keer gekeken of hij wel de goede kant op wees.quote:
Ik had alles aangesloten en heb hem toen naar de winkel gebracht en gevraagd of ze wilden nakijken of ik alles goed had gedaan. LOL, stopt die gozer gewoon de stekker erin en de pc aan. Ik kreeg een hartverlamming. Zegt 'ie ja, werkt prima!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat, dat klinkt trouwens best eng.
Geen idee, ik had wel gevraagd of ze hem van binnen na wilde kijken. Ik denk dus dat het anders hun schuld geweest zou zijn. Maar voor hetzelfde geld zeggen ze gewoon. "Ja, jij hebt hem verkeerd in elkaar gezet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie zou er aansprakelijk zijn als hij zo boem was ontploft vraag ik me af.
Hoelang doen ze er eigenlijk over?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, in schroeven enzo heb ik ook allemaal geen zin, assemblage dan maar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht ik echt al een half jaar op.quote:
Cpu in de socket plaatsen buiten het chassis. En iets zachts onder het mainboard leggen zodat hij niet zo ver doorbuigt bij het er vast zetten van de heatsink. Niet te veel koelpasta op de cpu doen. Mainboard in het chassis vast schroeven. En dan heb je het ergste wel gehad.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
3 dagen zeggen ze.
Wel kwam ik deze net tegen. Misschien is zelf in elkaar zetten en als dat niet lukt naar de computerboer gaan ook geen gek idee.
koelpasta zit tegenwoordig netjes op de koeler, dus das kwestie van bescherming erafhalen en koeler op z'n plek doen..quote:Op donderdag 26 april 2012 12:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Cpu in de socket plaatsen buiten het chassis. En iets zachts onder het mainboard leggen zodat hij niet zo ver doorbuigt bij het er vast zetten van de heatsink. Niet te veel koelpasta op de cpu doen. Mainboard in het chassis vast schroeven. En dan heb je het ergste wel gehad.
En idd die guide er bij houden.
Ah ja ok. Als dat op de koeler zit wel jaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
koelpasta zit tegenwoordig netjes op de koeler, dus das kwestie van bescherming erafhalen en koeler op z'n plek doen..
oh, ik dacht dattie standaard koeler had, weet niet zeker of het bij 3rd party koelers er ook opzit.. maar dacht dat mijn scythe het wel had... (kan mij niet herinneren dat ik geklooid heb met koelpastaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef Mender het volgende:
Naja ik zei het aangezien hij deze heatsink heeft.
http://azerty.nl/0-976-20(...)ev-b-scsk-1100-.html
En ik dacht dat het daar niet op zat.
Jij veranderd ook snel van inzicht.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
fuck dit ik betaal voor assembleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |