quote:Op woensdag 25 april 2012 10:43 schreef paddy het volgende:
De letterlijke vertaling was ongeveer dat de Zionistische regime in Israel van de kaart geveegd moest worden.
Er zitten moslims in het leger en regering met hoge posities.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Leevancleef het volgende:
Alsof Iran kernwapens tegen Israël zou inzetten... De Palestijnen zouden ook getroffen worden, en het radioactieve stof zou naar Libanon en Syrië waaien. Netanyahu's propaganda wordt steeds doorzichtiger en ongeloofwaardiger.
Het is Israël dat een anti-Arabische bevolking heeft, de omringende landen naar het leven staat en ook de militaire middelen heeft om de daad bij het woord te voegen. Niet andersom.
Dat klopt niet.quote:
Wat een paranoide ventje ben jij.. Geloof je zelf eigelijk wat je zegt Dat israel 9/11 en irak oorlog heeft veroorzaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Teutoon het volgende:
Het ministaatje aan de Dode Zee vertelt ons wel even hoe wij ons ten opzichte van de president van Iran moeten opstellen, een land en volk, dat afgezien tegen Israel, geen vijandigheid tegen ons of welk ander land koestert, en waarvan wij, noch in het verleden, noch in de toekomst enig gevaar hebben te duchten.
Israël laat zich op geen enkele wijze en door niemand ter wereld corrigeren en bewezen heeft "brandgevaarlijk" te zijn, de vrede verhindert en het grootste gevaar vormt voor de wereldvrede..
Zolang het Amerikaanse volk misbruikt wordt voor Israëlische doeleinden, zal er weinig veranderen ben ik bang.
Mede oorzaken ,niet de hoofd ervan!neo-cons lover!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat een paranoide ventje ben jij.. Geloof je zelf eigelijk wat je zegt Dat israel 9/11 en irak oorlog heeft veroorzaakt.
Ik geloof niet, maar erken de feiten. Zou jij ook eens moeten doen. Feiten staan immers voor weten en weten is strijdig met geloven. Al vraag ik me af of jij daar waarde aan hecht, aangezien je zelf gelovig bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat een paranoide ventje ben jij.. Geloof je zelf eigelijk wat je zegt Dat israel 9/11 en irak oorlog heeft veroorzaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |