abonnement Unibet Coolblue
pi_110773053
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:43 schreef paddy het volgende:
De letterlijke vertaling was ongeveer dat de Zionistische regime in Israel van de kaart geveegd moest worden.
pi_110773437
Alsof Iran kernwapens tegen Israël zou inzetten :')... De Palestijnen zouden ook getroffen worden, en het radioactieve stof zou naar Libanon en Syrië waaien. Netanyahu's propaganda wordt steeds doorzichtiger en ongeloofwaardiger.

Het is Israël dat een anti-Arabische bevolking heeft, de omringende landen naar het leven staat en ook de militaire middelen heeft om de daad bij het woord te voegen. Niet andersom.
Sum es est, sumus estis sunt
  woensdag 25 april 2012 @ 16:49:26 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110773626
Niet geloven dat de zionisten aan brainwashing doen. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110773935
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Leevancleef het volgende:
Alsof Iran kernwapens tegen Israël zou inzetten :')... De Palestijnen zouden ook getroffen worden, en het radioactieve stof zou naar Libanon en Syrië waaien. Netanyahu's propaganda wordt steeds doorzichtiger en ongeloofwaardiger.

Het is Israël dat een anti-Arabische bevolking heeft, de omringende landen naar het leven staat en ook de militaire middelen heeft om de daad bij het woord te voegen. Niet andersom.
Er zitten moslims in het leger en regering met hoge posities.

Er was zelfs even een druze president in israel....
  woensdag 25 april 2012 @ 17:10:39 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_110774562
Mainstream media die de boel besodemietert en goed weet te verdraaien? :o

Helaas niks nieuws....
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_110780432
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Dat klopt niet.

De letterlijke vertaling was: Dat het zionistische regime uit de geschiedenisboeken (pages of time) diende te verdwijnen en eenzelfde lot verdiende als de Sovjetunie.
pi_110783442
Enorme hypocriete naai streek!
pi_110783901
Het ministaatje aan de Dode Zee vertelt ons wel even hoe wij ons ten opzichte van de president van Iran moeten opstellen, een land en volk, dat afgezien tegen Israel, geen vijandigheid tegen ons of welk ander land koestert, en waarvan wij, noch in het verleden, noch in de toekomst enig gevaar hebben te duchten.

Israël laat zich op geen enkele wijze en door niemand ter wereld corrigeren en bewezen heeft "brandgevaarlijk" te zijn, de vrede verhindert en het grootste gevaar vormt voor de wereldvrede..

Zolang het Amerikaanse volk misbruikt wordt voor Israëlische doeleinden, zal er weinig veranderen ben ik bang.

[ Bericht 4% gewijzigd door Teutoon op 25-04-2012 20:42:18 ]
pi_110794292
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Teutoon het volgende:
Het ministaatje aan de Dode Zee vertelt ons wel even hoe wij ons ten opzichte van de president van Iran moeten opstellen, een land en volk, dat afgezien tegen Israel, geen vijandigheid tegen ons of welk ander land koestert, en waarvan wij, noch in het verleden, noch in de toekomst enig gevaar hebben te duchten.

Israël laat zich op geen enkele wijze en door niemand ter wereld corrigeren en bewezen heeft "brandgevaarlijk" te zijn, de vrede verhindert en het grootste gevaar vormt voor de wereldvrede..

Zolang het Amerikaanse volk misbruikt wordt voor Israëlische doeleinden, zal er weinig veranderen ben ik bang.
Wat een paranoide ventje ben jij.. Geloof je zelf eigelijk wat je zegt Dat israel 9/11 en irak oorlog heeft veroorzaakt.
pi_110798087
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wat een paranoide ventje ben jij.. Geloof je zelf eigelijk wat je zegt Dat israel 9/11 en irak oorlog heeft veroorzaakt.
Mede oorzaken ,niet de hoofd ervan!neo-cons lover! :+
pi_110801978
Ik riep het al een tijdje in andere topics, die Zionisten doen niets anders dan discrimineren volkeren tegen elkaar opzetten en vooral veel manipuleren en liegen. Als je nu nog zo`n Israël fanboy bent en je denkt dat ze de waarheid in pacht hebben dan ben je nog dommer dan het paard van Jezus.
pi_110817686
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wat een paranoide ventje ben jij.. Geloof je zelf eigelijk wat je zegt Dat israel 9/11 en irak oorlog heeft veroorzaakt.
Ik geloof niet, maar erken de feiten. Zou jij ook eens moeten doen. Feiten staan immers voor weten en weten is strijdig met geloven. Al vraag ik me af of jij daar waarde aan hecht, aangezien je zelf gelovig bent.

Deze Amerikaanse onderzoekers, Stephen Walt en John Mearsheimer, zijn gerenommeerde professoren in buitenlandse zaken en politieke wetenschappen aan de universiteiten van Harvard en Chicago.

Openbare kritiek op de Israëlische lobby is dodelijk voor de carrière van politici en onderzoekers. Desondanks hebben deze mannen toch het lef gehad om dit boek naar buiten te brengen.

Chapeau dus voor deze heren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')