kk pauperquote:
Become super saai of wa zeej die nou?quote:
Ik heb die shit nooit wat aan gevonden. Het enige wat ik me kan herinneren was dat er 1 bra was die niemand kon verslaan.quote:
Na edit is het nog steeds banbaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
GGMMYou know you're stroking it right now.
Je weet dat ik me nooit misdraag, maar m'n ex was hier net en ze is net weer weg. Dus 't moest er ff uit.quote:
Whoop-di-dooh nigga.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:57 schreef The_Groove het volgende:
Fuck yes! Eerste cricketwedstrijd van het seizoen gaat niet door dus kan ik zondag gewoon Twente - Ajax kijken op het Leidseplein
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat ik me nooit misdraag, maar m'n ex was hier net en ze is net weer weg. Dus 't moest er ff uit.
Geen idee jooong., maar da liek me weln tof spellie u daang?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Become super saai of wa zeej die nou?
Ben je gestopt met spoken of wat?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee jooong., maar da liek me weln tof spellie u daang?
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan 't niet zien, maar iets zegt me dat ik daar niet rouwig om hoef te zijn.
Ja man bevalt me wel goed.,quote:Op woensdag 25 april 2012 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je gestopt met spoken of wat?
Niet genoeg spelers zeker?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:57 schreef The_Groove het volgende:
Fuck yes! Eerste cricketwedstrijd van het seizoen gaat niet door dus kan ik zondag gewoon Twente - Ajax kijken op het Leidseplein
Om spullen op te halen of wat?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat ik me nooit misdraag, maar m'n ex was hier net en ze is net weer weg. Dus 't moest er ff uit.
De buurt mist me al geloof ik.,quote:Op woensdag 25 april 2012 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je gestopt met spoken of wat?
Coolsingel ook goed :pquote:Op woensdag 25 april 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Whoop-di-dooh nigga.Al zouden ze me 100 euro geven zou ik er nog niet gaan staan.
Nee, gewoon ff wat drinken en daarna thuis 'chillen'.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om spullen op te halen of wat?
Sowieso, exen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |