Ah, dat wordt niet carpoolen dus?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik blijf de komende meet slapen heb ik net besloten![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Black sheep en van die stinkende brie die helemaal uitloopt als je het plasticje er af haalt
Goeden actiequote:Op woensdag 25 april 2012 00:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lol. In een dicht topic wachten op posts
Dat was toch een concert ofzo? En toen had je het op een andere dag gedaan?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoop dat ik naar de meet kan, 30 juni had ik nog iets maar weet even niet meer wat
Ik ben uiteraard een eckten held. En een eckten baas, dat ookquote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Alleen echte helden kunnen dat waarderen
Nee, keer 10 ongeveer, dus word ik niet zo vaak dronkenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
eigenlijk zoals je normaal bent dus
Oe, lekker danquote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zitten daar dus stiekem nog vrij veel.
Note to self: niet daar gaan stappen met pinda-medereiziger.
Dan doe ik wel nog een nachtje doorhalenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
En ja UNF, Eny is de beause kad ja
Klauwt zo je oogjes eruit
Oja dat was Miss Saigon, maar das 9juni! Ohhhhhh wacht het was Postmen de 30e, kon ik backstage komen chillen enzoquote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat was toch een concert ofzo? En toen had je het op een andere dag gedaan?
Op zo'n moment is het heul niet erg om blond te wezen.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe, lekker dan![]()
En inderdaad beter om dat maar niet te doen met pinda's
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan doe ik wel nog een nachtje doorhalen
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:15 schreef Diconnected het volgende:
En der was nog iets maar waaaaaaaaaat
damn... da's wel "bijzonder"quote:Op woensdag 25 april 2012 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zo'n moment is het heul niet erg om blond te wezen.
Maar ook nazi-souvernirs te koop als je van de boot afkomt enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |