SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Hij had zeker de kans, maar dat neemt niet weg dat Chelsea niet aan het voetballen wasquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Messi had het tij kunnen doen keren
Ik reken op je. Zelf ben ik van plan aankomend weekend rustig aan te doen. Misschien één avondje uit, maar even geen vrouwen.quote:
Neequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef Plastic_zak het volgende:
beachie zullen we hier ook 'poepen op brood verplicht' doen
het zijn allemaal nepvrienden ze lachen achter je rug vraag maar aan dientjequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Neeik wil mijn arg vriendjes niet boos maken.
G kom gewoon naar de meet van arg7 dan zul je het zien hoe ze zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het zijn allemaal nepvrienden ze lachen achter je rug vraag maar aan dientje
ik denk dat jan een mes in mn slaap gaat proppenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef Beach het volgende:
[..]
G kom gewoon naar de meet van arg7 dan zul je het zien hoe ze zijn.
Dat mes ketst af op je absquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik denk dat jan een mes in mn slaap gaat proppen
Viespeuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat leek erop en ik moest er asn denken
Ik ram mn handpalm tegen jouw handpalm aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik denk dat jan een mes in mn slaap gaat proppen
is het raar dat ik hier een stijve van krijg? :$quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ram mn handpalm tegen jouw handpalm aanen geef je een stevige handdruk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |