quote:
Close enough!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
torres gaat de 2-2 maken
buitenspel goal 90+3
Ach deed Inter en Griekenland op. Kijk je continu kutwedstrijden maar win je wel prijzen zo nu en dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:37 schreef Deadre het volgende:
Dit gaat de geschiedenis in als anti voetbal
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:37 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:JosepGuardiola twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 00:44:45Doe de sproeiers maar aan jongens reageer retweet
YES!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach deed Inter en Griekenland op. Kijk je continu kutwedstrijden maar win je wel prijzen zo nu en dan.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:37 schreef starla het volgende:
Met 10 tegen 11 lol.
Antivoetbal van barca.
HELEMAAAAAL gelijk!!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef Travel. het volgende:
Wel jammer dat je niks meer van de ''omkoopschreeuwers'' hoort
Messi was echt kutslecht vandaagquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:38 schreef CrushedTinBox het volgende:
Jammer Messi, Ronaldo speler van het jaar.
De hulp van de scheidsrechter heeft niet mogen baten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef Travel. het volgende:
Wel jammer dat je niks meer van de ''omkoopschreeuwers'' hoort
Heeft Mou ervaring meequote:
neequote:
maar wel DROGBAquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Terry, Ramires en Meireiles toch?
Tja, als je niet wint, dan maar kut strekenquote:
Alles beter dan barcaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef RavioliPunch het volgende:
Wel grappig, iedereen was: Gatver, Barcelona, Anti-voetbal![]()
En nu iedereen: YES CHELSEA ANTI-VOETBAL!!![]()
kloptquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Terry, Ramires en Meireiles toch?
Elk moment aangrijpen om PSV te bashen. Lief trolletje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Eindhoven was het stadion al leeg na zo'n wedstrijd
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef AryaMehr het volgende:
Chelsea gaat door. Mark my words.
Mourinho is watching.
Vanaf het moment dat hij op de middellijn stond al.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
hadden jullie ook heel even dit moment in het hoofd toen Torres voorbij Valdez was?
[ afbeelding ]
Ik heb een grote hekel aan Chelsea gekregen. Wat een schande voor de sportquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Nou laat Bayern ook maar de finale halen... ik heb een veel grotere hekel aan Madrid dan dat de meesten hier aan Barcelona hebben
73 en dan toch niet winnenquote:
Grappig. Er zijn hier meerdere mensen voor Barca, maar ik zie weinig mensen janken. Er wordt meer gehaat op Barcelona dan dat fans van Barcelona haten op Chelsea.quote:
Jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
hadden jullie ook heel even dit moment in het hoofd toen Torres voorbij Valdez was?
[ afbeelding ]
Zijn hoofd glimt niet meer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef Dekatria het volgende:
Nog even kijken hoe aangeslagen van Halst is.
jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Echte bazen supporten Real Madrid, met Ronaldo als eindbaas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Alles beter dan barca
Barcasupporters zijn kindjes.
Wel elkaars broek, dat is wel verdacht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Jack en Grueter hebben hun broek inmiddels weer aan.
Achteraf gelulquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef CoolStoryBro het volgende:
Had een bedrag met 3 nullen ingezet dat Chelsea door zou gaan. De champagne gaat open hier
Haha had dat precies in mn hoofdquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
JA WTFquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
73 en dan toch niet winnenHAHAHAAHHAHAHAHAHAH
Door iedereen gek verklaard en passé, en straks gewoon de titel en CL winnen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef AryaMehr het volgende:
Mourinho's geest dwaalt nog steeds rond in Camp Nou.![]()
you mad?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een grote hekel aan Chelsea gekregen. Wat een schande voor de sport
Anti, anti, ANTI VOETBAL![]()
![]()
![]()
Haha ja, maar dat gun je hem ook niet. Zou helemaal wat zijn als hij hem weer had gemist. Volgens mij gebaarde Puyol naar Valdes: "ach, laat gaan joh." Hij dacht natuurlijk al aan het WK, slimme jongen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. En hij heeft schijt aan de manier waarop.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Door iedereen gek verklaard en passé, en straks gewoon de titel en CL winnen...
ook nietquote:
dat was lang geleden dat ik zo genootquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef PKRChamp het volgende:
Het was echt een legendarische wedstrijd. Hier kijk je nou CL voor.
Neh, je bent gewoon blij dat Barcelona verliest. Meer niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef PKRChamp het volgende:
Het was echt een legendarische wedstrijd. Hier kijk je nou CL voor.![]()
twitter:Xavi_Hernan twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 22:41:54Wat is deze, Torres kan toch heul niet scoren mang reageer retweet
Voetbal, de meest onsportieve sport ooitquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De hulp van de scheidsrechter heeft niet mogen baten.
Ik had 1 miljard ingezet op Chelsea doorquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef CoolStoryBro het volgende:
Had een bedrag met 3 nullen ingezet dat Chelsea door zou gaan. De champagne gaat open hier
Niks schande, gewoon duidelijk hoe ineffectief mooi voetbal kan zijnquote:
Ben ik voor Barca dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon je een goed verliezer tonen
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een grote hekel aan Chelsea gekregen. Wat een schande voor de sport
Anti, anti, ANTI VOETBAL![]()
![]()
![]()
Wat boeit het. Resultaat telt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Deadre het volgende:
Alle chelsea aanhangers moeten dit erkennen als anti voetbal, anders ben je gewoon trol die geen ruk weet wat voetbal is.
De emotionele cocksucker is de eindbaas?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Echte bazen supporten Real Madrid, met Ronaldo als eindbaas.
Hoe effectief anti voetbal is zal je bedoelen. Dit was toch niet om aan te gluren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Niks schande, gewoon duidelijk hoe ineffectief mooi voetbal kan zijn. Laat mooi zien dat gaan voor het resultaat ook prachtig is.
quote:
Idd heerlijke wedstrijdquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef Zwansen het volgende:
Misschien is het anti-voetbal, maar ik heb de afgelopen jaren zelden zo van een wedstrijden genoten als deze.
Nee, haten omdat NOS en consorten er op klaarkomen en omdat ze financieel gewoon niet gezond zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die mensen hier met het Ajax-syndroom
Haten op de beste clubs omdat ze steeds winnen
Episch faal
Dat dus en verdiendquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef Zwansen het volgende:
Misschien is het anti-voetbal, maar ik heb de afgelopen jaren zelden zo van een wedstrijden genoten als deze.
Wie zijn wij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Morgen laten wij Barca zien hoe het moet. Hebben ze zaterdag al gedaan, maar gewoon nog een keer
Goed verdedigen is ook een kunstquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe effectief anti voetbal is zal je bedoelen. Dit was toch niet om aan te gluren?
Ik ben vaak voor de underdog en in dit geval is het Chelsea, is toch een geweldige wedstrijd man van Chelsea. Met 10 man staan en met hang en vliegwerk toch nog naar de finale, dat is pas voetbal met pure spanning en passie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Neh, je bent gewoon blij dat Barcelona verliest. Meer niet.
Sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
''Een resultaat is altijd terecht, of het nou verdiend is of niet."
twitter:frenkdeboer twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 22:35:55Fernando Torres met Messi-schoenen en Messi met Torres-schoenen. Zie het effect. #torresscoort #barche reageer retweet
Die gouden bal gaat op zeker naar die nicht van Realquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef Syntix het volgende:
Messi de beste voetballer van de wereld vinden
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Broekje uit en fappen op het gehuil van de nos.
Hoezo is goed verdedigen lelijk? Niet elk team kan dat..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe effectief anti voetbal is zal je bedoelen. Dit was toch niet om aan te gluren?
alorsquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Volledig mee eens.twitter:wilfrieddejong twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 22:41:14Schitterend. Balletje rondspelen, ik kan er niet tegen. reageer retweet
twitter:Xavi_Hernan twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 22:45:33Pep zemmel ga met pensioen ofz jwz reageer retweet
Denk niet dat ze hem daar willem hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef AryaMehr het volgende:
Guardiola kan zo het stokje van Jaap van Zweden overnemen.
Allemaal 'BRACE YOURSELFS, TORRES' POSTS ARE COMING'quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef PizzaGeit het volgende:
http://9gag.com/vote
ALLEEN maar torresgrapjes
zelfs dat vinden ze mooi ongelooflijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
Prachtig geluid van die penalty, zegt Van Halst
Krijgen ze dan een XXL CL bekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef Hierro het volgende:
Grote kans dat Real hun 10de CL beker winnen
Ooops! You're not eligible to view the Vote page.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef PizzaGeit het volgende:
http://9gag.com/vote
ALLEEN maar torresgrapjes
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef Dekatria het volgende:
Als Torres nu 2-2 maakt, kosmische gerechtigheid voor een paar jaar terug
Dit inderdaad.. dan verdfien je het gewoon niet, heeft Chelsea echt goed gedaan!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Niet kunnen winnen tegen 10 man. En dan zeuren dat de tegenpartij 'anti-voetbal' speelde..
Blijkbaar speelde Barca gewoon niet goed genoeg
Tegen 10 man spelen is niet altijd in je voordeel...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Niet kunnen winnen tegen 10 man. En dan zeuren dat de tegenpartij 'anti-voetbal' speelde..
ik zei 90+3quote:
ditquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Nee? Wat Catalaans temperament zal een goede aanvulling zijn op Puccini's werken denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem daar willem hebben
ik wil alba plaatjesquote:
Iemand zei al in de eerste helft: zul je zien dat Torres de beslissing maakt.quote:
Drie? Je noemt er vier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
Cuenca
Alves
Sanchez
Tello
Die drie faalhazen moet Pep nooit meer opstellen.
Iniesta en Messi zijn gewoon hopeloos uit vorm. Xavi kan het niet alleen doen en dan blijft er niet veel over.
Inderdaad, ze deden net alsof ze ook langs de flanken speelden maar dat stelde helemaal niks voor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
lol 9 of 10 man achterin maakt weinig verschil voor Chelsea.
Barca is gewoon vrij voorspelbaar, alles door het midden.
Busketsquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
Cuenca
Alves
Sanchez
Tello
Iniesta en Messi zijn gewoon hopeloos uit vorm. Xavi kan het niet alleen doen en dan blijft er niet veel over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Blijkbaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
niet huilenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit soort reacties![]()
komen voort uit meer haat wegens Barca dan adoratie van Chelsea.
Wat een onzin, Chelsea is er gewoon heel goed in geslaagd om het spel van Barcalona te ontregelen. Niet doordekken en de linies kort op elkaar, werkte perfect.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
Cuenca
Alves
Sanchez
Tello
Klopt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit soort reacties![]()
komen voort uit meer haat wegens Barca dan adoratie van Chelsea.
2-2 is gewoon een gelijkspel, en verdiend qua spel... mwoahh..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Blijkbaar
Terechte overwinning van Chelsea
Volgens mij hebben ze geluk gehad dat het in de eerste helft gebeurde..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
lol 9 of 10 man achterin maakt weinig verschil voor Chelsea.
Barca is gewoon vrij voorspelbaar, alles door het midden.
Fuenlabrada is a city and municipality located in the Madrid Metropolitan Area, Community of Madrid, Spain. It is located to the southwest of the community, 22,5 km from the capital, and had a population of 197,836 in 2009. Is the fourth biggest town of Madrid after the capital, Móstoles and Alcalá de Henares.quote:
Bedankt, mijn avond is weer goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eentje okee modjes? Ik blijf hier de rest van de avond naar kijken!
Dit is de laatste.
provincie in madrid ook goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Fuenlabrada is a city and municipality located in the Madrid Metropolitan Area, Community of Madrid, Spain. It is located to the southwest of the community, 22,5 km from the capital, and had a population of 197,836 in 2009. Is the fourth biggest town of Madrid after the capital, Móstoles and Alcalá de Henares.
Klopt, was terecht, knietje gegeven aan Alexisquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik lees nu ook pas dat Terry de 1e helft rood kreeg.
WAT WAT WAT
Nou en, die kunnen ook voetballenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |