quote:
Niks in huis?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb zin in lekkers maar geen zin om me om te kleden *1st world problems*
Kindle bevalt goed, heb alleen nog niet zoveel kunnen lezen omdat mijn hoofd nog steeds koorts heeft, af en aan.quote:
Bel 0909ben&jerrysquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb zin in lekkers maar geen zin om me om te kleden *1st world problems*
Neequote:
Doe jij je eens eerder ziekmelden!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kindle bevalt goed, heb alleen nog niet zoveel kunnen lezen omdat mijn hoofd nog steeds koorts heeft, af en aan.
Gisteren met gaar hoofd wel kunnen werken, toen direct bed in uit werk. Vanochtend stond ik op en was het puin, maar belangrijke afspraken dus moest wel naar werk. Zit ik in de auto, wil ik liedje meezingen, merk ik dat er vrijwel geen geluid uit mijn mond komt![]()
Vrij kut was het... zeker gezien ik nogal wat af ouwehoer in mijn werk, maar goed, soort van nog wat van geprobeerd te maken op werk en toen ben ik na 4 waarschuwingen van collega's naar huis gestuurd en morgen moet ik thuis blijven![]()
Maar goed, de Kindle is wel een meesterlijk ding. En ben heel blij met mijn kekke mosgroene hoesje
Er zit een avond winkel 5 minuten bij mijn huis vandaanquote:
quote:
bel ze of ze afhaalservice hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Er zit een avond winkel 5 minuten bij mijn huis vandaanmet heul veul B&J's
Awww dat klinkt niet fijn...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kindle bevalt goed, heb alleen nog niet zoveel kunnen lezen omdat mijn hoofd nog steeds koorts heeft, af en aan.
Gisteren met gaar hoofd wel kunnen werken, toen direct bed in uit werk. Vanochtend stond ik op en was het puin, maar belangrijke afspraken dus moest wel naar werk. Zit ik in de auto, wil ik liedje meezingen, merk ik dat er vrijwel geen geluid uit mijn mond komt![]()
Vrij kut was het... zeker gezien ik nogal wat af ouwehoer in mijn werk, maar goed, soort van nog wat van geprobeerd te maken op werk en toen ben ik na 4 waarschuwingen van collega's naar huis gestuurd en morgen moet ik thuis blijven![]()
Maar goed, de Kindle is wel een meesterlijk ding. En ben heel blij met mijn kekke mosgroene hoesje
Zware Aardbeiquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Zwareaardbei: of een magnetron cakeje maken, is makkelijk, snel en waarschijnlijk heb je dat wel in huis
(google maar op microwave cake)
Oh klinkt lekker danquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En waarom zou je je moeten omkleden??quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Er zit een avond winkel 5 minuten bij mijn huis vandaanmet heul veul B&J's
ik heb de illusie dat ik belangrijk benquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe jij je eens eerder ziekmelden!
Nee ook niet behalve de appelquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ook niet de ingredienten voor appelcrumble ofzo?
En 10 kilo aankomen zodat ik lekker knuffelbaar word! Mmmmquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
[masja]
IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL NU GA IK JENKEN EN DAN GA IK CHOCOLADE ETEN EN DAN IS HET WEER GOED EN IK BEN ZO DANKBAAR EINZ
[/masja]
je vergeet het stukje " en ik werk er zo hard voor, wel 27 uur per dag"quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
[masja]
IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL NU GA IK JENKEN EN DAN GA IK CHOCOLADE ETEN EN DAN IS HET WEER GOED EN IK BEN ZO DANKBAAR EINZ
[/masja]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang er al een druppel nagellak op de voorkant van mijn bril zat....
Ik zit in mijn matigen pyama met konijntjes eropquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En waarom zou je je moeten omkleden??
hoe krijg je dat voro elkaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang er al een druppel nagellak op de voorkant van mijn bril zat....
Mja, dat word een sneue appelcrumble.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee ook niet behalve de appel
Maar als je dan nog ziek bent gemeld krijg je je vakantiedagen terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb de illusie dat ik belangrijk ben![]()
![]()
![]()
En volgende week vakantie, dus dat maakt het ook wat kuttig, allemaal niet overdraagbare zaken die lopen endezo en ik ben natuuuuuurlijk de enige die dat zo geweldig kan doen (kuch kuch) dus ik wil en kan dat niet uit handen geven
ik bedoelde zwarte, maar goed, zware kan ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zware Aardbeidas een nieuwe
ben aan het googlen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
JULLIE MOGEN ME NIET ZIEN ALS IK GA JENKEN, DAAROM ZOOMT CRACKWHORE SPECIAAL IN EN MONTEER IK HET ZELF IN HET FILMPJE!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je vergeet het stukje " en ik werk er zo hard voor, wel 27 uur per dag"
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bedoelde zwarte, maar goed, zware kan ook
heel fijn dingquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh klinkt lekker daninderdaad gewoon even lekker uitzieken jij
En ja, Kindle is verslavenddus morgen lekker de hele dag lezen jij
MOEST van vriendje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JULLIE MOGEN ME NIET ZIEN ALS IK GA JENKEN, DAAROM ZOOMT CRACKWHORE SPECIAAL IN EN MONTEER IK HET ZELF IN HET FILMPJE!
Geeft toch niet?? Fluffy pantoffels eronder, jas aan.. En naar de avondwinkelquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zit in mijn matigen pyama met konijntjes erop![]()
Daar zijn ze ook wel wat gewend denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geeft toch niet?? Fluffy pantoffels eronder, jas aan.. En naar de avondwinkel
doen ze moeilijk over, wil ik niet en ik moet maandag in een vliegtuig zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar als je dan nog ziek bent gemeld krijg je je vakantiedagen terug
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geeft toch niet?? Fluffy pantoffels eronder, jas aan.. En naar de avondwinkel
In stukjes snijden, suiker en kaneel erop. Evt nog eventjes in de magnetronquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee ook niet behalve de appel
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook wel wat gewend denk ik.
Ga toch maar ff een trainigsbroek aan trekken en naar de avond winkel tot zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
In stukjes snijden, suiker en kaneel erop. Evt nog eventjes in de magnetron
beetje zwaarmoedig dan? Of zwaar cool? Of zwaar(d) van Damocles?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beetje zwaarmoedig dan? Of zwaar cool? Of zwaar(d) van Damocles?
Nee hier lul je je niet meer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Wheheheh succes!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ga toch maar ff een trainigsbroek aan trekken en naar de avond winkel tot zo![]()
Haha, tot zo!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ga toch maar ff een trainigsbroek aan trekken en naar de avond winkel tot zo![]()
ik heb het idee dat 80% van de klandizie van de gemiddelde avondwinkel dakloos en/of (alcohol)verslaafde isquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook wel wat gewend denk ik.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee hier lul je je niet meer uit
hehehe, jij zei lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Goeien matigen maaltijd weerquote:
magnetron cupcakes?quote:
Ohai verkneukeld oud vrouwmensekequote:
Nee joh, dan moet ik er zelf wat voor doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
magnetron cupcakes?
(die dingen zien eruit als moddermannetjes, maar zijn stiekem toch wel lekker)
Hehe goed bezigquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet ik er zelf wat voor doen.
Ze hadden van het kantoor een berg cupcakes bij ons gedumpt, om de kinderen te voeren. Dat zijn we alleen lichtelijk vergeten. Tja, toen moesten de cupcakes maar mee naar huis, anders is het zonde
klinkt als goed voedsel voor kinderenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet ik er zelf wat voor doen.
Ze hadden van het kantoor een berg cupcakes bij ons gedumpt, om de kinderen te voeren. Dat zijn we alleen lichtelijk vergeten. Tja, toen moesten de cupcakes maar mee naar huis, anders is het zonde
ik heb een Debs sticker op mijn brievenbus:quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:29 schreef Diconnected het volgende:
Jeez, gewoon 10 cm aan krantjes zat in de brievenbus
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
bwehehe kan.niet.bijhouden
alles gaat goed hier, i luv my pillz!
Ik heb toch geen room in huis johquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt als goed voedsel voor kinderen![]()
je kunt ze ook (afhankelijk van soort) even warm maken en dan met beetje koude room eten.
Heb ej ook je zuivel binnen voor die dag![]()
(en je 4000 calori"en bom)
Enjoy tze pwetty colours and woozynessquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
bwehehe kan.niet.bijhouden
alles gaat goed hier, i luv my pillz!
Ja dat!quote:
Die wou m'n moeder ook maar ik nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb een Debs sticker op mijn brievenbus:
NEE NEE NEE NEE NEE
wrom nie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb toch geen room in huis joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
NEH NEH. NEH NEH NEH NEH NEH. Zeg ik nu. Tegen de computer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb een Debs sticker op mijn brievenbus:
NEE NEE NEE NEE NEE
Ik vind krantjes ook leuk maar steeds oud papier weg brengen is erger, dus die keuze was snel gemaaktquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die wou m'n moeder ook maar ik nietkrantjes zijn leuk
Frietqueen! nen euro voor een puntzakske !quote:
dat Jappennummer was leuk/mooi, op die piano, is die het?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
Schuifelnummer van 2min ! Like a beaus
2 min, lang zatquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
Schuifelnummer van 2min ! Like a beaus
Broer doet oud papier altijdquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind krantjes ook leuk maar steeds oud papier weg brengen is erger, dus die keuze was snel gemaakt![]()
digitale krantjes
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wrom nie?Omdat daar iets mee doen teveel lijkt op kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
die van mij geeft ook geluidquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NEH NEH. NEH NEH NEH NEH NEH. Zeg ik nu. Tegen de computer.
Dat maakt voor het milieu niet zoveel uit hoorquote:
komt ze toch naar jou toe, opgelostquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Diconnected het volgende:
Pfff vriendin vraagt of ik morgen langskom in DH, normaal zeg ik altijd ja, en nu moet ik gewoon echt goed nadenken of ik het treinkaartje wel kan betalenen m'n moeder is binnenkort ook jarig, ook geen geld voor een cadeau...
Ga maar kijken of ik geld kan lenen van iemand ofzo.
DAT ZOU BAAS ZIJN. EEN PRATENDE BRIEVENBUS. DAN SPREEK IK DIE INquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die van mij geeft ook geluid![]()
NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nee maar die gaan we wel gebruiken bij het tekenenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat Jappennummer was leuk/mooi, op die piano, is die het?
Omzet op mijn kassa van 700 ekkies... gemiddelde uitgave vandaag 1.40 voor een puntzak met of 1.70 voor een puntzak oorlog of speciaal... reken maar uit hoeveel puntzakken dat zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Frietqueen! nen euro voor een puntzakske !
mijn broer doet nooit wat, serieus... hij doet echt niks, niks leuks en niks stomsquote:
Bye Amy!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ga maar eens wat anders doen dan computeren. Hoofdpijn![]()
Bye ladies!
rainforest smainforestquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat maakt voor het milieu niet zoveel uit hoor
Nee maar ik hoef het niet te sjouwenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat maakt voor het milieu niet zoveel uit hoor
waar te koop\?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DAT ZOU BAAS ZIJN. EEN PRATENDE BRIEVENBUS. DAN SPREEK IK DIE IN.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn broer doet nooit wat, serieus... hij doet echt niks, niks leuks en niks stomskutbroer
eerst had je een broer, nu is het je zus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
dat nummer van Enya ken ik niet, maar die van Yann is wel heeeeel erg mooiquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee maar die gaan we wel gebruiken bij het tekenenIs lekker happydepeppy nummer
Verder hebben we comptine d'un autre ete van yann tiersen voor bij het binnenkomen en verlaten van gemeentehuis: pianoversie van only time - enya
Jongeuh; je zou denken dat we er over nagedacht hebben; maar in een half uurke hadden we ze bij elkaar gezocht![]()
One day at a time kijken hadden we gezegd! *kijkt streng*quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
en nu voelt mijn rug best tof, dus ik zit alweer te bedenken hoe ik toch naar de bruiloft kan. Kut
Ja toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat nummer van Enya ken ik niet, maar die van Yann is wel heeeeel erg mooi
ja, en mijn man en kamerplant tegelijkertijd jonguhquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
eerst had je een broer, nu is het je zus?
Eat all zhe pillzorsquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
en nu voelt mijn rug best tof, dus ik zit alweer te bedenken hoe ik toch naar de bruiloft kan. Kut
Mooien nummer priemquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja toch?
Die van enya (originele - nochtans best bekend ook:
Ik houuuuu heel erg van enya
Dat !!1!!!! Skjoe !!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
One day at a time kijken hadden we gezegd! *kijkt streng*
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja toch?
Heb vandaag 500 uitgezocht en toen had ik geen zin meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !!1!!!! Skjoe !!Denkt er aan he.... eerst aan jezelf denken en beter worden jij
Trouwens kip: stuur even je mailadres door. Ik heb de ebooks naar zware aardbei (thehehe); gestuurd; kan ze zo doorsturen dus (zijn al geupload)
Pass my ook jonguhquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !!1!!!! Skjoe !!Denkt er aan he.... eerst aan jezelf denken en beter worden jij
Trouwens kip: stuur even je mailadres door. Ik heb de ebooks naar zware aardbei (thehehe); gestuurd; kan ze zo doorsturen dus (zijn al geupload)
oh ja, tuurlijk ken ik die welquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja toch?
awesomesaucequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, en mijn man en kamerplant tegelijkertijd jonguh
Mag ik ze ook?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mag ik ook e-mailen? Heb jij ook NL boeken?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze versie doen we: Vond ik het mooistquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Ik zal eens de pianoversie zoeken, want die ken ik niet.
Pahahahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, tuurlijk ken ik die wel
Ik ben niet zo van de Enya.
Ik ken wel een heeeeeuuuuuule foute Enya-cover
Ja, SQ moet eerst even goed beter worden. Maar zaterdag is nog een eindje weg, dus wie weetquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mooooooiquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze versie doen we: Vond ik het mooist
De beste chocopasta e-ver!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
orinoko is bruine pasta voor op brood.
Yep, zekersquote:
tnx, met mijn ogen is niks mis trouwensquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
skjoe geen ibuprofen gebruiken bij diclofinac mag niet (bij mij waren ze het vergeten te zeggen namelijk) alleen paracetamol
ik heb daar een liedje met dansje op samen met mijn zusjequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
orinoko is bruine pasta voor op brood.
Voor het geval je het niet wistquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx, met mijn ogen is niks mis trouwens
en pijnstiller op pijnstiller doe ik niet.
Hoe groot is het bestand?? Bdoel, kan hotmail het aan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Als jullie even allemaal jullie e-mails aan mij doorsturen; kan ik het in 1x doorsturen
Ja weet ik !!! Ik heb hem gezien in dranouter... Wat een fucking teleurstelling man.. Hij zát het hele optreden... Speelde 1 amelie liedje.. schreeuwde alles bij elkaar en flikkerde op het einde van het podium af...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, zekers![]()
1 tip trouwens, ga nooit als je van Yann Tiersen houdt naar zijn optredens toe, die malloot kon er geen zak van, was straalbezopen en donderde de orkestbak in...... desillusie
net als chobaquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb daar een liedje met dansje op samen met mijn zusje![]()
Gore suiker-vetbende is dat spul eigenlijk, maar vroeger was dat lekker man
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet wist
quote:
oh dat doet hij dus vakerquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja weet ik !!! Ik heb hem gezien in dranouter... Wat een fucking teleurstelling man.. Hij zát het hele optreden... Speelde 1 amelie liedje.. schreeuwde alles bij elkaar en flikkerde op het einde van het podium af...![]()
Dat bestaat nog! Heb het pas eens meegenomen maar ik vond het toch niet echt lekker meer whehequote:
yup, heel smerig eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat bestaat nog! Heb het pas eens meegenomen maar ik vond het toch niet echt lekker meer whehe
FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAPquote:Beste mevrouw BBQ-kip,
Vandaag verschijnt het nieuwste tijdschrift van Nederland in de winkel. En daar zijn wij trots op!
Misschien heb je al gehoord van Fab. Hét magazine voor de vrouw die het leven elke dag viert.
Het is de TomTom op lovestyle en lifestyle gebied, met in ieder nummer 3 herkenbare onderdelen:
» Binnenkant: Sterke en slimme vrouwen vertellen over psyche, relaties, werk en vriendschap
» Buitenkant: Veel mode, beauty en lifestyle, allemaal even sprankelend
» Secret Section: 24 pagina’s vol sensuele foto’s en spannende verhalen
Have a Fab day!
Claudia Straatmans
Hoofdredacteur Fab
P.S. Profiteren van een andere Fab-aanbieding? Ga naar de Fab-shop! »
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP
[ afbeelding ]
Kill it with fire.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En om je even op te vrolijken
Ja ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
PRIEM wat een mooien muziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb soberso een zwak voor piano-versies![]()
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRNIEEEEEEE!!!!quote:
Ik moest nog een laatste dingetje aanpassen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRNIEEEEEEE!!!!
![]()
![]()
hij stond in de Melkweg en volgens mij had hij heel de Bulldog leeg gerookt ook nogquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
ekten artiesten zijn altijd dronken jonge.
AWW dat laatstequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ookIk kwam al gauw met amelie (1 van mijn lievelingsfilms) en cif kwam met toyota kia hayundai japanner chinees koreaan muziek (:') Hij typte gisteren letterlijk in youtube: piano chinees want hij had geen idee van wie of wat het liedje was
) en tjah laatste wist ik ook al snel dus woppa! Muziek bij ceremonie
![]()
En papa gaat me weggeven![]()
wat dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest nog een laatste dingetje aanpassen.
De meesten flikkeren echter niet van het podium.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
ekten artiesten zijn altijd dronken jonge.
dat alles!quote:
Dat weet ik, ik heb het gelezenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ookIk kwam al gauw met amelie (1 van mijn lievelingsfilms) en cif kwam met toyota kia hayundai japanner chinees koreaan muziek (:') Hij typte gisteren letterlijk in youtube: piano chinees want hij had geen idee van wie of wat het liedje was
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
quote:
Lijkt Menno Buch zo welquote:
Moet je deze eens zienquote:
Doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
OEH, zal ik mijn presentatie over Afrikaans verrijken met Die Antwoord?
Dat is fijn priemkequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ja paps vond het echt errrrrg tof.... hij baalde al omdat ie me niet kon weggeven in de kerk en had er zich al bij neergelegd dat het dus niet zo zou zijn.. Maar toen kwam onze babs hier zelf mee en ja... toen was het gauw beslist![]()
![]()
![]()
Paps en ik gaan niet altijd goed; maar bij zoiets voelt het toch 'goed'
Ik kan niet wennen aan het woord babsquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ja paps vond het echt errrrrg tof.... hij baalde al omdat ie me niet kon weggeven in de kerk en had er zich al bij neergelegd dat het dus niet zo zou zijn.. Maar toen kwam onze babs hier zelf mee en ja... toen was het gauw beslist![]()
![]()
![]()
DOEN!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
OEH, zal ik mijn presentatie over Afrikaans verrijken met Die Antwoord?
Mooi!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Das wel fijn inddquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Nah, gaat goedkomen, nadruk gaat liggen op taalkunde, dan heb ik meer aan een grammatica.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DOEN!
fotograaf van mijn zus op haar bruiloft was een Zuid Afrikaan, die helemaal in een deuk lag omdat mijn vriend ineens die lyrics ging lopen roepen tegen hem.
Heb je nog mensen nodig die er iets van weten, ik heb een vriendin die er gewoond heeft en nu in Nederland woont met haar Zuid Afrikaanse vriend.
BABS BABS BABS BABS BABAS BABES BABEquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het woord babs
Da's mooi.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Ah, ze stonden in mijn ongewenste mail.quote:
Barbarapapaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BABS BABS BABS BABS BABAS BABES BABEBARBAPAPA !!!
vooral omdat er soms echt geen ene logica in zitquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gaat goedkomen, nadruk gaat liggen op taalkunde, dan heb ik meer aan een grammatica.
Ik vrees wel dat mijn docent een hartaanval gaat krijgen, zo jong is 'ie niet meer.
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vooral omdat er soms echt geen ene logica in zit
Ik vind 1 nummer zo grappig, met Jack Parrow ofzo. Dan hoor je opeens ertussendoor "friet met appelen"![]()
geen idee, vandaag dan. Dit weekend last/trouble met vriendje, maar dat moet je maar teruglezen of aan haar vragenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
maar wat was er nou met uft allemaal?
Die Antwoord, Zuid Afrikaanse "band"quote:
Datquote:
Ooow ok ben ik ook weer even op den hoogtequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee, vandaag dan. Dit weekend last/trouble met vriendje, maar dat moet je maar teruglezen of aan haar vragen
Thanxquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, ze stonden in mijn ongewenste mail.
Thanks Priem!![]()
Lin, trots op je hoor, ouwe frietbakster!
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die Antwoord, Zuid Afrikaanse "band"
Gat in je cultuurkennis.quote:
Kill it with fire.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oehoehoehoehoehoehoe
bahbrah streisand
oehoehoehoehoehoehoehoehoehoeh
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
gaat slapen lekker slapen allemaal
en skjoe sterkte met je rug
quote:
Werd er na 39 seconde al te nerveus van, maar dat kan ook door de lieflijken piano-muziek die ik ervoor luisterde te maken hebbenquote:
Is niet een al te beste combi neequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Werd er na 39 seconde al te nerveus van, maar dat kan ook door de lieflijken piano-muziek die ik ervoor luisterde te maken hebben
Nee als we tekenenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is wel blije muziek Priem, maar dit komt dus als jullie binnenlopen?
ik zat ook al te twijfelen of die het was... nou, het was een nummer met jack parrow erin in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoor er niet echt friet met appelen in, overigens.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee als we tekenen
Bij binnenkomst: yann tiersen - comptine d'un autre ete
Ik dacht al, anders kom je toch huppelend de zaal binnenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee als we tekenen
Bij binnenkomst: yann tiersen - comptine d'un autre ete
Ja maar sowieso pianoquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil hier een mooie poster aan de muur van Amelie![]()
En in de tuin een Rien Poortvliet kabouter
[img]http://2.bp.blogspot.com/_WeFJVsL7NUM/TDyi-TsG0cI/AAAAAAAAAtg/KEuaIMKykxk/s400/solar-garden-gnome.jpg[/img[
[/quote]
Jaaaaa o zo tof O+ Jij had toch die camera ook gekregen qua amelie idee he? O+ _O_ Echt bril-jant cadeau O+
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht al, anders kom je toch huppelend de zaal binnen![]()
Die is moooi!
Ik kan die op de piano (maar dan heul slecht en het snelle stuk niet).
Ik had een ex die heel mooi piano kon spelen, ook veel Yann Tiersen. Was een eikel, maar was bijna in staat om hem te houden alleen voor het pianospelen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Yay, ik heb een internet-snoertje dat het doet! En kijk wat een snelheid.
[ link | afbeelding ]
Goeden ideequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Hem bellen, liedjes laten spelen voor jou en je nieuwe vriend en hem daarna weer het huis uit trappen
Prima.quote:
Bambi!!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Yay, ik heb een internet-snoertje dat het doet! En kijk wat een snelheid.
[ link | afbeelding ]
Waar blijven de pics?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Prima.Wel met een compleet verkrampte schouder, maar dat zal wel zijn omdat ik opeens een heel andere slaaphouding aan moet nemen,
Hoezo andere slaaphouding??quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Prima.Wel met een compleet verkrampte schouder, maar dat zal wel zijn omdat ik opeens een heel andere slaaphouding aan moet nemen,
Youw broertje moest nog iemand schaken toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn broertje kan ook yann tiersen op piano
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bambi!!!!!
Heb je al in een dronken/drugs bui gesext tijdens een studentenfeest?
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
bb: er is niks op internet
bedtijd dus
Ik vind mannen eng johquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Youw broertje moest nog iemand schaken toch?
En Schaar is vrijgezel.
I see a possibility!
Maaruh, hoe gaat het verder?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]![]()
Haha, neeeee. Ben nog steeds aan het uitpakken.
hij is wel 21?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Youw broertje moest nog iemand schaken toch?
En Schaar is vrijgezel.
I see a possibility!
Jonge, het is echt nog lang niet klaar.quote:
Nieuw bed, en m'n bed staat ook precies andersom dan het vorige. Dus in mijn voorkeurshouding staar ik nu tegen de muur aan, en kan ik mijn been niet over de rand gooien.quote:
q's broertje ook, dus dat komt goed uit!quote:
schaar is toch ook nog niet zo oud?quote:
Goed.quote:
Ooooh op die manierquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, het is echt nog lang niet klaar.
[..]
Nieuw bed, en m'n bed staat ook precies andersom dan het vorige. Dus in mijn voorkeurshouding staar ik nu tegen de muur aan, en kan ik mijn been niet over de rand gooien.
Dat werkt niet met de inrichting van de kamer. Maar ik zal er vast wel aan wennen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooooh op die manier
Kussen aan de andere kant leggen?
Jongetjes zijn nog engerquote:
sorry!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, mijn internet zuigt pas
[ afbeelding ]
En oké, dan ben ik rtlgemist aan het kijken, maar dan nog![]()
![]()
*zoekt nieuwe UI*quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sorry!
Maar dat kuthondje met die roze achtergrond gooit er zo 5 jaar af denk ik
En je puberhumor uiteraard
Puberhumor
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Wat betekent die laatste eigenlijk? P per minuut ofzo?
Dat gaat Masja ook doen als d'r hamster dood isquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)erleden-hamster.html
En niemand daar bedenkt dat hij gewoon naar de GGZ moet ?![]()
(of dat hebben ze weg gelaten uit het bericht, kan natuurlijk ook )
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)erleden-hamster.html
En niemand daar bedenkt dat hij gewoon naar de GGZ moet ?![]()
(of dat hebben ze weg gelaten uit het bericht, kan natuurlijk ook )
Wel ergens "HET IS MIJ... ROBBERT" neerzetten.quote:
* BBQ-kip alvast met telelens op de loer ligtquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat gaat Masja ook doen als d'r hamster dood is
IK MOCHT ARNIE ZIJN VAN SJAANquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh ik heb ook nog een troll-arnie
Maar ik heb een troll-arnie!quote:
Die post je dan maar zo.quote:
Goeden braven Hammie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik zo nog een juupke moet pakken
Wtf was dit voor faalkwootquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaaa o zo tofJij had toch die camera ook gekregen qua amelie idee he?
![]()
Echt bril-jant cadeau
[..]
Ja maar sowieso pianoGoeien matigen reden wel
Mwehehehehehehehehequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Diconnected het volgende:
IK HAAL HEEL NAGEL EN IJS DOOR ELKAAR
TROLOLOLOLOLOLOLOLOquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Diconnected het volgende:
Oh, inderdaad, helemaal overheen gekekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wtf was dit voor faalkwoot
Mijn vraag ging verloren in mijn onkunde
ik wil jou nog even wat vragen, maar doe ik even per PMquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Diconnected het volgende:
Want dat is prive EINZ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil jou nog even wat vragen, maar doe ik even per PM
zekers!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hammie heeft het goed in hamster-heaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |