quote:
Niks in huis?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb zin in lekkers maar geen zin om me om te kleden *1st world problems*
Kindle bevalt goed, heb alleen nog niet zoveel kunnen lezen omdat mijn hoofd nog steeds koorts heeft, af en aan.quote:
Bel 0909ben&jerrysquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb zin in lekkers maar geen zin om me om te kleden *1st world problems*
Neequote:
Doe jij je eens eerder ziekmelden!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kindle bevalt goed, heb alleen nog niet zoveel kunnen lezen omdat mijn hoofd nog steeds koorts heeft, af en aan.
Gisteren met gaar hoofd wel kunnen werken, toen direct bed in uit werk. Vanochtend stond ik op en was het puin, maar belangrijke afspraken dus moest wel naar werk. Zit ik in de auto, wil ik liedje meezingen, merk ik dat er vrijwel geen geluid uit mijn mond komt![]()
Vrij kut was het... zeker gezien ik nogal wat af ouwehoer in mijn werk, maar goed, soort van nog wat van geprobeerd te maken op werk en toen ben ik na 4 waarschuwingen van collega's naar huis gestuurd en morgen moet ik thuis blijven![]()
Maar goed, de Kindle is wel een meesterlijk ding. En ben heel blij met mijn kekke mosgroene hoesje
Er zit een avond winkel 5 minuten bij mijn huis vandaanquote:
quote:
bel ze of ze afhaalservice hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Er zit een avond winkel 5 minuten bij mijn huis vandaanmet heul veul B&J's
Awww dat klinkt niet fijn...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kindle bevalt goed, heb alleen nog niet zoveel kunnen lezen omdat mijn hoofd nog steeds koorts heeft, af en aan.
Gisteren met gaar hoofd wel kunnen werken, toen direct bed in uit werk. Vanochtend stond ik op en was het puin, maar belangrijke afspraken dus moest wel naar werk. Zit ik in de auto, wil ik liedje meezingen, merk ik dat er vrijwel geen geluid uit mijn mond komt![]()
Vrij kut was het... zeker gezien ik nogal wat af ouwehoer in mijn werk, maar goed, soort van nog wat van geprobeerd te maken op werk en toen ben ik na 4 waarschuwingen van collega's naar huis gestuurd en morgen moet ik thuis blijven![]()
Maar goed, de Kindle is wel een meesterlijk ding. En ben heel blij met mijn kekke mosgroene hoesje
Zware Aardbeiquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Zwareaardbei: of een magnetron cakeje maken, is makkelijk, snel en waarschijnlijk heb je dat wel in huis
(google maar op microwave cake)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |