Hij kan Wilders ook niet aan. Hij smijt liever met duren als hij zijn zin niet krijgt. Je bent wel zwak als je gaat roepen dat hij de PVV gaat slopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk vooral dat Rutte niet zo goed tegen Wilders kan. Terecht.
Weet je zeker dat je 't niet over Wilders hebt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij kan Wilders ook niet aan. Hij smijt liever met duren als hij zijn zin niet krijgt. .
Achja EG, vanuit de commentaarpositie is alles makkelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij kan Wilders ook niet aan. Hij smijt liever met duren als hij zijn zin niet krijgt. Je bent wel zwak als je gaat roepen dat hij de PVV gaat slopen.
Ja. Rutte gaf het gisteren bij P&W toe dat hij én met deuren smijt én dreigde de PVV tot nul te decimeren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je 't niet over Wilders hebt?
Hoezo niet? Hij wist dat dit kon gebeuren. Het toont mijn inziens juist de zwakte van Rutte om nou flink met modder te gooien. De VVD heeft dan ook behoorlijk afgedaan voor mij. Jammer dat er geen andere 'liberale' partij is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maakt zijn boosheid niet minder terecht.
Gezien uw studie en zulks.quote:
Mmmm... volgens mij koos hij er zelf voor om met die blonde pipo een kabinet met gedoogconstructie op te gaan tuigen. Het lijkt mij dus geheel ter verantwoording van deze club pipo's dat de boel gefaald heeft.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch als baas van het land met zo'n onverantwoordelijke pipo die tot de val van je kabinet leidt. Of moet hij dan maar de schouders ophalen ofzo?
Pubers die hun zin niet krijgen, smijten met deuren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Achja EG, vanuit de commentaarpositie is alles makkelijk.
Wilders is een obstakel. Sim-pel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zou Mark soms niet zo goed tegen zijn verlies kunnen?
Rutte is een slechte verliezer. De echte Rutte komt zo langzamerhand wel bovendrijven. Een driftkop die gaat intimideren (dreigen met 0 zetels) naar zijn PVV-gesprekspartner en de deur nog net niet uit de sponning knalt als hij zijn zin niet krijgt... Met zijn opmerking gisteren bij P&W dat hij steeds beter kan beheersen, gaf hij toe dat hij kennelijk zijn woede niet altijd weet te managen.quote:
Absoluut, ik heb collega's ook wel eens een lesje in nederigheid geleerd, het resultaat? Smijten met deurenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Smijten met deuren is een teken van onmacht.
Ik zie Mark Rutte ook als een obstakel, toch ga ik niet dreigen hem te decimeren... dat laat ik wel aan hem zelf overquote:
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Absoluut, ik heb collega's ook wel eens een lesje in nederigheid geleerd, het resultaat? Smijten met deuren![]()
Kijk... je hebt van die opgewonden standjes die altijd gewend zijn om hun zin te krijgen, als het dan eens flink tegen zit... smijten ze met deuren... Echt kinderlijk gedrag imo.
Mark is geen domme jongen, maar zijn emoties kregen de overhand. Dat was al zo vanaf het begin, vele malen zat de VVD in de regering maar nog nooit hadden ze de premier mogen leveren. Toen de situatie zich voordeed ging men tegen beter weten in akkoord met de gedoogconstructie. Ze wilden zo graag 'de vingers aflikken' dat ze het contact met de realiteit een beetje verloren. Jammer Mark... in Nederland is er geen meerderheid te vinden voor de plannetjes van je bankvrindjes... bummer...quote:
behalvequote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Arie Slob zou ik niet graag als een lachende psychopaat wegzetten. De rest trouwens ook niet.
En hij maar volhouden dat er geen alternatief was. Hij had zijn piketpalen wel erg verankert, zodanig dat hij het overleg met anderen partijen direct al frustreerde en liet klappen. Hij heeft duidelijk zijn hand overspeeld, gegokt en verloren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:25 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Mark is geen domme jongen, maar zijn emoties kregen de overhand. Dat was al zo vanaf het begin, vele malen zat de VVD in de regering maar nog nooit hadden ze de premier mogen leveren. Toen de situatie zich voordeed ging men tegen beter weten in akkoord met de gedoogconstructie. Ze wilden zo graag 'de vingers aflikken' dat ze het contact met de realiteit een beetje verloren. Jammer Mark... in Nederland is er geen meerderheid te vinden voor de plannetjes van je bankvrindjes... bummer...
Er speelt volgens mij veel meer mee. Vergeet niet dat Verdonk bijna de helft van de stemmen kreeg bij de vraag wie er partijleider moest worden. Je hebt met die hele partij te maken en in de afdelingen stikt het nou niet bepaald van de intellectuelen en pseudo-intellectuelen. Heel veel Telegraaflezers die zich een diepe haat tegen links hebben aangemeten. "Hard aanpakken" roepen zonder te weten hoe enzo. Wilders wordt daar sympathiek gevonden, Cohen was de duivel zelf. Dat Wilders sociaal-economisch linkser is doet er niet toe, het sentiment binnen de partij betekende voor Rutte dat hij Paars moeilijker had kunnen verkopen dan deze brakke constructie.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:25 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Mark is geen domme jongen, maar zijn emoties kregen de overhand. Dat was al zo vanaf het begin, vele malen zat de VVD in de regering maar nog nooit hadden ze de premier mogen leveren. Toen de situatie zich voordeed ging men tegen beter weten in akkoord met de gedoogconstructie. Ze wilden zo graag 'de vingers aflikken' dat ze het contact met de realiteit een beetje verloren. Jammer Mark... in Nederland is er geen meerderheid te vinden voor de plannetjes van je bankvrindjes... bummer...
Lees de zin, EG.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:17 schreef GSbrder het volgende:
Een lachende psychopaat, dat beeld voldoet bij alle lijstrekkers behalve D66, SGP, CU, CDA (tenzij Bleker) en PvdD wel.
Die zin kan direct de prullebak in. Op geen enkele manier kan ik daar wat mee.quote:
Ik geef het op.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die zin kan direct de prullebak in. Op geen enkele manier kan ik daar wat mee.
Prototype onzinzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |