Leuk ideetje trouwens voor het TTK sub-forum: Idiote kunst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er was toch laatst ook een schoonmaker die verf ofzo van een kunstwerk afhaalde omdat ze dacht dat het per ongeluk er op gekomen was?
http://www.guardian.co.uk(...)leaner-ruins-artwork
Dat dus
Mwoag.. kunst is persoonlijk. Sommige dingen die de "experts" als fantastische hoogwaardige kunst zien, zie ik alsquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Leuk ideetje trouwens voor het TTK sub-forum: Idiote kunst.
Maak jij hem of ik hem?
Oneens, bij andere diersoorten dan de mens werkt dit ook (afhankelijk van de soort), alleen bij dieren gaan we rationaliseren om dit weg te drukken, of we verschuilen ons achter de almachtige Abraham of Allah...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef dustbrain het volgende:
Dat wat ons medelijden laat hebben met anderen is inbeeldingsvermogen. Bij dieren werkt dit nou eenmaal niet, en bij baby's zorgt de sleutelprikkel ervoor dat het extra goed werkt. Dus tja, kom met zoveel rationele stellingen als je zelf wilt, het gaat toch niet werken. Seks is toch ook maar nutteloos? Krijg je ziektes van, beter gebruik je een spuit! Wie gaat me volgen?
No shit sherlock, wie vindt het leuk om een kat aan zijn staart te zien hangen? Wie vindt het erg als een teek aan zijn staart hangt? Niet zo mierenneuken jij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:19 schreef highender het volgende:
[..]
Oneens, bij andere diersoorten dan de mens werkt dit ook (afhankelijk van de soort), alleen bij dieren gaan we rationaliseren om dit weg te drukken, of we verschuilen ons achter de almachtige Abraham of Allah...
Misschien moeten jullie de definitie van kunst dan eens opzoeken. Kunst hoort indruk te maken op mensen, het hoeft niet mooi te zijn. Wat jij mooi vindt, vinden anderen lelijk, mooi is een relatief begrip. Dit maakt zeker indruk op mensen, kijk alleen op fok, 2 topics er over die bomvol reacties staan. Dus ja, het is kunst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus bij de helft van alle kunst af die ik zie. Nog zo'n 'pareltje':, De pindakaasvloer in het Boymans van Beuningen museum.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ordt-vogelvoer.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)len.dhtml?redirected
[ afbeelding ]
Als bezoekers in je kunstwerk trappen, omdat ze denken dat het parket is dan moet je je misschien afvragen of je wel goed bezig bent.
vandale.nlquote:Op woensdag 25 april 2012 14:12 schreef Draganta het volgende:
Misschien moeten jullie de definitie van kunst dan eens opzoeken.
Ik schaar dit "project" onder #5.quote:Kunst hoort indruk te maken op mensen, het hoeft niet mooi te zijn. Wat jij mooi vindt, vinden anderen lelijk, mooi is een relatief begrip. Dit maakt zeker indruk op mensen, kijk alleen op fok, 2 topics er over die bomvol reacties staan. Dus ja, het is kunst.
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
vandale.nl
kunst de; v -en 1 verkregen vaardigheid in het een of ander: de ~ vh koken 2 het vermogen om schoonheid te scheppen en esthetisch genot op te wekken 3 kunstwerken 4 vaardigheid, handigheid: dat is geen ~ is eenvoudig; een koud ~je iets gemakkelijks 5 rare streek; frats
[..]
Ik schaar dit "project" onder #5.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |