Van de Telegraaf redactiequote:De Tweede Kamer gooit zijn agenda voor dinsdag totaal om. Dinsdag zal er een debat plaatshebben over de ontstane crisis. Er zal de premier worden gevraagd een verklaring af te leggen, waarop de partijen dan in volgorde van grootte zullen reageren.
Dat zei Kamervoorzitter Gerdi Verbeet maandag na een bijeenkomst met alle fractievoorzitters. „Iedereen heeft zo zijn eigen opvattingen” over wat er moet gebeuren, aldus Verbeet. Wel is er alom een 'gevoel van urgentie'.
Over verkiezingen of de inzet van een informateur zijn geen besluiten genomen, zei Verbeet. Dat komt naar het zich laat aanzien dinsdag aan de orde.
Ze komt maandag om 16.00 uur nog eens met de fractievoorzitters bijeen om alle puntjes op de i te zetten.
Van de tweede kamer websitequote:Op dinsdag 24 april is er geen vragenuur en zijn er geen stemmingen. Om 14.00 uur voert de Tweede Kamer een debat over de ontstane politieke situatie. Als eerste legt minister-president Rutte een verklaring af. De fractievoorzitters reageren daarop in volgorde van grootte van de fracties.
Spreektijden
VVD, PvdA, PVV en CDA: 10 minuten
SP, GroenLinks en D66: 7 minuten
ChristenUnie, SGP en PvdD: 5 minuten
het lid Brinkman: 2,5 minuut
Ja, dat was risicovol maar niet geheel uit de lucht gegrepen. En ja het ging fout, maar achteraf is het makkelijk lullen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Om met de PVV uberhaupt in zee te gaan is Rutte wel aan te rekenen.
Dus met andere woorden: Rutte is gewoon een beetje dom?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klaar zijn en dan Wilders met hangende pootjes terug krijgen nadat hij een tik op zijn bips heeft gehad van Agema en co. lijkt me tamelijk frustrerend ja.
Nou, denk juist het tegenovergestelde. Die zit binnenkort met een burn-out thuis, omdat ze écht écht gelooft in de zaak en écht het beste voor het land voor heeft en écht gelooft in Wilders en écht de zorg wil verbeteren.quote:
Dat is zometeen de plotwending, let maar opquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef sc00p het volgende:
De tekening moet wel echt iets gaan voorstellen denk ik
Wilders schetst Fleur Agema. Die zit er toch als een dooie bijquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef sc00p het volgende:
De tekening moet wel echt iets gaan voorstellen denk ik
Hij was gewaarschuwd dat het fout zou gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, dat was risicovol maar niet geheel uit de lucht gegrepen. En ja het ging fout, maar achteraf is het makkelijk lullen.
Samsom lult zichzelf vastquote:
Welnee hij heeft een punt. Wilders zegt iets compleet verschillends dan Rutte, daar mag best opheldering komen.quote:
Dit was gewoon niet te voorzien. Dus, tsja, dom? Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: Rutte is gewoon een beetje dom?
Beetje als Russisch roulette spelen en achteraf klagen (als dat nog luktquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, dat was risicovol maar niet geheel uit de lucht gegrepen. En ja het ging fout, maar achteraf is het makkelijk lullen.
Helemaal niet, ze zeggen ongeveer hetzelfde alleen in andere woordenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee hij heeft een punt. Wilders zegt iets compleet verschillends dan Rutte, daar mag best opheldering komen.
Mm, PVV neigt naar SP op sociaaleconomisch vlak, dus hoezo was dit niet te voorzien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit was gewoon niet te voorzien. Dus, tsja, dom? Ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |