Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
doet het hier gewoon hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef pascal08 het volgende:
Waarom is er een update voor FIFA die niet werkt?
Hij loopt elke keer vast na het kiezen van de taal. Ik heb die update ook al een keer verwijderd.quote:
hahahahah dan baal jequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij loopt elke keer vast na het kiezen van de taal. Ik heb die update ook al een keer verwijderd.
EA
Doen ze niet, ze hebben monopoly op voetbal spellen, want PES is kut.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef pascal08 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1633828.page
WANNEER... GAAT... EA... EENS... SPELLEN... GOED... PROGRAMMEREN... ?!
Goeie samenvatting. 110% mee eens. EA is een walgelijk kut bedrijf, maar er is inderdaad geen alternatief. Kijk maar naar NBA. Die serie verkoopt voor geen meter omdat 2K ze vierkant de baas is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Doen ze niet, ze hebben monopoly op voetbal spellen, want PES is kut.
Het is een bedrijf dat miljarden waard is en ze fixen helemaal niks. Omdat mensen toch wel blijven spelen omdat er helaas niks anders is. Net zoals Blizzard, zijn het money greedy bastards. Je kan er niks tegen doen.
Maar dat ze alle bugs etc niet patchen zegt genoeg over het bedrijf zelf, hoe ze met de klanten omgaan.
Weet ik joodje, ik ben ook goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goeie samenvatting. 110% mee eens. EA is een walgelijk kut bedrijf, maar er is inderdaad geen alternatief. Kijk maar naar NBA. Die serie verkoopt voor geen meter omdat 2K ze vierkant de baas is.
Ik hoop echt dat PES ooit nog uit z'n as herrijst, want spellen van EA zijn niet goed voor m'n bloeddruk.
Mwa, record is nu 211-22-139.quote:
Haha oke, maar je post iig vaak je verliezenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mwa, record is nu 211-22-139.
Waarvan ong 50 gespeeld met een bronzen team tegen een zilver/goud/mixteam.
Ben niet heel goed maar ook niet heel slecht.
Transfer/up spelers tellen ook mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
EA trollt hard, krijg ik die achievement dat je een IF in een pakje hebt. Mooi niet dus
haha gebeurt af en toe ja. eerste keer twijfelde ik of ik niet perongeluk 1 van 750 had gekochtquote:
haha ik ook ja maar ik mijn coin totaal was maar 300 afgenomen ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha gebeurt af en toe ja. eerste keer twijfelde ik of ik niet perongeluk 1 van 750 had gekocht
chillquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik had een keer 11 shinies in een jumbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |