Lenen nooit van m`n leven. Heb al schulden genoeg waar ik met moeite uit kom. Had een koopwoning, raakte baan kwijt, huis met verlies moeten verkopen.quote:
Aangezien je niet kan googlen, doe ik het wel voor je:quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Lenen nooit van m`n leven. Heb al schulden genoeg waar ik met moeite uit kom. Had een koopwoning, raakte baan kwijt, huis met verlies moeten verkopen.
Nee lenen doe ik dus niet.
Dan gaat een studie hem ook niet worden, aangezien omscholing via het UWV inmiddels ook vrijwel onogelijk is geworden. Dus je rolt zo de bijstand in. Welkom in Nederland...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Lenen nooit van m`n leven. Heb al schulden genoeg waar ik met moeite uit kom. Had een koopwoning, raakte baan kwijt, huis met verlies moeten verkopen.
Lenen zal niet eens kunnen, heb een BKR notering.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Aangezien je niet kan googlen, doe ik het wel voor je:
http://www.rijksoverheid.(...)pleiding-en-scholing
En daarbij, als je zo graag een opleiding wil doen, zal je wel MOETEN lenen als je wilt blijven eten, of een rijke man hebben.
Wat een puinhoop. Ik heb heel veel geluk gehad dat ik op de valreep nog een huurwoning heb gevonden, zat tijdelijk bij ouders en als ik niet weer op mezelf was gaan wonen dan hadden zij mij moeten onderhouden nu die achterlijke nieuwe wet is in gegaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef error_404 het volgende:
Welkom in Nederland.
[..]
Dan gaat een studie hem ook niet worden, aangezien omscholing via het UWV inmiddels ook vrijwel onogelijk is geworden. Dus je rolt zo de bijstand in. Welkom in Nederland...
Volgens het UWV is dat ook een normale baan. Dus als je die voorgeschoteld krijgt, kun je niet zomaar weigeren ;')quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef CutCake het volgende:
Je ging toch de sexindustrie in met van die 0900 nummers?
Ik heb m`n site inmiddels opgezet ja, en geen 0900 nummers maar een smsdienst. Maar daar word ik niet rijk van, heb mazzel als er 400euro per maand binnen komt. Dus ik schiet er geen cent mee op.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef CutCake het volgende:
Je ging toch de sexindustrie in met van die 0900 nummers?
Kan je ook mooi naast een opleiding doen, win-win.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef error_404 het volgende:
[..]
Volgens het UWV is dat ook een normale baan. Dus als je die voorgeschoteld krijgt, kun je niet zomaar weigeren ;')
Ik heb een eigen dienst, niemand die me dat voorgeschoteld heeftquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef error_404 het volgende:
[..]
Volgens het UWV is dat ook een normale baan. Dus als je die voorgeschoteld krijgt, kun je niet zomaar weigeren ;')
Van 400euro per maand kan ik niet leven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef CutCake het volgende:
[..]
Kan je ook mooi naast een opleiding doen, win-win.
Dat is meer dan wat je aan stufi zou krijgen, beggars can't be choosers...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik heb m`n site inmiddels opgezet ja, en geen 0900 nummers maar een smsdienst. Maar daar word ik niet rijk van, heb mazzel als er 400euro per maand binnen komt. Dus ik schiet er geen cent mee op.
Stufi uitwonend is bijna niks gezien het feit ik geen HBO`er of WO`er ben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:14 schreef CutCake het volgende:
[..]
Dat is meer dan wat je aan stufi zou krijgen, beggars can't be choosers...
Plus kan je bij elkaar optellen dus 400 + Stufi uitwonend
246,- + maximaal 329,- aanvullend voor mbo voltijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Stufi uitwonend is bijna niks gezien het feit ik geen HBO`er of WO`er ben.
Oke en stel dat ik met m`n bedrijfje eens een wat mindere maand heb dan zit ik dus al met een probleem. Huurwoning van 400eu per maand, krijg nu wel 175eu toeslag maar als je dat elke maand moet laten aanpassen dan wordt het een puinhoop, belastingdienst is trouwens wel al 2 maand bezig om wijzigingen door te voeren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:24 schreef CutCake het volgende:
[..]
246,- + maximaal 329,- aanvullend voor mbo voltijd.
Dan blijf je toch lekker met je reet in de bijstand als je alleen maar in problemen denkt in plaats van in oplossingen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Oke en stel dat ik met m`n bedrijfje eens een wat mindere maand heb dan zit ik dus al met een probleem. Huurwoning van 400eu per maand, krijg nu wel 175eu toeslag maar als je dat elke maand moet laten aanpassen dan wordt het een puinhoop, belastingdienst is trouwens wel al 2 maand bezig om wijzigingen door te voeren.
Liefste ga ik gewoon aan het werk maar als er geen werk is dan is het niet andersquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef CutCake het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker met je reet in de bijstand als je alleen maar in problemen denkt in plaats van in oplossingen...
Kort samengevat: Je hebt er een puinhoop van gemaakt en kunt gelukkig terecht in het sociale vangnet. Nu wil je eigenlijk ook nog dat de maatschappij jouw opleiding financieert want zelf investeren past niet zo goed bij je principes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Echt he. Check dat topic over haar zus die haar auto in puin heeft gereden, die is precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kort samengevat: Je hebt er een puinhoop van gemaakt en kunt gelukkig terecht in het sociale vangnet. Nu wil je eigenlijk ook nog dat de maatschappij jouw opleiding financieert want zelf investeren past niet zo goed bij je principes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |