Ik hoop het. Afhaalchinees wilde ook wel. Dan gaan we gewoon met zijn allen vanaf Den Haag HS. Kan iemand checken hoelang het met OV is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gaat dat kleine kutkonijn ook? anders ken ik met de combi met hem.
Alhoewel ik waarschijnlijk flink brak ben zaterdag
Schaam je je voor ons ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Ik zou het zielig vinden om te zeggen dat jullie weg moeten blijven.
Mwahquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje gek die ouders? Eerste generatie hools?
pussy !quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Ik zou het zielig vinden om te zeggen dat jullie weg moeten blijven.
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef DonRaja het volgende:
Ok cool, ik hoef me niet te melden zaterdag. Ik moest wel beloven niet het veld op te rennen en Jet met rust te laten.
Ze hebben niks gezegd over Nabil schoppen en Jet is toch niet de enige chick in jou team Stininho?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]Ja shit, waarom kom je dan.
Steven moet onder de duim gehouden worden, kleine kuthoolie dat het isquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef Bonkers. het volgende:
Onze groep heeft genoeg corrigerend vermogen. Steven houdt iedereen in bedwang en is onze captain.
Je hebt nog 3 anderenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben niks gezegd over Nabil schoppen en Jet is toch niet de enige chick in jou team Stininho?
Hé. Regel je ook eens kaartjes voor de meute voor een potje van ADO?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Steven moet onder de duim gehouden worden, kleine kuthoolie dat het is.
Ik neem de boel wel op sleeptouw, beter gaan we echt!
Lul er nou eens niet overheen El Stinoquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé. Regel je ook eens kaartjes voor de meute voor een potje van ADO?
nee manquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lul er nou eens niet overheen El Stino
Ik kan prima een keer kaarten regelen voor mijn geliefde Fok! hoolies hoor. Jullie zijn van harte welkom. Om de zoveel tijd is er wel een leuke actie dat je voor een tientje een kaartje kan halen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé. Regel je ook eens kaartjes voor de meute voor een potje van ADO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |