Ja las het net. Weet je hoe vroeg ik dan mijn nest uit moetquote:
neem haar gewoon mee, en ga naar haarlemquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja las het net. Weet je hoe vroeg ik dan mijn nest uit moet
En mijn vriendin is dan ook hier of ik ga naar haar toe dan ben ik in Haarlem dan kan het wel
"schat, ik ga een weekendje naar london. Ik moet het vliegtuig van half 10 hebben op zaterdag."quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, toch een beetje apart uitleggen om zaterdagochtend even weg te gaan. ze zal op zijn minst raar opkijken
anders kan jij achterop, mocht siIk niet komenquote:
Bussie gaan we charteren, ben er mee bezigquote:
Fix dan een bestelbusje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bussie gaan we charteren, ben er mee bezig
Nee ik wil ook gewoon drinkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Dastan het volgende:
zolang steven maar niet aan het stuur zit
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Dastan het volgende:
zolang steven maar niet aan het stuur zit
zeer mogelijk in de binnenstadquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat ik doodgereden word
Bus komt inclusief chauffeurquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
het een sluit het andere niet uit bij jou
Leiden is qua verkeer inderdaad echt de grootste tyfuschaos ooit.quote:
Parijs dan. Als je even 10 seconden niet oplet in een file. Is er iemand voor je ingeritst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Leiden is qua verkeer inderdaad echt de grootste tyfuschaos ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |