quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
LOL. Beweren dat je in stadion van Barca bent geweest, maar niet weten hoe dat stadion heet. BUUUUULLLLLLLLLLLL SSSSSSHIIIIIIIIIIIIIT
Overigens claimde ik nergens een fan te zijn, ik reageerde op die uitspraak dat mensen alleen maar beginnen te praten zodra Barca speelt ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben in het Chelsea Stadion geweest, u mad?
daar had ik een shirtje vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef ThaTim het volgende:
Ik was in stadion van Barcelona toen Saviola gepresenteerd werd
Misschien moet je leren lezen drol want in die post die ik quote claimt ze ook in Nou Camp geweest te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze had het over chelsea. dipshit
Het ging hier toch over vas?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je leren lezen drol want in die post die ik quote claimt ze ook in Nou Camp geweest te zijn.
Ze claimt in Barcelona geweest te zijn, niet in het stadion.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je leren lezen drol want in die post die ik quote claimt ze ook in Nou Camp geweest te zijn.
Zeg sorry klootzakquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het ging hier toch over vas?Ik volg het niet meer.
Ah ik zie het nu.Ja dat is een faal.
Nee. Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze claimt in Barcelona geweest te zijn, niet in het stadion.
NEE SLIK MN ZAAD KUTSLET HOER EIERFATTAH.quote:
Ok stompen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NEE SLIK MN ZAAD KUTSLET HOER EIERFATTAH.
quote:
Hij zegt niets over een stadion.quote:
quote:
Doe niet zo gek meid, je weet zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt niets over een stadion.
En Vas bedoelt dan ook gewoon Barcelona zelf, en niet het stadion.
Zender?quote:
Dit. Kijk 'm toch elke keer weer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, al zeker zo'n 20x gezien. Toch nog eventjes checken denk ik
rtl 7 volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |